Polttomoottorikieltoa Tukholmaan vaatineet ilmastofasistit hävisivät.
Joku raja kiusanteolle. Polttomoottoriautoja ei kielletä. Miten Suomessa, yhäkö joku kehtaa ajaa asiaa?
Polttomoottoriautojen ajokieltoprojekti Tukholman keskustassa on kokenut ison takaiskun.
https://www.is.fi/autot/art-2000012020412.html
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa. Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.
Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi. Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja. Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.
Polttomoottorikielto ei toimi Suomessa.
Omituista tuossa tapauksessa on, että edes hybridiautoja ei sallittaisi. Kuka näitä kieltoja oikein ajaa ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Omituista tuossa tapauksessa on, että edes hybridiautoja ei sallittaisi. Kuka näitä kieltoja oikein ajaa ja miksi?
Joku Musk tai Tesla voisi ostaa Suomen ja Ruotsin kokonaan. Vihreän siirtymän pelureilla on rahaa aivan tolkuttomasti. Teslan arvo peräti 1,3 biljoonaa dollaria.
Joko EU:n tuleva polttomoottorikielto peruttu?
Vierailija kirjoitti:
Joko EU:n tuleva polttomoottorikielto peruttu?
Ei kai vielä virallisesti?
Kysymys: Tietääkö kukaan paljonko ilmasto parani ilmastomaksuihin kerätyillä valtavilla rahoilla? Ja jos ei niin miksi maksuja maksetaan?
Helppo kysymys mutta mitään vastausta ei taida löytyä.
Helppo johtopäätös myös että ilmastomaksut ovat siirtyneet rikkaan eliitin omille tileille.
Muita vastauksia ei ole tullut.
Miksi siis olemme niin hulluja että maksamme lisää eliitin tileille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa. Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.
Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi. Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja. Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.
Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.
Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön?
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?
Polttomoottorikieltoa vastustaneet pro fossiiliset polttoaineet -fasistit voittivat.
Moni yliopisto saa tuntuvaa rahoitusta ilmastohuuhaasta. Samoin IPCC järjestö, joka kiihdyttää raportointiaan saaden jatkuvuutta rahoitukseen. Torjuu kaikki toista meiltä olevat tutkimukset. Useat tutkijat lähtivätkin IPCC:n oravanpyörästä pois kun tajusivat mikä touhun tarkoitus oli.
Helsingissä ollaan ajettu täyttä autokieltoa keskustassa, nyt voittona lähtee autot rautatientorin luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa. Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.
Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi. Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja. Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.
Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.
Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön?
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?
Vielä kerran: Persut EI OLE autoilupuolue vaan bensankulutuspuolue.
Sama raivo koskee yhtä lailla sähköautoja kuin raitiovaunuja, polkupyöriä, tuulivoimaa ym.
Jos Turun ratikka kävisi bensalla sille olisi Petsujen 100 % tuki.
Ja kyllä, Kreml kuittaa trollien laskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa. Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.
Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi. Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja. Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.
Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.
Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön?
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?
Saatko sinä teslalta rahaa ja mikä on tehtäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Omituista tuossa tapauksessa on, että edes hybridiautoja ei sallittaisi. Kuka näitä kieltoja oikein ajaa ja miksi?
Nämä tyypit varmasti tajusivat etukäteen, että häviävät, mutta ei se ollut tässä pointtina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa. Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.
Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi. Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja. Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.
Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.
Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön?
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?
Ison sähköauton myrkkyakun valmistus saastuttaa enemmän kuin pieni vähäpäästöinen pm-auto elinkaarensa aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa. Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.
Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi. Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja. Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.
Laitoit sitten höpöjutullesi 8 yläpeukkua samoin tein.
Kuittaako Mika Anttonen vai Kreml vaivannäön?
Vai ihanko pakokaasujen hengittelyn riemusta vauhkoat?Vielä kerran: Persut EI OLE autoilupuolue vaan bensankulutuspuolue.
Sama raivo koskee yhtä lailla sähköautoja kuin raitiovaunuja, polkupyöriä, tuulivoimaa ym.
Jos Turun ratikka kävisi bensalla sille olisi Petsujen 100 % tuki.
Ja kyllä, Kreml kuittaa trollien laskut.
Vihreä-vasisti se tykkää kurvailla lähes 3 tonnia painavalla Teslalla ja leikkiä ympäristödikaattoria.
Mä henkilökohtaisesti kannatan keskustan sulkemista kaikelta autoilulta (erikoisluvalla saa ajaa jos asuu tai omistaa yrityksen ko. alueella). Keskusta fillareille ja kävelijöille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa. Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.
Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi. Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja. Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa. Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.
Kiinassa sähköautoista tullut kertakäyttötuotteita. Jopa alle 5 vuotta ja romuksi. Samankaltaista menoa on rikkaassa Norjassa: romuttamot täynnä muuman vuoden vanhoja sähköautoja. Polttomoottorikiellolla tavoitelllaan suurempaa bisnestä, nopeampaa kiertoa.
Höpöhöpö.
Jäteshokki: Norjassa uudenkarheita sähköautoja viedään surutta romuttamolle
https://www.seiska.fi/katso/jateshokki-norjassa-uudenkarheita-sahkoauto…
Demarit, vas ja vihreät ajoivat EU:n alueella polttiskieltoa. Ala vaan säästämään ja varautumaan jatkuvaan rahanmenoon sähköautojen orjana.