Tyttöystävä ei suostu eroamaan eikä muuttamaan pois.
Tutustuttiin hänen työpaikallaan, hän oli asiakaspalvelussa ja tuli kahvilassa pyytämään mun numeroa. Sen jälkeen hän pyysi mua puistoon. Jo ekalla tapaamisella hän puhui ihan tauotta omasta elämästään ja jutuistaan, ja aika nopeasti meni fyysiseksi – antoi mun koskea itseään rintoihin ja peppuun, ja kun kuuli mun koosta, innostui ihan liikaa, melkein nosti hameensa siinä paikassa.
Myöhemmin hän ehdotti että tulisi mun luo. Syötiin yhdessä, ajattelin että katsotaan leffa ja sitten hän lähtee ja mä siivoan myöhemmin. Mutta hän alkoikin itse tiskata ja siivota kunnolla, vaikka ei ollut edes tarvetta. Puhdisti pöydät yms. tosi perusteellisesti. Siihen meni aikaa, ja vielä leffan valinnassa kesti, kun hänellä oli omia vahvoja mielipiteitä. Lopulta katsottiin hänen valitsema leffa, vaikka se ei ollut oikein mun juttu.
Koska kaikki kesti, oli jo myöhä kun alettiin katsoa. Sen jälkeen harrastettiin seksiä. Luulin ettei hän jää yöksi, mutta hän kaivoi laukusta meikinpoistoaineet ja vaihtovaatteet ja sanoi ettei halua lähteä yksin kotiin, kun on myöhä ja matkaa on paljon. Joten jäi.
Yöllä, kun olin puoliksi unessa, hän tuli herättämään ja halusi lisää, joten sitäkin tapahtui.
Sen jälkeen hän alkoi puhua yhteenmuutosta. Perusteli että koti pysyy siistinä, kulut jaetaan, ja seksiä saa aina kun haluan, vaikka keskellä yötä. Samalla hän halusi muuttaa keskustaan, vaikka hänen työnsä on lähinnä satunnaisia pätkätöitä eikä sidottu paikkaan. Hän myös ihannoi yhtä kaveriaan, joka asuu keskustassa, ja halusi samanlaista elämää ja somekuvia sieltä. Lopulta hain asunnon keskustasta ja hän muutti mukaan.
Yhteenmuuton jälkeen käytös muuttui aika nopeasti. Hänestä tuli tosi määräilevä, puhetapa hyökkäävä ja kontrolloiva, eikä kysellyt mun mielipidettä. Riidat olivat aika dramaattisia – saattoi ensin loukata ja sitten itkeä ja pyytää anteeksi.
Jossain vaiheessa en enää jaksanut ja sanoin etten halua asua yhdessä. Silloin hän alkoi taas itkeä ja yhtäkkiä siivosi entistä enemmän. Seksiäkin oli lähinnä hänen aloitteestaan, muuten en oikein olisi jaksanut.
Tilanne rauhoittui hetkeksi, mutta meni nopeasti takaisin samaan. Riideltiin taas, ja kun sanoin uudestaan etten halua jatkaa yhdessä asumista, hän lähti äitinsä luo muutamaksi päiväksi. Kun tuli takaisin, kysyi huomasinko miten tärkeä hän on – sekä kotitöiden että seksin kannalta. Sitten hän väitti olevansa raskaana ja että mun pitäisi valmistautua isyyteen. Se pysäytti koko erokeskustelun.
Kuukausi meni, eikä mitään merkkejä raskaudesta ollut, testi näytti negatiivista, ja hän sanoi että ehkä tuli keskenmeno.
Pitkän tauon jälkeen hän silti vaati taas seksiä. Viimeisellä kerralla olin itse aika välinpitämätön, ja siinä tuli virhe, mikä sai hänet suuttumaan, mutta ei kuitenkaan lähtemään. Sen sijaan hän halusi jatkaa kuten ennen, kunhan sama ei toistu.
Nyt tilanne on se, että asutaan yhdessä, mutta mulla ei ole omaa rauhaa. Hän hakee jatkuvasti huomiota, haluaa seksiä ja väittelee kaikesta, ja tuntuu että hänen pitää aina “voittaa” keskustelut.
Miten ihmeessä saan hänet hyväksymään eron ja muuttamaan pois?
Älä poista tätä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Parisuhde on naisten keksimä kusetus.
Jaha taas oot jäänyt ilman
Miksi joku ottaa naisen kotiinsa. Aina pitää mennä naisen kotiin harrastamaan seksiä tai hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Olit liian helppo ensitreffeillä, älä koskettele toista tai esittele varustuksesi kokoa sanoin tai teoin. Tuollainen koko kylän kolvi ei ole enää uskottava, ja nyt kärsit seurauksia.
Hän otti käteni ja silitti sitä kysyen toistuvasti koostani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ottaa naisen kotiinsa. Aina pitää mennä naisen kotiin harrastamaan seksiä tai hotelliin.
Asuin tuolloin yksin, ja hän ehdotti, että olisi kätevämpää tavata minun luonani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kerrot nyt äidistäsi.
Nyt tarvittaisiin unienselittäjää kertomaan mitä tuo aloitus oikein tarkoittaa. ;D
Liian nopeasti ei pitäisi muuttaa yhteen. Jos olet itse vuokrannut asunnon, siinä on irtisanomisaika. Sano heti irti ja muuta pois , niin pääset tilanteesta. Naista älä saata raskaaksi tässä välissä edes vahingossa.
Tuijota häntä päivin ja öin puhumatta mitään. Tuijotus antaa itsestäsi vähämielisen vaikutelman, hän saattaa katua miesvalintaansa. Voit antaa kuolanoron valua suupielestä myös.
Kerroit, että viimeisellä kerralla olit itse aika välinpitämätön, ja siinä tuli virhe, mikä sai hänet suuttumaan, mutta ei kuitenkaan lähtemään. - Millä tavalla siis olit välinpitämätön, ja minkä virheen teit? Ei sinun tarvitse suostua seksiin, jos et halua. Eikä se ole virhe.
Se on sellanen pirttihirmu eli nainen talossa joka pitää miehestä kiinni.
Jos ap:n juttu on totta niin nainen on ilmiselvästi mt-ongelmainen eikä tule parantumaan todennäköisesti koskaan normaaliksi. Joten kannattaa lempata nopeasti ja pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, Eemi. Mutta mistäs sulle saatais nainen? Ehkä Puolasta, käännöskoneella kännissä?
Irtisano vuokrasopimus. Jos hän ei muuten lähde, niin kyllä hänen on kuitenkin sitten pakko lähteä, kun vuokrasopimus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääset, kun kaikessa hiljaisuudessa alat järjestelemään itsellesi uutta asuntoa ja muutat sieltä mitään sanomatta pois.
Jos siis asut vuokralla. Jos asut omistusasunnossa, niin haet oikeudesta häätöä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n juttu on totta niin nainen on ilmiselvästi mt-ongelmainen eikä tule parantumaan todennäköisesti koskaan normaaliksi. Joten kannattaa lempata nopeasti ja pysyvästi.
Ja ap:n keissi on jälleen kerran esimerkki siitä kun miehen kulli Vierailija ja mies menee, minne kulli vie....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääset, kun kaikessa hiljaisuudessa alat järjestelemään itsellesi uutta asuntoa ja muutat sieltä mitään sanomatta pois.
Tämä ei ole nykyinen vaihtoehto, vuokraan tätä taloa ja hän on toinen vuokralaiseni. Ongelmani on saada hänet muuttamaan pois.
ap
Selvennätkö tätä vielä? Eli oletko sinä talon vuokranantaja vai vuokralainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha taas oot jäänyt ilman
Miehethän sitä parisuhdetta hinku, kun niiden elämänlaatua ja onnellisuu on parempi, kuin sinkkuniehillä. Huomattavasti parempi.
Sinkkumies on onnettomin yhdessä parisuhteessa olevan naisen kanssa. Onnellisin on sinkkunainen.
Olit liian helppo ensitreffeillä, älä koskettele toista tai esittele varustuksesi kokoa sanoin tai teoin. Tuollainen koko kylän kolvi ei ole enää uskottava, ja nyt kärsit seurauksia.