Sitten kun jään eläkkeelle niin vietän päivät DNA:n ja Gigantin myymälöissä
Annan ymmärtää että olen helppo saalis ja hieman seniili, mutta todellisuudessa vien vain ananastukkien aikaa enkä osta tai laita nimeäni mihinkään vaikka aion muka kovasti.
Kommentit (22)
Vietän myös puhelinmyyjien kanssa mahdollisimman kauan aikaa puhelimessa tilaamatta mitään. Nauhoitan erilaisia jaarituksia joita toistan sitten playbackkina myyjälle samaan aikaan kun itse puuhailen muuta.
Sama. Tähtään aina neljän aikoihin ja otan 10 vuoronumeroa palvelutiskille. Sitten valittelen lonkkakipua myyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tähtään aina neljän aikoihin ja otan 10 vuoronumeroa palvelutiskille. Sitten valittelen lonkkakipua myyjälle.
Raportoi sitten ihmeessä, kuinka ne käynnit sujuivat👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vietän myös puhelinmyyjien kanssa mahdollisimman kauan aikaa puhelimessa tilaamatta mitään. Nauhoitan erilaisia jaarituksia joita toistan sitten playbackkina myyjälle samaan aikaan kun itse puuhailen muuta.
Tää on hyvä. Mutta mä laitan toisesta laitteesta tekoälyn juttelemaan sille.
mä kyllä keksisin paljon mukavampaa ajankulua...
Itse jään myös jaarittelemaan kaikille feissareille ja kauppakeskusten myyjille. Kato ku se oli Seikku silloin kuuskytäseitsemän, eiku kahdeksan,seitsemän se oli niin - sen HPY:n osakkeen neuvonna hankkimaan. Markka-aikaan 50 000, ku -68 leikattiin se nolla pois, ni kuitennii..50 000 maksoipi kuule ja sitten kuule sen laman aikaa moni möi, vaan Pekkapa neuvoipi pitämään - että elä hyvä ihminen myy - siitä saapi osinkoja kuule. Ja sitten minä hankin sen ensimmäisen Ringon ysäkytäkolme, ei vaan neljä - sellainen sininen. Se oli kuule niitä EnEmTee-juttuja vielä sillonna. Ja sitten minä kuule...
Esitä myös dementikkoa, joka kerta kun myyjä on pitänyt pitkän myyntipuheensa, pyydä häntä toistamaan asia "kun muisti vähän pätkii".
Vierailija kirjoitti:
Esitä myös dementikkoa, joka kerta kun myyjä on pitänyt pitkän myyntipuheensa, pyydä häntä toistamaan asia "kun muisti vähän pätkii".
Hyvä on varmaan myös todeta, että "anteeksi kun en kuullut, että mitä sanoit?". Sitten kun kaupat alkaa olla pitkien vaikeuksien jälkeen ihan valmista, niin todeta että "Ai niin mutta minähän en saa itse ostaa mitään, kun olen edunvalvonnassa tämän dementian takia. Pitää kysyä edunvalvojalta asiaa ensin."
Puhelinmyyjälle voi selittää myös terveysvaivojaan ja jos se huomauttaa että on myyjä, niin todeta että "Ai, eikö tämä ollutkaan terveyskeskuksen hoitajan takaisinsoitto? Olen koko päivän odottanut" Sitten jossain vaiheessa voi mainita että "Lääkäri suositteli terapiaa, niin olisitko sinä nyt sen minun terapeutti tässä. Kun meillä oli silloin Sirkan kanssa riitaisa ero vuonna 1996, niin se vaivaa edelleen mieltä..."
Kaikista parasta on sitten kuluttaa aikaansa näihin huijarisoittajiin. Ettei ne kovin monille ehdi soitella. Niitä voi käyttää terapeuttina jne.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjälle voi selittää myös terveysvaivojaan ja jos se huomauttaa että on myyjä, niin todeta että "Ai, eikö tämä ollutkaan terveyskeskuksen hoitajan takaisinsoitto? Olen koko päivän odottanut" Sitten jossain vaiheessa voi mainita että "Lääkäri suositteli terapiaa, niin olisitko sinä nyt sen minun terapeutti tässä. Kun meillä oli silloin Sirkan kanssa riitaisa ero vuonna 1996, niin se vaivaa edelleen mieltä..."
Tää oli niin hyvä että otan käyttöön jo ennen eläkeikää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli niin hyvä että otan käyttöön jo ennen eläkeikää :D
Harkitsen itsekin. Vois olla että myyjä kyllästyis.
Ai perhana jos ois pokkaa:
Saman tein kun puheluun vastais niin alkaa valittaa puhelimyyjälle jostain peräpukamista ja verisestä ripulista tai mielenvaivoista ja muusta.
Ihan tosissaan kuin hoitajalle selittäis.
Kysellä niin että onko sille lääkärille vapaita aikoja milloin. Ei antaa suun vuoroa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro myös luomista ja närästyksestä. Niistä ne tykkää kuulla.
Vierailija kirjoitti:
mä kyllä keksisin paljon mukavampaa ajankulua...
Pelottaako gigantin geelitukkaa?
Ajatelkaa jos nuo nykypäivän seniilit mummot ja papparaiset ei myöskään ole oikeasti seniileitä, vaan juksaa vain samoin meitä.
ONKO LIITTYMÄASIAT KUNNOSSA?