Tuo alastonkuvien tekijä näytti taas sen ettei naisilla ole mitään harkintakykyä mitä tulee miehiin.
Tuotakin kuvailivat mukavaksi sosiaaliseksi herrasmieheksi.
Sitten joku oikeasti kunnollinen mies (kuten minä ja monet muut tällä palstalla) leimataan heti hyypiöksi vaikkei olisi edes avannut suunsa.
Kommentit (66)
"Ei tarvitse epäillä jokaista vaan huomata epänormaaleja käytöstapoja. Siinä on iso ero."
No on usein hankala sanoa mikä on epänormaalia koska ihmisiä on niin monenlaisia luonteeltaan ja käytökseltään. Jotkut ovat avoimempia ja sosiaalisempia ja toiset sulkeutuneempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tämä on tietysti taas naisten vika
Kaikki on naisten vika
t. kiltti ja turvallinen suomimies 2026
Minä vaan tutuistuin siihen mukavaan irakilaiseen herrasmieheen ostarilla, menin hänen kotiin , join kännit ja vedin kamaa siellä. Sitten mua alkoi nukuttamaan ja otin pois vaatteet ja sammuin hänen sohvalle.
Mut ei se ollut mun vika et mua raisk...
T. Suomalainen vihervassarimuija v 2026
P.S. suomalaiset miehet on inhottavia hyypi öitä. En koskis tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla laatikkoleukainen komistuskuvaaja.
Varmasti sen amerikkalaisen kenraalimajurin näköinen 🤣
Hieman jälkiviisasta väittää että naisten olisi pitänyt osata ennakoida tekoalyn avulla tehtyjen alastonkuvien mahdollisuus jo vuosia ennen kuin sellaisista alettiin laajemmin puhua. Nuo kuvathan siis perustuivat ihan normaaleihin kuviin monien vuosienkin takaa joissa ei sinällään ollut ottohetkellä mitään erikoista.
Lyön vetoa, että ap tekisi tismalleen saman jutun.
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset eivät saa esiintyä julkisuudessa koska ap mielestä se on naisen vika kun joku ottaa lehden sivuilta kuvan?
Ei se noin mennyt. Lukisit sen jutun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa, että ap tekisi tismalleen saman jutun.
Tekisi? Mikä mua muka estäisi jos haluaisin tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Hieman jälkiviisasta väittää että naisten olisi pitänyt osata ennakoida tekoalyn avulla tehtyjen alastonkuvien mahdollisuus jo vuosia ennen kuin sellaisista alettiin laajemmin puhua. Nuo kuvathan siis perustuivat ihan normaaleihin kuviin monien vuosienkin takaa joissa ei sinällään ollut ottohetkellä mitään erikoista.
Intiaanit olivat aikanaan oikeassa kun eivät suostuneet valokuviin kun kamera varastaa sielun. Sen jälkeen ei ole tainnut kukaan osata asiaa ennakoida.
Vierailija kirjoitti:
En mä sitä väitä, vaan että naisten mielipiteet tyypistä oli täysin päinvastaisia verrattuna siihen millainen hän oikeasti oli.
Varmasti moni inselli olisi oikeasti ihan mukava tyyppi jos tutustuisitte häneen ettekä vaan haukkuisi.
En nyt kyllä oikein keksi miten tuo naisten harkintakykyyn liittyy. Kuvathan oli ihan viattomia, sukujuhlia, firman juhlia yms joita tekoälyllä muokattu. Vai onko AP:n ajatus siis että naisten olisi pitänyt jo pitkään älytä kieltäytyä ihan kaikista valokuvista, koska on riski että joskus tulevaisuudessa joku voi muokata kuvia vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Ap haukkuu kaikki naiset harkintakyvyttömiksi vauva-palstalla lukemansa jutun perusteella, kehuu tietysti olevansa se kunnollinen (mitä ikinä se taas tarkoittaakaan) ja kertoo samalla, ettei hänen tarvitse edes avata suutaan kun leimataan jo hyypiöksi (hmm...)
No further questions your honour.
Eli haukkuu naiset ja silti kehuu olevansa herrasmies.
Jokin ei nyt täsmää.
"En mä sitä väitä, vaan että naisten mielipiteet tyypistä oli täysin päinvastaisia verrattuna siihen millainen hän oikeasti oli."
Ja mistä se olisi pitänyt osata arvata? Siitä että hän otti normaaleja valokuvia muista ihmisistä tavallisissa vaatteissa? Ja osa muokatuista kuvista oli muuten otettu toisten somekuvistakin.
"Varmasti moni inselli olisi oikeasti ihan mukava tyyppi jos tutustuisitte häneen ettekä vaan haukkuisi."
Eli tämä oli taas se vanha kunnon "miksi aina olette vain pahisten kanssa ettekä tutustu meihin kiltteihin miehiin?"
Monet noista kuvista oli otettu naisten yksityisiltä Facebook-tileiltä. Jutun opetus on älä hyväksy kaveriksi puolituttuja miehiä.
""Varmasti moni inselli olisi oikeasti ihan mukava tyyppi jos tutustuisitte häneen ettekä vaan haukkuisi.""
Miten se tutustuminen tapahtuu kun meitä naisia nyt nimenomaan kehotetaan epäilemään kaikkea joka liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tämä on tietysti taas naisten vika
Kaikki on naisten vika
t. kiltti ja turvallinen suomimies 2026
Minä vaan tutuistuin siihen mukavaan irakilaiseen herrasmieheen ostarilla, menin hänen kotiin , join kännit ja vedin kamaa siellä. Sitten mua alkoi nukuttamaan ja otin pois vaatteet ja sammuin hänen sohvalle.
Aaah. Persu se taas mehustelee raizkauksilla.
Eikö sulla oo ketään perusPedaria muualla puolusteltavana?
Vierailija kirjoitti:
"En mä sitä väitä, vaan että naisten mielipiteet tyypistä oli täysin päinvastaisia verrattuna siihen millainen hän oikeasti oli."
Ja mistä se olisi pitänyt osata arvata? Siitä että hän otti normaaleja valokuvia muista ihmisistä tavallisissa vaatteissa? Ja osa muokatuista kuvista oli muuten otettu toisten somekuvistakin.
"Varmasti moni inselli olisi oikeasti ihan mukava tyyppi jos tutustuisitte häneen ettekä vaan haukkuisi."
Eli tämä oli taas se vanha kunnon "miksi aina olette vain pahisten kanssa ettekä tutustu meihin kiltteihin miehiin?"
Pitänyt ja pitänyt. Sitähän te juuri teette kokoajan kun pärstäkertoimesta pystytte heti kertomaan millainen tyyppi on kyseessä. Tässäkin ketjussa joku on jo arvannut millainen olen parin lauseen perusteella. Jos sellaista tekee, niin sitten kannattaisi kyllä olla oikeassa.
Teidän kannattaisi mennä lukemaan sitä satua prinsessasta ja sammakosta, ja miettiä sen tarkoitusta.
Ap
Onko akoille tullut koskaan mieleen, että ei välttämättä kannata tuupata somea täyteen omia julkisia kuvia?
Vierailija kirjoitti:
""Varmasti moni inselli olisi oikeasti ihan mukava tyyppi jos tutustuisitte häneen ettekä vaan haukkuisi.""
Miten se tutustuminen tapahtuu kun meitä naisia nyt nimenomaan kehotetaan epäilemään kaikkea joka liikkuu?
Kuka kehottaa ja missä? Taasko joku muu on vastuussa siitä mitä sinä naisena teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sitä väitä, vaan että naisten mielipiteet tyypistä oli täysin päinvastaisia verrattuna siihen millainen hän oikeasti oli.
Varmasti moni inselli olisi oikeasti ihan mukava tyyppi jos tutustuisitte häneen ettekä vaan haukkuisi.
Sua pukis sun isän munan lutkuttaminen.
Tukehdu mälliin, homo