22-vuotias tyttäreni seurustelee nelikymppisen miehen kanssa, en voi hyväksyä
Miten saan tytön eroamaan miehestä? Tyttö ei näe tuossa ikäerossa mitään tavatonta.
Kommentit (69)
Hopeakettu viihdyttää itseään ja unelmoi uudella tulokulmalla.
Ikikselle nyt aina sattuu ikäviä juttuja joissa on setämies pääosassa.
Vähemmän sairasta tuo on kuin vanhojen akkojen paneminen.
Aikuisia ovat. Et voi asialle mitään.
Joo pahempiakin juttuja vois olla. Ja onhan toi aika yleistä, monet nuoret gimmat diggaa, eikä ihme. Nykyään ikä ei oo mitenkään niin iso juttu enään ku ennen. Elämä on elämistä varten.
Minun 27v tyttäreni seurustelee yli nelikymppisen miehen kanssa, mutta en näe tässä mitään pahaa, etenkään kun vertaan tuota miestä tyttäreni erään (olivat suunnilleen saman ikäisiä). Ex oli manipuloiva ja harjoitti henkistä väkivaltaa.
Mutta tytär ei muutenkaan ole enää mikään kypsymätön, vaan on ollut naimisissa tämän emäntä kanssa ja heillä on lapsi.
Tämä lapseni uusi kumppani kohtelee häntä hyvin ja kunnioittavasti. Miksi minua haittaisi ikäero kun tiedän lapseni olevan turvassa tämän ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minun 27v tyttäreni seurustelee yli nelikymppisen miehen kanssa, mutta en näe tässä mitään pahaa, etenkään kun vertaan tuota miestä tyttäreni erään (olivat suunnilleen saman ikäisiä). Ex oli manipuloiva ja harjoitti henkistä väkivaltaa.
Mutta tytär ei muutenkaan ole enää mikään kypsymätön, vaan on ollut naimisissa tämän emäntä kanssa ja heillä on lapsi.
Tämä lapseni uusi kumppani kohtelee häntä hyvin ja kunnioittavasti. Miksi minua haittaisi ikäero kun tiedän lapseni olevan turvassa tämän ihmisen kanssa?
Puhelin kirjoittelin kyllä nyt jänniä juttuja, erään ja emäntä oli tarkoitus olla exä :D
Et mitenkään. Sun on vain opittava elämään sen asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpais varmaan sullekin.
Tuli sama mieleen . Kokeile nyt sitä miestä ja itsesi , sitten tiedät onko sopiva tyttärellesi . Ehkäisyä ehdotan . Ei muuta kun lihaa piiloon vävyehdokkaalta .
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo.
Ikäerohullu on.palannut
Vierailija kirjoitti:
Tytär saa kunnon patukkaa.
Hieno logiikka tässä. Kunnollisuus kasvaa kunnon kadotessa kaiketi. xD
Tytär saa kunnon kyydit. Voi olla että saa ihan kimppakivaakin ja mikäs sen mukavampaa. Kerran täällä vain eletään. Onpahan jotain mitä voi kikkustuolissa sitten muistella.
Mitä pahaa . Terveisin. Esa , 20v.
Vierailija kirjoitti:
Tytär saa kunnon kyydit. Voi olla että saa ihan kimppakivaakin ja mikäs sen mukavampaa. Kerran täällä vain eletään. Onpahan jotain mitä voi kikkustuolissa sitten muistella.
Tuskinpa saa eturauhasvaivaiselta papalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa mammalla koville :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa mammalla koville :D
Niimpä. Miehet vanhenevat ja lösähtävät niin äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa noin nuori näkee jossain geriatrisen osaston äijässä?
Ei ole totta. Olin itsekin vasta reilu parikymppinen. Eihän 45 vuotias vielä vanha ole vaikka nuoruus on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä tulee vasta seitsemän kymppisenä. Vielä on aikaa hyvin.
Anna seurustella. Kaksi aikuista.