Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustestistä...

13.05.2007 |

Olen lukenut teidän kirjoituksia aina välillä kun huolet ja kysymykset painaa. Paljon olen saanut teiltä lohdutusta, suurinpiirtein samat huolethan meillä on... Eli lasta ei kuulu.

Olen käynyt hoidoissa muutaman vuoden ja nyt keväällä oli IVF ja PAS.

Haluaisin nyt kysyisin teiltä fiksummilta raskaustestistä.

Tein testin perjantaina ja tulos näytti 5 min. jälkeen negatiivistä. Sitten jonkin ajan jälkeen vilkasin testiä uudelleen n.20 min. ja siihen oli tullut haalea viiva. Säikähdin tätä ja päätin tehdä testin uudelleen tänään sunnuntaina ja ihan samallalailla kävi. Tarkoittaako tämä mitään?

Testin ohjeissa kyllä lukee, ettei 10 min. jälkeen ole luotettava tulos, mutta koskaan aikaisemmin ei ole näin käynyt...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastauksista!

Lopetettuani lääkkeet (Zumenon + Lugesteron) muutaman päivän päästä alkoi vuoto, joka kesto 6 päivää (normaali kesto on 3 pv.) Uutta PAS:ia varten kävin lääkerissä ja kerroin vatsakivuista jotka oli alkanut vuodon yhteydessä ja jatkuivat vieläkin. Näytin myös turvonnutta vatsaani. Kävin verikokeissa ja lääkäri soitti seuraavana päivänä, että mulla on kohdun ulkopuolinen raskaus...

Nyt piikki on pistetty takapuoleen ja odottelen pienen alkion pois lähtöä.

Kamalinta tässä on ajatella, että kun kerrankin onnistuttiin saamaan raskaus aikaan, niin sitten lääkärien täytyy se pieni alkio tappaa. Itkusta ei tahdo tulla loppua. Olen surun murtama...

Vierailija
2/5 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Voimia sinulle kovasti. Se on niin väärin ja epäreilua, että toiset vaan päättää et " nyt olis kiva tehä lapsi" ja pumps! -se on siinä! Sitten on meitä, jotka haaveilevat, odottavat, jännittävät, hermostuvat, ärtyvät, kipeytyvät, pettyvät ja surevat. Ja kun viimein saa sen ekan PLUSSAN, niin sittenkin viedään taas matto jalkojen alta. Itsellä ei ole kohdunulkoista (vielä), mutta yksi km pääsiäiseltä on takana..

miikuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpi en ole, mutta vastaanpa kuitenkin! ;) Omakohtaista kokemusta minkäänlaisista haamuista raskaustesteissä ei ole, mutta sen verran olen näiltä palstoilta lukenut että roskishaamu voi tarkoittaa alkavaa raskautta, mutta olla myös tarkoittamatta. Itse en ole tosiaan edes haamua, vaikka täytyy tunnustaa että joskus epätoivon hetkellä on roskikseenkin kurkittu... ;) Toisilla taas tuntuu noita testiajan jälkeen haamuja tulevan useinkin.

Hyvältä tietty kuulostaa, jos sulla ei aiemmin ole noin käynyt (oletko testannut samanmerkkisellä testillä). Monesko päivä siirrosta sulla on nyt menossa? Toivotaan parasta eli plussaa teille! :)

Killa

Vierailija
4/5 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun vastasit!

Oikea testauspäivä oli perjantaina eli 14 pv. siirrosta ja tänään oli 16 pv. Toivotaan nyt että olis ihme tapahtunut ja vatsassa kasvais jotain, mutta en uskalla toivoa liikoja. Sitten joutuu taas pettymään pahasti.

Vierailija
5/5 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka se huonompi- jotkut testit reagoi ilman /hapen tms kanssa ajan kanssa ja tekevät väärän haalean viivan.

toinen vaihtoehto on että raskaus on alkanut mutta hormonimäärät on vielä niin pienet että ei tule kunnon viivaa ja viiva näkyytestin vasta kuivahdettua.

sinun pitänee tehdä uusi testi parin päivän päästä. aamuvirtsasta. ja toivoa että nyt näkyisi jo 10min sisällä.

*tsemppiä*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän