Miesten keskustelutaito kateissa?
Olen muutamalla treffipalstalla huomannut, että miehet ei osaa keskustella. Ne ei kirjoita kokonaisia lauseita, pilkut ja pisteet puuttuu, vastaava yhdellä tai kahdella sanalla.
Onko muut tällaiseen törmänneet?
Kyse ihan aikuisista yli 60-vuotiaista, joilla olettaisin olevan iso sanavarasto.
Sitten he ihmettelevät miksi lopetin kirjoittamisen.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun, kirjoittelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää.
Mistäs siis jatkuvasti löydät niitä kiinnostavia ihmisiä? Kadulta vai?
Sori mutta itselleni ei juuri ikinä tapahdu noin joten deittisivustot ovat lähes ainoa vaihtoehto, mutta kai se sitten on sinusta aina jotain "ihmissuhdepelailua" ja "kiemurtelua". Ihan kivoja tyyppejä olen kuitenkin löytänyt. Ja kyllä, olemme jopa kirjoitelleet ennen tapaamista (ja sen jälkeenkin).
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäis puhua.
Genitaalit yhteen joksikin aikaa. Kun kyllästyn, vaihdan toiseen.
Miten tuo tapahtuu? Lähestyt ihmisiä julkisilla paikoilla genitaalit edellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksä sä et kysy multa mitään?" sanoi eräs ensimmäisen vastauksen saatuaan
No, miksi et kysy mitään?
Odotan aikuisen ihmisen osaavan puhua ilman kuulustelua
Taito vai halu? Jos ne haluaa vain yhtä asiaa, tuskin jaksavat hirveästi panostaa runoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Et vain ole tarpeeksi kiinnostava. Tulitko ajatelleeksi sitä?
Jos on mätchätty niin ei kiinnosta? Miksi?
Miestä ei kiinnosta jatkuva ihmisistä valittelu ja paskanpuhuminen tai mitä joku turha julkkis teki tai mitä saippuaoopperan eilisessä jaksossa tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vain ole tarpeeksi kiinnostava. Tulitko ajatelleeksi sitä?
Jos on mätchätty niin ei kiinnosta? Miksi?
Tällä palstalla on ainakin toitotettu, että miehet tykkäävät siellä kaikista, jotta saisivat edes jonkun. Tuskin niitä oikeasti kiinnostaa suurin osa matcheistä.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei kiinnosta jatkuva ihmisistä valittelu ja paskanpuhuminen tai mitä joku turha julkkis teki tai mitä saippuaoopperan eilisessä jaksossa tapahtui.
Laittavatko naiset sinulle heti ensimmäisinä viesteinä jotain Seiskan juoruja ja Salkkarien tapahtumia? Outoihin naisiin olet törmännyt.
Ei keskusteltaessa käytetä pisteitä. Paitsi ehkä jos on Juhani Tamminen.
Vierailija kirjoitti:
Taito vai halu? Jos ne haluaa vain yhtä asiaa, tuskin jaksavat hirveästi panostaa runoiluun.
Miten niitä treffejä ikinä järjestyy jos normaali keskustelu ei ollenkaan suju vaan on jotain turhaa "runoilua"? Selittäkää nyt joku teistä miehistä jotka siellä sovelluksissa kuitenkin olette.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun, kirjoittelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää.
Mistä sinä näitä kiinnostavia tyyppejä siis löydät? Olen miesvaltaisella alalla töissä ja silti olen kokonaiset kaksi kiinnostavaa miestä tavannut elämäni aikana.
Akat taas kaakattaa kiertäen kaikki mahdolliset ummet, lammet ja sivulauseet niin että keskittyminen itse asiaan herpaantuu, eikä jaksa enää kuunnella sitä minuuttikaupalla kaakatusta.
Idiootille vastaa idiootit! Katso peiliin!