Yksin asuva ihminen tarvitsee 1200 euroa kuukaudessa ollakseen onnellinen
Kommentit (24)
Paljon riippuu onko velaton asunto.
Harva nainen on tuolla menotasolla onnellinen.
Haista vit-tu ap ja kaikki juoruilevat paskiaiset jotka ovat rahan perässä!
Ihminen tarvitsee työttömyystuen kelasta ja asumistuen, onnellisuus ja hyvinvointi tulee siitä kun oppii rakastamaan itseään eikä sitä joka tienaa 1200e kuukaudessa puhtaana käteen, ja sekin on feikki rakkautta
Oma tulo 980e. Nämä eikä saa edes lääkkeitä ostettukaikkia. Ei vaatteita ei mitään. Ei ole elämisen arvoista.
Saan tukina 1370€/kk, miksi en ole onnellinen?
Tuohan on minimi selviämissumma. Se mikä on tuon yli antaa elämään pientä lisäarvoa. Onnellisuuteen tarvitaan kyllä sitten vähän enemmän.
Ehkä jos asuu jossain metsässä 300€/kk vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Oma tulo 980e. Nämä eikä saa edes lääkkeitä ostettukaikkia. Ei vaatteita ei mitään. Ei ole elämisen arvoista.
Sma tilanne. Olen iäkäs nainen.Elämässäni enimäisiä kertoja olen nykyään nälkään varastanut ruokaa kaupasta.
Minä saan tuon, osapäivätyöstä ja satasen työmarkkinatukea. Ei pärjää millään kun on velanlyhennykset. Ilman niitä pärjäis.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto tekee elämisestä elämisen arvoisen jotta muut voisivat elää sinun elämää.
Vasemmisto on ihmisen ruumillistuman kehon vasemman puolen psykopaatti, oikea puoli kehosta on kumminkin terve ja maapallo sen todistaa
Tuolla summalla pärjää hikisesti viikon...ja sittenkin tuntuu,että pula-aikaa elän..
Siispä suurimmat eläkkeet, palkat ja osingot voidaan leikata tuolle tasolle verotuksella!
Kiitos vinkistä ap!
-Seuraava hallitus, joka panee kiireenvilkkaa töpinäksi Purran sössimisten korjaukset ja ulosottokelpoisen laskun nykyiselle hallitukselle sen aiheuttamista tuhotöistä.
En mä oo onnellinen ja tienaan parisataa yli tuon.
Ihmisten tuloja on leikattu, mutta menot on nousseet. Ostovoima on se, joka ratkaisee. Sen pitää riittää elämiseen, terveydenhoitoon, jopa harrastamiseen. Nyt eletään kädestä suuhun ja orpopoika vain lässyttää, että me 5,5 miljoonaa ollaan väärässä ja hän oikeassa.
Jatkuva hätä toimeentulosta tekee ihmisestä stressaantuneen, sairastelevan alisuoriutujan. Ei täällä kukaan voi hyvin nykyään ja syylliset istuu valtionjohdossa.
Siis mun mielestä tuo on hyvä asumiskulujen jälkeen.
Saan 900e/kk. Siitä vuokraan 350e. Sähköt, lääkkeet (joista olen osasta jo joutunut luopumaan koska rahat ei riitä), terveyskeskusmaksut (käyn äärimmäisen harvoin, viimeksi kävin helmikuun alussa kun ranteessa oli murtuma), puhelin (joudun kuukaudesta pari viikkoa olemaan ilman saldoa koska ei ole rahaa ladata saldoa). Tänään maksoin himpun verran alle 100 e sähkölaskua. Toimeentulotukeen en ole oikeutettu koska kelan mukaan mulla on 150e liian isot tulot kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Saan tukina 1370€/kk, miksi en ole onnellinen?
Saan 1080. Riittäisi jos olisi vain yhden asunnon vuokra. Köyhää on.
Minä saan noin 1000€ kuukaudessa vuokran ja puhelinlaskun jälkeen.
Rahat riittää siihen mitä ei olla annettu riittää. Samanlaista on kuin ennenkin kun sain vain työmarkkinatuen ja asumistuen.
Paskaa paljon jauhetaan rahastani ja siihenkin pitää riittää rahaa.
Periaatteessa jos tienaat enemmän kuin työmarkkinatuki jos et tee töitä niin se on sama asia jos saisit työmarkkinatuen, poikkeuksia on merimiehen eläke ja hyvä veli verkostot ja harmaan talouden kuninkaalliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sma tilanne. Olen iäkäs nainen.Elämässäni enimäisiä kertoja olen nykyään nälkään varastanut ruokaa kaupasta.
Mikset hae ruoka-avusta?
Vierailija kirjoitti:
En mä oo onnellinen ja tienaan parisataa yli tuon.
Ihmisten tuloja on leikattu, mutta menot on nousseet. Ostovoima on se, joka ratkaisee. Sen pitää riittää elämiseen, terveydenhoitoon, jopa harrastamiseen. Nyt eletään kädestä suuhun ja orpopoika vain lässyttää, että me 5,5 miljoonaa ollaan väärässä ja hän oikeassa.
Jatkuva hätä toimeentulosta tekee ihmisestä stressaantuneen, sairastelevan alisuoriutujan. Ei täällä kukaan voi hyvin nykyään ja syylliset istuu valtionjohdossa.
Lyön vetoa että Petteri Orpoa ei kiinnosta tuollainen lässyttäminen niin kauan kunnes suomen harmaan talouden kuninkaalliset jatkavat lässyttämistä ja naamojen piiloittelemista maapallon elitismistä. Ei maapallo kumminkaan niin paha ole että Petteri Orpo olisi lusiferin lähettämä työntekijä ja rahakone helvetille, nämä harmaan talouden kuninkaalliset ovat
De Facto
Eihän sillä saa edes kaljaa