Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että vapaaehtoistöitä/hyväntekeväisyyttä yleensä tekee epäviehättävät ihmiset

Vierailija
22.05.2026 |

Ei aina, mutta kyllä hyvännäköinen ihminen näissä olosuhteissa on enemminkin poikkeus kuin sääntö

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä kun ne ihmiset on siellä pääsääntöisesti vanhoja. Tämän olen huomannut kun olen tehnyt vapaaehtoistyötä eläintensuojelussa ja seurakunnassa. Itsekään en ole ehtinyt kovin paljoa olemaan vapaaehtoistyössä koska olen nuori ja aina töissä ja koulussa ja olen kaunis nuori nainen,a

Vierailija
22/25 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun kokemuksen mukaan ikävät ihmiset ovat myös ulkoisesti epäviehättäviä."

Se on vain sun kokemus, jota ei voi yleistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tällainen epäviehättävä vapaaehtois/järjestötyössä aktiivinen. En ole tullut ajatelleeksi onko tuo totta, että olisi muutkin epäviehättäviä. Ehkä vähemmän ulkonäköön keskittyviä on niissä piireissä joissa itse liikun (ympäristönsuojelu). Mutta voihan se olla yleisemminkin, että monet meistä epäviehättävistä jää esim. sinkuiksi, jolloin on aikaa vapaaehtoistöihin enemmän kuin perheellisillä.

Mietin jotain samaa, näin neutraalin näköisenä vapaaehtoisena, ehkä se voi olla myös joku itsevarmuus-juttu, että itsevarmat ihmiset pyrkivät sinne ravintoketjun huipulle uran ja rahan perässä.

Ap

Vapaaehtoisjärjestöussä voi vetää parhaimmat päältä, siivun itselleen!

Vierailija
24/25 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestöissä siis😉

Vierailija
25/25 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaaehtoisjärjestöussä voi vetää parhaimmat päältä, siivun itselleen!"

Sellaiset ihmiset saavat kenkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi