Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monia terveysalalla työskenteleviä motivoi raha eikä auttamisen halu?

Vierailija
21.05.2026 |

Kiinnostaisi tietää.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis pääsykokeissa testataan onko hakija empaattinen vai, ja jos paljastat heikkoutesi niin et pääse jatkoon. Ei hoitoalalla ole empaattisia ihmisiä, siksihän siellä on kiusaamistakin niin paljon. Ne harvat empaattiset ovat niitä kohteita ja loput miettii vain valtaa ja miten saa lisää rahaa ja kuinka ovat korkeastikoulutettuja ja hienossa ammatissa ja miksi ei ole yhtä arvostettu kuin insinööri (en yhäkään ymmärrä mikä pakkomielle hoitajilla on verrata itseään insinööriin, kun niillä ei ole mitään tekemistä keskenään).

Vierailija
2/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa karua tekstiä, tietysti provokaatiota.  Minun osastollani tehdään työtä sydämen lämmöllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman hillotolpan turvotus on ainoa tavoite.

Vierailija
4/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ei tee työtään päivääkään ilman kunnollista palkkaa. 

Vierailija
5/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes 

T. Terveydenhuollon ammattilainen

Vierailija
6/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa ittes 

Vai sittenkin sen potilas! 

Vierailija
7/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa ittes 

Taattua laatua vain avohoito potilaalta. 

Vierailija
8/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kiinnostunut vanhusten kanssa työskentelemisestä, mutta en kaikkein huonokuntoisimpien ja sellaisten kanssa, joiden kanssa ei voi enää edes jutella. Enkä ole kiinnostunut mistään laitostyöstä. Sen takia siirryin avustamaan vanhuksia heidän kodeissaan.

Viime vuosina olen kyllä ollut tyystin väsähtänyt auttamiseen, kun ei omassa elämässäkään auttajia juuri ole, vaikka olisin apua tarvinnut. Työttömäksi jääminen osui siis oikein hyvään saumaan.

Vierailija
9/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että joku ap ryhtyy arvostelemaan satojen koulutettujen ryhmää epäsopivuudesta alalle, jonne on vuosien koulutus ja kuinka hirveän tärkeää on kansalaisille heidän apunsa!

En ikinä milloinkaan ole kokenut huonoa kohtelua heiltä ja olen hyvin kiitollinen heidän ammattimaisesta avustaan!!

Kuinka sä oikein kehtaatkin?

Vierailija
10/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aika montaa kiinnostaa raha. On ärsyttävää, että hoitoalan ihmisiä "lyödään" sillä, että heidän pitäisi tehdä hommia vain hyvästä sydämestään, kun samaa ei vaadita muilta. Itse en ole hoitoalalla. 

Vierailija
11/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman hillotolpan turvotus on ainoa tavoite.

No rakenna sinä taloja tai hitsaa saumoja tai tee toimistotyötä koko sydämestäsi ja palkkaa ajattelematta. Tai mitä ikinä sitten työksesi teetkin.

Vierailija
12/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurinta osaa. Se ei silti tarkoita etteivätkö he tekisi työtään kunnolla ja olisi ammattilaisia. Auttamisen haluasta tehdään pyyteetöntä rahatonta duunia.

Vierailija
13/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti aika montaa kiinnostaa raha. On ärsyttävää, että hoitoalan ihmisiä "lyödään" sillä, että heidän pitäisi tehdä hommia vain hyvästä sydämestään, kun samaa ei vaadita muilta. Itse en ole hoitoalalla. 

Saamme kiittää siitä florencenightingalejä ja muita menneen ajan naisia, jotka opettivat tuntemaan hoitajat jonain sisar-hento-valkoisina.

Vierailija
14/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on palkkatyö siinä missä muutkin. Ei kutsumus ketään elätä.

Vierailija
15/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kokoomus! Ihmiset tekevät työtä rahan vuoksi. Vain teillä rikkailla on mahdollisuus leikkiä yrittämistä ja  työntekoa perustamalla krääsäputiikki. 

No money, no honey!

Vierailija
16/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta persuyrittäjää, jotka tekee työtä viinan takia. Eipä niiden firmat kauaa pystyssä pysy ja tietenkin ne jättää palkat maksamatta.

Homma toistuu, toistuu, toistuu kunnes loppuvat tuttavat, joita voi käyttää bulvaanina uutta paskapuljua perustettaessa.

Toimiala: kiinteistönhuolto

Vierailija
17/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpokaan ei suostunut tinkimään palkkiostaan, vaikka varaa varmasti olisi ollut. Mutta hoitajien tarttisi hoitaa ihmisiä pelkästä hyvästä sydämestään? Tai ainakin mahdollisimman nuukalla rahalla?

Vierailija
18/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua motivoi enemmän silloin se että sain rahaa. Pelkällä auttamisen halulla ei katsos elä?

Vierailija
19/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne siellä palkkansa takia on. Yksikään ei tee työtään ilman palkkaa tai edes palkankorotuksia. 

Vierailija
20/37 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Äiti Teresa! En ole suostunut ottamaan mitään palkkaa työstäni, asun sairaalan kylmässä kellarissa ja syön mitä jätteeksi jää. Työasun saan sairaalalta. Muuten kuljen säkissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi