Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin monet puoliksi makaavat ostoskärryjensä päällä

Vierailija
22.05.2026 |

Ovatko he tulleet kauppaan asumaan?

Itse käyn ja käännyn: teen ostokseni ja lähden. Siinä menee noin 10 min. En koe mielekkääksi viettää aikaa kaupassa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä on kipeä.

Vierailija
22/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron. Niihin nojaamalla säästyy rollaattorin käytöltä. Äitini on juuri tuossa vaiheessa, ikää 80+. Haen hänelle joka kerta yhdessä ostoksille mennessämme kauppakärryt jo ihan auton viereen, jotta pääsisi nojailemalla niihin ylipäätään liikkeelle ja tekemään ostoksia. Jaksaa ja pystyy kävelemään koko ostosreissun - ja ylipäätään vielä tekemään sen - kauppakärryjen ansiosta. Tietysti koska me isän kanssa passaamme automatkan ja kannamme ostoksensa joka vaiheessa. Rollaattoriin ei montaa ostosta mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletäänköhän tuo makaileminen pian?

Vierailija
24/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cittarissa olen havainnut tätä,ap

Prismassa todellakin myös!

Markettikytät. Kun muuta ei elämässä ole. 🙂

Vierailija
25/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helppoa kun ostaa vain itselle ruokaa.

Sitten kun kiertelet vaimolta tulleen piitkän listan kanssa, eikä sinulla ole aavistustakaan missä kolmasosa niistä listan tavaroista on siellä kaupassa on, niin siinä helposti työpäivän jälkeen iskee epätoivo.

Outoa elämänhallintaa mennä työpäivän jälkeen kauppaan.

Vierailija
26/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron. Niihin nojaamalla säästyy rollaattorin käytöltä. Äitini on juuri tuossa vaiheessa, ikää 80+. Haen hänelle joka kerta yhdessä ostoksille mennessämme kauppakärryt jo ihan auton viereen, jotta pääsisi nojailemalla niihin ylipäätään liikkeelle ja tekemään ostoksia. Jaksaa ja pystyy kävelemään koko ostosreissun - ja ylipäätään vielä tekemään sen - kauppakärryjen ansiosta. Tietysti koska me isän kanssa passaamme automatkan ja kannamme ostoksensa joka vaiheessa. Rollaattoriin ei montaa ostosta mahdu.

Olen 80. Ajan itse autolla mutta koska tarvitsen rollan, ajan myös auton aina kärrykatoksren viereen. Joskus ihan kauimmaiseen missä on tilaa.  Olen kumara muutenkin ja ostoskärry o.n korkeampi kuin rolla joten en voi suorana kävellä.

Anteeksi esteettinen haitta.

Vierailija
27/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noin toimitaan? En muista koskaan nähneeni. Tai hetkinen, taisi olla joku lapsi, joka joskus roikkui ostoskärryissä.

Vierailija
28/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nojaan ja pystyn suorittamaan ostokseni itsenäisesti. Käytän kävellessäni muutoin keppejä. Ikä 80 v.

Vierailija
29/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi että satutan killisilmiänne. Minulla on levinnyt syöpä joka tahtoo viedä voimat niin etten pysty esiintymään kauppareissuillani uljaana ryhdikkäänä. Ensi vuonna tähän aikaan tuskin olen niitä enää tekemässä joten koittakaa jaksella vielä hetki. 

Vierailija
30/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ostoskärryt ovat aika korkeita lyhyelle ihmiselle. Helpompi nojata kuin jännittää hartioita koko ajan.

Oletko pyg mi??

Oletko typerys?

Vierailija
31/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, hyvä, muutama äitini ikäinen jo saanut sanasensa sanottua näille nuorille vouhottajille. Itse olen alle 60, mutta välillä itsekin lepuutan selkääni nojaamalla kärryyn. Enkä ole toistaiseksi vielä huomannut, että se jonkun päivän pilaisi. Notkoselän saa sillä tavoin suoristettua, paine hellittää, ja jaksaa jatkaa kävelyä. Väittäisin ettei se ikääntyminenkään ole aina se syy, vaan selkäkivut. Ja vanhusten tulee saada liikuntaa, joten hienoa, jos lähtevät tekemään ostoksiaan itsenäisesti! Hatunnosto täältä siihen kauppakärryyn nojailijalle!

Vierailija
32/32 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on helppoa kun ostaa vain itselle ruokaa.

Sitten kun kiertelet vaimolta tulleen piitkän listan kanssa, eikä sinulla ole aavistustakaan missä kolmasosa niistä listan tavaroista on siellä kaupassa on, niin siinä helposti työpäivän jälkeen iskee epätoivo.

Outoa elämänhallintaa mennä työpäivän jälkeen kauppaan.

Olen töissä klo 5-13. Sorkkaraudanko kanssa kauppaan ennen töihinmenoa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän