Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sitten kun jään eläkkeelle niin vietän päivät DNA:n ja Gigantin myymälöissä

Vierailija
20.05.2026 |

Annan ymmärtää että olen helppo saalis ja hieman seniili, mutta todellisuudessa vien vain ananastukkien aikaa enkä osta tai laita nimeäni mihinkään vaikka aion muka kovasti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjälle voi selittää myös terveysvaivojaan ja jos se huomauttaa että on myyjä, niin todeta että "Ai, eikö tämä ollutkaan terveyskeskuksen hoitajan takaisinsoitto? Olen koko päivän odottanut" Sitten jossain vaiheessa voi mainita että "Lääkäri suositteli terapiaa, niin olisitko sinä nyt sen minun terapeutti tässä. Kun meillä oli silloin Sirkan kanssa riitaisa ero vuonna 1996, niin se vaivaa edelleen mieltä..."

Tää oli niin hyvä että otan käyttöön jo ennen eläkeikää :D

Ei kannata odottaa eläkeikää tehdäkseen asioita joita voi tehdä jo nyt!

Vierailija
22/22 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitä myös dementikkoa, joka kerta kun myyjä on pitänyt pitkän myyntipuheensa, pyydä häntä toistamaan asia "kun muisti vähän pätkii".

Hyvä on varmaan myös todeta, että "anteeksi kun en kuullut, että mitä sanoit?". Sitten kun kaupat alkaa olla pitkien vaikeuksien jälkeen ihan valmista, niin todeta että  "Ai niin mutta minähän en saa itse ostaa mitään, kun olen edunvalvonnassa tämän dementian takia. Pitää kysyä edunvalvojalta asiaa ensin."

Tää on hyvä! Otan tän käyttöön heti, tätä voi nuoremmatkin käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla