Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttomoottorikieltoa Tukholmaan vaatineet ilmastofasistit hävisivät.

Vierailija
20.05.2026 |

Joku raja kiusanteolle. Polttomoottoriautoja ei kielletä. Miten Suomessa, yhäkö joku kehtaa ajaa asiaa?

Polttomoottoriautojen ajokieltoprojekti Tukholman keskustassa on kokenut ison takaiskun.

https://www.is.fi/autot/art-2000012020412.html

 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa.  Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.

Vierailija
2/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa.  Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.

Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi.  Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja.  Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttomoottorikielto ei toimi Suomessa. 

Vierailija
4/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista tuossa tapauksessa on, että edes hybridiautoja ei sallittaisi.  Kuka näitä kieltoja oikein ajaa ja miksi?

Vierailija
5/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista tuossa tapauksessa on, että edes hybridiautoja ei sallittaisi.  Kuka näitä kieltoja oikein ajaa ja miksi?

Joku Musk tai Tesla voisi ostaa Suomen ja Ruotsin kokonaan. Vihreän siirtymän pelureilla on rahaa aivan tolkuttomasti. Teslan arvo peräti 1,3 biljoonaa dollaria.

Vierailija
6/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko EU:n tuleva polttomoottorikielto peruttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko EU:n tuleva polttomoottorikielto peruttu?

Ei kai vielä virallisesti?

Vierailija
8/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Tietääkö kukaan paljonko ilmasto parani ilmastomaksuihin kerätyillä valtavilla rahoilla? Ja jos ei niin miksi maksuja maksetaan?

Helppo kysymys mutta mitään vastausta ei taida löytyä.

Helppo johtopäätös myös että ilmastomaksut ovat siirtyneet rikkaan eliitin omille tileille.

Muita vastauksia ei ole tullut.

Miksi siis olemme niin hulluja että maksamme lisää eliitin tileille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa.  Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.

Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi.  Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja.  Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.

Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.

Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön? 
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?

Vierailija
10/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttomoottorikieltoa vastustaneet pro fossiiliset polttoaineet -fasistit voittivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni yliopisto saa tuntuvaa rahoitusta ilmastohuuhaasta. Samoin  IPCC järjestö, joka kiihdyttää raportointiaan saaden jatkuvuutta rahoitukseen.  Torjuu kaikki toista meiltä olevat tutkimukset. Useat tutkijat lähtivätkin IPCC:n oravanpyörästä pois kun tajusivat mikä touhun tarkoitus oli.

Vierailija
12/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ollaan ajettu täyttä autokieltoa keskustassa, nyt voittona lähtee autot rautatientorin luota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa.  Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.

Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi.  Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja.  Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.

Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.

Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön? 
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?

Vielä kerran: Persut EI OLE autoilupuolue vaan bensankulutuspuolue.

Sama raivo koskee yhtä lailla sähköautoja kuin raitiovaunuja, polkupyöriä, tuulivoimaa ym.

Jos Turun ratikka kävisi bensalla sille olisi Petsujen 100 % tuki.

Ja kyllä, Kreml kuittaa trollien laskut.

Vierailija
14/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa.  Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.

Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi.  Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja.  Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.

Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.

Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön? 
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?

Saatko sinä teslalta rahaa ja mikä on tehtäväsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista tuossa tapauksessa on, että edes hybridiautoja ei sallittaisi.  Kuka näitä kieltoja oikein ajaa ja miksi?

Nämä tyypit varmasti tajusivat etukäteen, että häviävät, mutta ei se ollut tässä pointtina.

Vierailija
16/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa.  Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.

Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi.  Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja.  Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.

Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.

Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön? 
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?

Ison sähköauton myrkkyakun valmistus saastuttaa enemmän kuin pieni vähäpäästöinen pm-auto elinkaarensa aikana.

Vierailija
17/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa.  Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.

Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi.  Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja.  Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.

Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.

Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön? 
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?

Vielä kerran: Persut EI OLE autoilupuolue vaan bensankulutuspuolue.

Sama raivo koskee yhtä lailla sähköautoja kuin raitiovaunuja, polkupyöriä, tuulivoimaa ym.

Jos Turun ratikka kävisi bensalla sille olisi Petsujen 100 % tuki.

Ja kyllä, Kreml kuittaa trollien laskut.

Vihreä-vasisti se tykkää kurvailla lähes 3 tonnia painavalla Teslalla ja leikkiä ympäristödikaattoria.

Vierailija
18/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä henkilökohtaisesti kannatan keskustan sulkemista kaikelta autoilulta (erikoisluvalla saa ajaa jos asuu tai omistaa yrityksen ko. alueella). Keskusta fillareille ja kävelijöille!

Vierailija
19/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa.  Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.

Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi.  Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja.  Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.

Höpöhöpö.

Vierailija
20/24 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa.  Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.

Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi.  Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja.  Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.

Höpöhöpö.

Jäteshokki: Norjassa uudenkarheita sähköautoja viedään surutta romuttamolle

https://www.seiska.fi/katso/jateshokki-norjassa-uudenkarheita-sahkoauto…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi