Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistin instagramin ja kylläpä on hyvä tunne

Vierailija
21.05.2026 |

Irc-galleriassa aikanaan, siitä facebookiin ja nykyään selailen aivan liikaa instagramia.

Hyvin harvoin itse julkaisen instagramissa mitään, mutta jostain syystä tulee "huono" olla, kun sinne jotain julkaisee. Sellainen, että nyt on huomion keskipisteenä, ihmiset tykkäilee mun jutuista somessa ja saa puheenaihetta. Ja kuinka huumaavaa se on, kun tosiaan sitä huomiota saa ja jää ikäänkuin koukkuun.

Jostain syystä huomasin, että myös hyvien kavereiden päivitykset alkoi ärsyttämään. Teillä on ollut mukava kahvihetki jommankumman luona, juttelette tavallisista asioista ja elämä tuntuu ihan tavalliselle, mukavalle sellaiselle.

Tämä sama tyyppi laittaa Instagramiin parin päivän päästä jonkun throwbackin menneisyydestään tai muuten vaan kertoo saavutuksistaan tai hehkuttaa miestään tai taloaan tai työtään, ja hehkutus on hyvin kliseistä, ylitsepursuavaa tai vastaavaa. Huomaat, että sua ärsyttää joku huomionjano toisessa, tai se, että yritetään näyttää muille, että mun elämä ei ole niin tavallista kuin teidän. Ja sitten ärsyynnyt itseesi, että ärsyynnyt kaveriisi.

Ja nyt kun olen poistanut instagramin, niin tuntuupa hyvälle! Ei tarvitse enää ärsyyntyä ihmisten julkaisuista, vaan voi olla ihan tavallisesti. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Se on pelkkää p*kaa.

Vierailija
2/2 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn enää instassa lähinnä. Olen poistanut ts. lakannut lukemasta uutismediaa lähes kokonaan. Tulee paha olo jos käy ylen tai hesarin sivuilla. Instassa voi valita mitä seuraa ja mikä kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi