Miten ihmeessä saisi elämäniloa ja voimaa jaksaa eteenpäin, kun elämästä on viety lähes kaikki iloa tuottavat asiat?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on vienyt ja mitä?
Sairaus on vienyt kaiken.
Ap
Hommaa itselle puoliso joko Suomesta tai ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Nauttimalla siitä mitä on. Aika monella ihmisellä ei ole juuri mitään eivätkä silti vollaa vaan nauttivat. Valittamalla teet itsestäsi lisäksi huonoa ja ankeaa seuraa etkä saa edes kavereita
Kärsimyksen kokemus sellaisenaan kehittää, jalostaa ihmistä.
Sinä et sallisi toiselle tätä, koska itse haluat torjua kehityksen. 'Ettäkö minä en olisi valmis ja täydellinen?!'
Et myöskään kestä kohdata toisen kokemaa kärsimystä. Koska torjut sen itseltäsikin.
Et halua myöntää olevasi heikko ja voimaton elämän edessä.
Lopulta olemme kaikki yksin. On hyvä opetella kohtaamaan itsensä yksinäisenä kärsien.
Vierailija kirjoitti:
Ala trollaamaan. Se tuo sisältöä elämään.
Yks kakkaa, kaks kakkaa - muuta sitten ei tarvitakkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttimalla siitä mitä on. Aika monella ihmisellä ei ole juuri mitään eivätkä silti vollaa vaan nauttivat. Valittamalla teet itsestäsi lisäksi huonoa ja ankeaa seuraa etkä saa edes kavereita
Kärsimyksen kokemus sellaisenaan kehittää, jalostaa ihmistä.
Sinä et sallisi toiselle tätä, koska itse haluat torjua kehityksen. 'Ettäkö minä en olisi valmis ja täydellinen?!'
Et myöskään kestä kohdata toisen kokemaa kärsimystä. Koska torjut sen itseltäsikin.
Et halua myöntää olevasi heikko ja voimaton elämän edessä.
Lopulta olemme kaikki yksin. On hyvä opetella kohtaamaan itsensä yksinäisenä kärsien.
Ei todellakaan kehitä ja jalosta, vaan muuttaa ihmisen katkeraksi, itsekeskeiseksi ja surulliseksi.
Nimenomaan.
~
Tekemistä on loputtomiin
vaikka nollabudjetilla.
Hienosti neuvoit aloittajaa.
Poistun langasta. E 👋🍬