Asumme omakotitalossa ja lastemme leluja on tuolla ulkona kotipihalla.
Kun lapset menivät noin tunti sitten ulos leikkimään, niin he tulivat valittamaan, että lelut on hävinneet. Menimme miehen kanssa ulos ja lelut olivat todella kadonneet. Mutta kuka tulisi omakotitalon pihaan varastamaan siellä olevat lasten lelut?
Kommentit (69)
Se oli naapurin Arto, joka leikkii niillä nyt omalla pihallaan.
Hyvä että mies oli mukana. Todella tärkeää. Yksin et olisi varmaan tajunnut.
Oma vika! MIks et keräytä leluja lapsillasi lukolliseen laatikkoon!
Meilläkin on grilli aidassa kiinni kunnon lukoilla!
Ehkä jotakuta naapuria ärsyttänyt sotkut pihalla ja tullut korjaamaan. Tällaisia ihmisiä on
Vttu. Jos jättää jotain pihaan ja se häviää, voi syyttää vain varasta ja itseään. Ihan turhaa itkeä muille, kun tavarat hävisivät...
Olisitte kiitollisia, että joku siivosi ne teidän rojut pois, eikä edes lähettänyt laskua.
Lapset itse piilottaneet että saavat lisää.
Joillekin naisille on äärimmäisen tärkeää aina mainita oma mies. Ja se että mies on mukana. Huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vouti?
Tai anoppi.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin naisille on äärimmäisen tärkeää aina mainita oma mies. Ja se että mies on mukana. Huvittavaa.
ja se pitäisi vielä mainita, että *mun mies*
Outoa, että palstalaisten mielestä pihat ovat jokaisenoikeudella kuljettavia ja "siivottavia" alueita.
Ihmiset on röyhkeitä. Ollessani leikkipuistossa lapseni kanssa, lähellä oman lapsensa kanssa kyykkivä nainen alkoi lähtiessään kylmän rauhallisesti pakata lapseni hiekkaleluja kassiinsa. Menin sitten väliin, otti varastamansa lelut = minun lapseni lelut pois kassista, mutta ei edes pyytänyt anteeksi. Ei sanonut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja se pitäisi vielä mainita, että *mun mies*
Työpaikalla kahvipöytäkeskusteluissa joskus otan aikaa miten kauan menee ennen kuin jonkun naisen suusta tulee sanat *mun mies*. Yleensä ei tarvi minuuttiakaan odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja se pitäisi vielä mainita, että *mun mies*Työpaikalla kahvipöytäkeskusteluissa joskus otan aikaa miten kauan menee ennen kuin jonkun naisen suusta tulee sanat *mun mies*. Yleensä ei tarvi minuuttiakaan odottaa.
Ja sekös sinua kateellista vanhapiikapalstapölöä kismittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja se pitäisi vielä mainita, että *mun mies*Työpaikalla kahvipöytäkeskusteluissa joskus otan aikaa miten kauan menee ennen kuin jonkun naisen suusta tulee sanat *mun mies*. Yleensä ei tarvi minuuttiakaan odottaa.
No sun miehestäsikö pitäisi työkaverin puhua?
Meiltä on viety oktalon pihasta tonttupatsas ja kynttilälyhty. Naapurilta lähti kukat penkistä.
Pyörät,skuutit ym on pakko lukita yöksi autotalliin.
Kaverilta vietiin pihasta jouluvalot ja valoissa ollut jatkoroikka. Ihan käsittämätöntä, miksi toisten omaisuuden ei voi antaa olla rauhassa.
No meidänkö se pitää täällä nyt telepaattisesti selvittää?