Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pegging + muu miehen perseen käyttö, muiden naisten kokemuksia?

Vierailija
21.05.2026 |

Moniko tekee? Oma mies (42 v) kainosti pyysi joku vuosi sitten, että voisiko vähän hyväillä sitä "sieltä". Mikäs siinä mies tekee sängyssä mitä itse haluan. Tykkään nykyään tosi paljon, pukeudunkin domme henkisesti näitä varten, välillä remmeillä mies kiinni. Homma lähti siitä eteenpäin ja tätä nykyä mies pyllistyy tyytyväisesti parin viikon välein, välillä lähetän kauppaan tappi perseessä niin tietää mitä odottaa. Mies on iso ja oma käsi aika pieni, nyrkkikin menee sisään. Lopuksi istun kasvoille nuolentaan ja ratsastan ukon kassit tyhjiksi. Onko muut huomanneet että perseen fistauksen tai peggingin jälkeen spermaa tulee paljon enemmän, pumppaa enemmän? Mies tuntuu tosi rauhalliselta ja tyydytetyltä sen jälkeen myös. Normaalia hyvää seksiä paljon mutta nämä kokemukset intiimimpiä ja huomaan että ollaan läheisempiä niiden jälkeen. Onko muilla naisilla kokemusta samasta? 

ei trolleja... 

- N39  

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetten miehiä jotka ei anna jos nainen haluaa. Homoksi leimaantumisen pelko on niin suuri. Jos todella haluat panna miestäsi. Koita saada hänet ensiksi uskomaan että se ei tee hänestä homoa. Sinäähän on miehen ja naisen välistä seksiä. Missä kohtaa se muuttuu homoksi? 

Eihän mahtavampaa näkyä ole kun kaunis vaimo käsi peniksen ympärillä rinnat heiluen lykkii miestä. Orgasmi tulee olemaan voimakas. Tsemppiä. Kyl se lähtee viel leikkiin mukaan ku saat sen homo pelon pois sieltä.

Pian sinäkin tulet ulos kaapistasi.

Olisin sen jo tehnyt jos sille olisi aihetta. Minulla kun ei ole sitä mitään vastaan. Mutta sinulle joudun tuottamaan pettymyksen. 🙂

Vierailija
22/37 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetten miehiä jotka ei anna jos nainen haluaa. Homoksi leimaantumisen pelko on niin suuri. Jos todella haluat panna miestäsi. Koita saada hänet ensiksi uskomaan että se ei tee hänestä homoa. Sinäähän on miehen ja naisen välistä seksiä. Missä kohtaa se muuttuu homoksi? 

Eihän mahtavampaa näkyä ole kun kaunis vaimo käsi peniksen ympärillä rinnat heiluen lykkii miestä. Orgasmi tulee olemaan voimakas. Tsemppiä. Kyl se lähtee viel leikkiin mukaan ku saat sen homo pelon pois sieltä.

Pian sinäkin tulet ulos kaapistasi.

Olisin sen jo tehnyt jos sille olisi aihetta. Minulla kun ei ole sitä mitään vastaan. Mutta sinulle joudun tuottamaan pettymyksen. 🙂

Tämäpä juuri, en kyllä keksi kuin yhden syyn, miksi joku random nettipalstalla olisi kiinnostunut siitä, olenko homo vai en... Itsellä ei ole tarvetta sitä miettiä, ihan tavallista elämää elän ja hyvää seksiä harrastan, ei ole merkitystä sillä millä tavalla joku tuntematon haluaa minut luokitella.

Ja mitä pyllyn hiplaukseen tulee, niin sen keksin jo nuorena poikana pian itsetyydytyksen ilot hoksattuani, että tästähän tuleekin mukavasti lisäviboja orgasmiin. Ja tulee edelleen yli 40 vuoden jälkeenkin tuosta oivalluksesta, kun vaimo antaa sormellaan lisäbuustia tai kun käyttelen eturauhassuristinta masturboinnin mausteena. Hyvältä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset! Nuolkaa enemmän miestenne peräaukkoja. Se syventää suhdettanne.

Vierailija
24/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun uskaltaisin vaimolle ehdottaa että ottaisi minut oikein kovasti, tahtoisin kokeilla olla käsiraudoissa ja kokea miltä tuntuu tulla pannuksi ensin suuhun ja sitten suupallo paikalleen, peppu pystyyn ja kunnon kyytiä… tosin täysin kokematon olen asiassa ja voihan se olla että totuus onkin jotain muutakuin nautinnollista… Taitaa haaveiluksi jäädä tässä aviovuoteessa :(

M46

Vierailija
25/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun uskaltaisin vaimolle ehdottaa että ottaisi minut oikein kovasti, tahtoisin kokeilla olla käsiraudoissa ja kokea miltä tuntuu tulla pannuksi ensin suuhun ja sitten suupallo paikalleen, peppu pystyyn ja kunnon kyytiä… tosin täysin kokematon olen asiassa ja voihan se olla että totuus onkin jotain muutakuin nautinnollista… Taitaa haaveiluksi jäädä tässä aviovuoteessa :(

M46

Pyytämättä ei ainakaan toteudu…

Vierailija
26/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eturauhaseen käsiksi, kun se on ylettömän pitkällä? Ei riitä sormet eikä anuskiihottit. Joku hervottoman pitkä dildo hakittava? Mies ei halua mitään ylettömän paksua. Neuvoja? 
Terv. Vasta kokeilut aloittaneet

Vierailija
27/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Aivan näihän se menee, omaa munattomuuttani… en vaan tiedä miten kestän jos suhtautuminen on luokkaa hanki mies itsellesi panemaan sinua 

Vierailija
28/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Aivan näihän se menee, omaa munattomuuttani… en vaan tiedä miten kestän jos suhtautuminen on luokkaa hanki mies itsellesi panemaan sinua 

Kyllä sen kestää. Sanoin joskus puolisolle että tota vois kokeilla niin sanoi että hällä tulee vaan olo että se on homomiesten juttuja eikä naisena oikein innostu siitä.

Enhän mä edes ole varma tykkäisinkö tuosta mutta utelias olen ja kaikkee pitäisi kokeilla ettei sitten vanhana kaduta kun on jäänyt kokeilematta. Muuten olen kyllä suhteessa saanut kokea aikalailla kaiken mitä halunnut niin eipä tuo suuri menetys sinänsä ole. Enemmän kadut jos et edes kysy.

Vierailija
29/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Miten sun vaimo suhtautuu ylipäänsä seksuaalivähemmistöihin? Tai miten hän suhtautuu erilaisiin kinkeihin? Jos on kovin tuomitseva niin voi olla tietysti riski. 

Ehkä itse lähtisin ensin virittelemään keskustelua millaisia fantasioita hänellä on. Voihan sieltä paljastua monenmoista. Vaatii haavoittuvuutta puhua moisista. Ja yleensä nää herkät asiat on sellaisia kaksisuuntaisia teitä.. 

Tsemppiä! Toivottavasti onnistuu. Kyllä puolisot voi joskus yllättää pitkissäkin liitoissa. Meillä mies uskalsi onneksi puhua. Ja sen jälkeen ei puheet ja kokeilut ole lakanneet. 

Vierailija
30/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain miestäni vyöstrapilla useinkin. On mahtavaa kun takaapäin oikeen antaa kyytiä. Mies ulisee ja on hekumassa kun runkkaan samalla. Hänen laukeaminen on voimakas ja sperma lentää kaaressa. Aivan mahtavaa kun hän alistuu minulle ja nostaa pyllynsä pystyyn naitavaksi.

Janette 42.

Vierailija
31/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joskus laitan hänet imemään dildoa samalla, jotta oikein miehuus karisee, ja kiltisti hän sen tekee"

Ottaako syvälle vai yökkäileekö vain?

Minä ainakin tykkään nöyryyttää miestäni ihan yökkäyttämällä sitä työntämällä sormia suuhun. Sillä on todella voimakas oksennusrefleksi, ei pysty ottamaan kuin viisi senttiä ennen yökkäystä. 

Mieheni on kertonutkin minulle kuinka hän ei tunne olevansa edes mies sillä hetkellä, kun sträpäri on perseessä ja sormet kurkussa. Olen silloin vienyt hänen miehisyytenså rippeetkin ja hän on pelkästään minun panopuuni.

En ymmärrä miten tämä vie miehisyyttä yhtään mitenkään!

Täähän on just sitä tosimiesten puuhaa

Vierailija
32/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Kyllä sen kestää. Sanoin joskus puolisolle että tota vois kokeilla niin sanoi että hällä tulee vaan olo että se on homomiesten juttuja eikä naisena oikein innostu siitä.

Enhän mä edes ole varma tykkäisinkö tuosta mutta utelias olen ja kaikkee pitäisi kokeilla ettei sitten vanhana kaduta kun on jäänyt kokeilematta. Muuten olen kyllä suhteessa saanut kokea aikalailla kaiken mitä halunnut niin eipä tuo suuri menetys sinänsä ole. Enemmän kadut jos et edes kysy.

Voit kertoa että hän voi tehdä sen miehenä

Vierailija
33/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ikävää olla ilman kun pääsin tämän makuun joskus aikoja sitten, kun nykyinen vaimoni keksi alkaa rassaamaan peppuani sormella, ja vaikka yllätyksekseni pidin siitä todella paljon, hän ei enää halua. Ei ole kuin pari kokeilua tuon ensimmäisen kerran jälkeen.

Vierailija
34/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa Pertit. Koko ketju aloitusta myöten miesten kirjoittamaa paskaa.

Vierailija
35/37 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa Pertit. Koko ketju aloitusta myöten miesten kirjoittamaa paskaa.

Mikäs saa sinut luulemaan niin? Ei tämä nyt niin ihmeellistä ole, monella ihan arkista touhua. Itsekin miehenä olen kiinnostunut siitä miltä tämä tuntuisi ja joskus vähän vitsailtu aiheesta vaimon kanssa, joku päivä hyvinkin voi meilläkin tätä tapahtua. 

Vierailija
36/37 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni työntää joskus anaalitapin sisääni. Ei liian usein ettei siihen totu. Tähän mennessä en ainakaan ole tottunut ja se on jotenkin niin erilaista panna, kun koko ajan tuntee tapin sisällään.

Meillä on myös niin, että tyttöystäväni päättää milloin tappia käytetään ja se on aina yllätys minulle. Sitten hän välillä leikkii mun kanssani, että laittaa mut pyllistämään ja kun odotan, että hän työntäisi tapin sisääni, niin hän saattaakin vain runkata minua takaapäin. 

Laitappa se tappi tai sormi (parempi) sinne tyttöystävän peppuun pannessa. Tuntuu munassa yllättävän hyvältä, kun pannessa samalla sormi hieroo. Mut joo, ei ehkä toimi kaikille, ite tykkään ja naiseni myös.

Meillä on melkein aina lelu joko naisystävän pepussa tai p1llussa ja kalu toisessa. Tuntuu tosi hyvältä pannessa, varsinkin jos on värisevä lelu. Myös minulla (mies) on usein joku lelu samalla pepussa. 

Vierailija
37/37 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami sa mut todella kiimaiseksi kun käskee pukemaan staypparit ja pitsistringt... Tiedän saavani peppuun täytettä. Pyllistelen Mamille pyllynarttuna kalu kivi kovana,

maminpoju49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä