JUURI NYT: Kaksi miljardööriä menehtynyt traagisissa olosuhteissa, toisen kohdalla epäillään henkirikosta ja toisen onnettomuutta!
Edes miljardien omaisuus ei vaikuta suojaavan ihmisotusta kuolemalta, käy ilmi tämänpäiväisistä uutisotsikoista.
Toinen miljardööri menehtyi patikointionnettomuudessa, jota tutkitaan nyt henkirikoksena. Poliisi ilmeisesti epäilee, että Mango -vaateketjun perustaja ja vaatebisneksellä miljardööriksi noussut Isak Andic olisi tullut kenties työnnetyksi alas vuorelta.
Öljymiljardööri puolestaan menehtyi moottoripyöräonnettomuudessa Karjalan kannaksella.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Onko enää turvallista lähteä kenenkään kanssa patikoimaan, oli sitten kyseessä puoliso tai perheenjäsen, jos riskinä on "Alppi-ero" tai murha?
Mtv:n juttu henkirikostutkinnasta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyonsiko-esikoispoika-miljardoorin-…
Jos suhteessa on vähänkään epävarmuutta, riitoja tms. ei kannata lähteä patikoimaan syrjäseuduille, jossa ei ole silminnäkijöitä, apua eikä kameroita.
Tuota tapahtuu muuallakin. Venäjällä se vain on läpinäkyvää. Mites YIT:n pomo ja ketä muita siinä helikopterissa oli.
No eihän tuo ole mitään "juuri nyt", eikä tapahtumilla ole keskenään tekemistä. Mangon omistaja känähti jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Oligarkki oli suututtanut puttesedän tai oli muuten vaan jonkun toisen valtahaaveiden tiellä venäjän hierarkiassa?
Vaatemiljardööri suututtanut poikansa.
Vierailija kirjoitti:
Oligarkki oli suututtanut puttesedän tai oli muuten vaan jonkun toisen valtahaaveiden tiellä venäjän hierarkiassa?
Niin, kuinka ollakaan juuri venäläiselle öljy-yhtiön oligarkille jälleen sattui pikku onnettomuus.
Ilman muuta Venäjän turvallisuuspalvelu osaa sabotoida moottoripyöriä niin, että ohjauskyky katoaa kun takana olevan auton penkillä painetaan nappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oligarkki oli suututtanut puttesedän tai oli muuten vaan jonkun toisen valtahaaveiden tiellä venäjän hierarkiassa?
Niin, kuinka ollakaan juuri venäläiselle öljy-yhtiön oligarkille jälleen sattui pikku onnettomuus.
Ilman muuta Venäjän turvallisuuspalvelu osaa sabotoida moottoripyöriä niin, että ohjauskyky katoaa kun takana olevan auton penkillä painetaan nappia.
Tai sitten se tylsä ja tavallinen tarina: Miehellä on keski-iän kriisi, se ostaa moottoripyörän eikä osaa ohjata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko enää turvallista lähteä kenenkään kanssa patikoimaan, oli sitten kyseessä puoliso tai perheenjäsen, jos riskinä on "Alppi-ero" tai murha?
Mtv:n juttu henkirikostutkinnasta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyonsiko-esikoispoika-miljardoorin-…
Jos suhteessa on vähänkään epävarmuutta, riitoja tms. ei kannata lähteä patikoimaan syrjäseuduille, jossa ei ole silminnäkijöitä, apua eikä kameroita.
Toisaalla sitten neuvotaan tuulettamaan riitoja raittiissa ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota tapahtuu muuallakin. Venäjällä se vain on läpinäkyvää. Mites YIT:n pomo ja ketä muita siinä helikopterissa oli.
Venäjällä edes valtava kasa rahaa ei takaa vapautta, vaan nuo oligarkit on Putinin talutusnuorassa. Jos lipeävät siitä, niin käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ole mitään "juuri nyt", eikä tapahtumilla ole keskenään tekemistä. Mangon omistaja känähti jo vuosia sitten.
Tänään uutisissa, toinen tapaus ja toisen tutkinta.
Harva ylipäätään pääsee miljonääriksi, saati miljardööriksi ilman, että matkan varrella polkee ja hyväksikäyttää muita. Vihamiehiä saa varmasti.
Yksi hyvä itänaapuri lisää. Ei pahemmin kyyneleitä silmiin nostata.
Vierailija kirjoitti:
Yksi hyvä itänaapuri lisää. Ei pahemmin kyyneleitä silmiin nostata.
Ukkelin varallisuus vaan valunee todennäköisesti sitten Putinin sotakassaan.
Noilla rikkailla on usein myös riskialttiita harrastuksia ja elämäntapa. Lähdetään sukeltamaan sardiinipurkilla jonnekin Titanicin hylylle ja lennetään paljon helikopterilla ja pienkoneilla jolloin riski onnettomuuksille kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Noilla rikkailla on usein myös riskialttiita harrastuksia ja elämäntapa. Lähdetään sukeltamaan sardiinipurkilla jonnekin Titanicin hylylle ja lennetään paljon helikopterilla ja pienkoneilla jolloin riski onnettomuuksille kasvaa.
Miksipä ei? Kun on enemmän rahaa kuin mitä kerkeää koko elämän aikana edes käyttämään, niin jostain pitää repiä jännitystä arkeen, kun ei tarvitse enää lainkaan miettiä taloudellista selviytymistä. Ehkä se luo riskikäytöstä? Tai sitten ne riskiä kohti menevät luonteenpiirteet mahdollistavat rikastumisen?
Vuorelta alas työntäminen on klassikko. Nääs kuka voi todistaa mitä jossain Everestillä tapahtui? . . .
Kerrankin vähän erilainen toteutus, ettei aina ikkunasta putoaminen. Alkaa ry syillä löytyä mielikuvitusta.
Jos olet miljardööri niin tottakai sun elämäs on vaarallisempaa kuin taviksen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet miljardööri niin tottakai sun elämäs on vaarallisempaa kuin taviksen.
Ihan samalla lailla taviksilla liittyy riskejä extreme-harrastuksiin.
Onko enää turvallista lähteä kenenkään kanssa patikoimaan, oli sitten kyseessä puoliso tai perheenjäsen, jos riskinä on "Alppi-ero" tai murha?
Mtv:n juttu henkirikostutkinnasta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyonsiko-esikoispoika-miljardoorin-…