22-vuotias tyttäreni seurustelee nelikymppisen miehen kanssa, en voi hyväksyä
Miten saan tytön eroamaan miehestä? Tyttö ei näe tuossa ikäerossa mitään tavatonta.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tytär saa kunnon patukkaa.
Juuri näin. Kutsuu isukiksi kesken touhujen...
Oikein ja luonnollista. Moni nainen nyt vain tykkää itseään vanhemmasta. Itse olen 36-vuotias mies ja tapailen 18-vuotiasta nuorta naista. Tietää mitä haluaa.
Mulla on 87-vuotias vaari joka kaataa 18-vuotiaita poikia.
22-vuotias osaa tehdä omat ratkaisunsa, aikuisiahan tuossa iässä ollaan.
Jos on tyytyväinen, niin ei sinulla ole siihen puuttumista.
Mitäs sitten kun tyttö itse nelikymppinen, niin mies jo eläkeiän kynnyksellä?
Sokerisetä kyllä lentää laidan yli kunhan rahat loppuu.
Vierailija kirjoitti:
No justhan oli uutinen parista, joka elää kumpikin omaa erillistä elämäänsä tätänykyä. Iso ikäero on alkanut vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä voi olla muuta yhteistä kuin seksi. 20 vuoden ikäero etenkin tuossa iässä on kamalan paljon. Yhteiselo kun tuosta jatkuu niin on se hauskaa sittenkin, kun se mies on 55 ja sun tytär 35.
Paneminen noissa yleensä onkin se juttu. Eikä siinä mitään.
Kyllä minä olen 20-vuotiaiden kanssa pystynyt juttelemaan ihan hyvin.
Esimerkiksi oli yhden illan juttu 19-vuotiaan abityttösen kanssa, ja hän puhui yo-kirjoituksista ja jatko-opintoihin hakemisesta, niin kyllä minä pystyin nuo samat vaiheet läpikäyneenä samaistumaan ja yrittään tsempata niissä. Sanoi vielä, että olin ensimmäinen, joka otti hänet huomioon.
Sen sijaan jos oman ikäisen naisen kanssa puhuu, niin saa kuunnella pääasiassa juttuja existä, joissa on erityisen katkera ja mieltä turmeleva sävy.
Vaikea juttu. Nuoret saattaa ihan uhmasta tehdä toisin kuin äiti neuvoo.
Voi olla pelkkä vaihe. Haluaa olla erityinen kun on niin vanhan kanssa. Pahin on, jos tytär luopuu omista unelmistaan kun mies on varmaan jo aika elämässään urautunut, on asunto, työpaikka, kaverit, ei jaksa enää muuttaa tai lähteä seikkailuretkille.
Itsellä oli tuossa iässä 30-vuotias. Kyllä se kun mies täytti 30 jotenkin kolahti. Että nyt ollaan kyllä aivan eri vaiheessa ja haluan nuorten seuraan. Se oli hyvä päätös. Löysin itseäni pari vuotta nuoremman aivan ihanan miehen.
Ei ole provo välttämättä. Lähipiirissä on kaveri, joka aina löytää nuoren naisen. Mies on kivan näköinen ja pukeutuu nuorekkaasti. Kun on kokemusta nuorten naisten kanssa olosta, niin osaa toimia oikein. Mutta jaksaa aina leikkiä seurustelua korkeintaan pari vuotta ja sitten taas poikki suhde.
Surullisia tyttöjä on jäänyt taakse, mutta siitähän oppivaat varmaan...
No ei se kauan kestä. Max pari vuotta ja nuorempi kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa noin nuori näkee jossain geriatrisen osaston äijässä?
Nelikymppinen on mies parhaassa iässä. Nuoruuden särmät hioutuneet pois ja alkaa olla jo varoissaan, silti mikään vanhuuden vaiva ei vielä vaivaa. Minäkin tulin isäksi ensimmäistä kertaa nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
on muuten varmaan hyvin käytetyt rahat
niillä muistoilla elää muutaman vuoden vaikka erakkona sen jälkeen
ennemmin kaikki tai ei mitään, kuin tylsyyteen tappava parisuhde nelikymppisen naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä voi olla muuta yhteistä kuin seksi. 20 vuoden ikäero etenkin tuossa iässä on kamalan paljon. Yhteiselo kun tuosta jatkuu niin on se hauskaa sittenkin, kun se mies on 55 ja sun tytär 35.
Kyllä minä olen 20-vuotiaiden kanssa pystynyt juttelemaan ihan hyvin.
Esimerkiksi oli yhden illan juttu 19-vuotiaan abityttösen kanssa, ja hän puhui yo-kirjoituksista ja jatko-opintoihin hakemisesta, niin kyllä minä pystyin nuo samat vaiheet läpikäyneenä samaistumaan ja yrittään tsempata niissä. Sanoi vielä, että olin ensimmäinen, joka otti hänet huomioon.
Sen sijaan jos oman ikäisen naisen kanssa puhuu, niin saa kuunnella pääasiassa juttuja existä, joissa on erityisen katkera ja mieltä turmeleva sävy.
Onko muutaman sinunlaisen tavannut aiemmin :)
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ole muuta kuin panemista. Kestää aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo.
Miten niin. Ei ainakaan omat porukat olisi riemusta kiljuneet jos olisin parikymppisenä tuonut nelikymppisen miehen näytille. Veikkaanpa että ei monen muunkaan vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 87-vuotias vaari joka kaataa 18-vuotiaita poikia.
Onko hän Puppa?
Mä tiedän yhden pariskunnan jossa ikäero oli jopa isompi. Olivat onnellisia kunnes mies vanhuuttaan kuoli. Suuri osa moisella ikäerolla varustetuista pareista ei kestä. Poikkeuksiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on muuten varmaan hyvin käytetyt rahat
niillä muistoilla elää muutaman vuoden vaikka erakkona sen jälkeen
ennemmin kaikki tai ei mitään, kuin tylsyyteen tappava parisuhde nelikymppisen naisen kanssa
Rahalla saa, oletko kateellinen köyhä tai ruma?