Hyvä että meillä on systeemi jonka sisällä mun on kannattavampaa loikoilla sohvalla kuin mennä tekemään työkeikkoja!!!! TUET LÄHTIS
Ei siis kannata ottaa vastaan enää mitään kun tuet katkee, ja menee 3 viikon uudelleen arvioitavaks jne, ja esim LÄHTEE KÄMPPÄ ALTA!!
Tosi hienosti rakennettu tää meidän kyttäys-yhteiskunta!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (7)
Minun on kannattavampaa myydä vuokra-asunnot kuin vuokrata niitä :D Koska yleistuki :D
Vierailija kirjoitti:
Minun on kannattavampaa myydä vuokra-asunnot kuin vuokrata niitä :D Koska yleistuki :D
Vasta 311e kuukaudessa ylittävät pääomatulot otetaan huomioon ja jos saat niin paljon pääomatuloja ettei yleistukea makseta yhtään niin miksi ihmeessä edes haluaisit olla työkkärin kyykytettävänä?
Tuohon 311 euron osaan lasketaan muitakin tuloja ja sen ylittävältä osalta leikkuri vie puolet. Vuokra-asunnot ovat huonoja yleistukijullille.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon 311 euron osaan lasketaan muitakin tuloja ja sen ylittävältä osalta leikkuri vie puolet. Vuokra-asunnot ovat huonoja yleistukijullille.
Mitä muita tuloja kuin pääomatuloja lasketaan?
Esim. Omaishoidontuki ja metsätulot
Joku nekin työt tekee, ja verkostuu työelämään ynnä jossain vaiheessa työllistyy vakinaiseksi. Niin mulle kävi. Ei enää työkkärin kyykytystä ja kädestä suuhun elämistä, saatika nöyryyttävää tt-tuen hakemista.
Sä loikoilet sohvalla, mitä tukia sinä muka tarvitset? Liikuntaelin sairaat saattavat tarvita jalkatukia ja impotentit tukea penikselleen, mutta mitä tukia sinä tarvitset?