Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet tänään?

Vierailija
13.05.2007 |

Me oltiin koko perheellä golfaamassa. Vuokrattiin golf-auto ja kierrettiin 9 reikää lapset (3 ja 5v.) kyydissä. Hauskaa oli ja jaksoivat ihan hyvin, kun oli eväätkin mukana:-) Mä otin pienoiset päivätorkut ja nyt mies grillaa, joten kohta syödään.

Sitten enää odottelen lätkäfinaalia, ja johan päivä on pulkassa:-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tein riisipuurot ja sen jälkeen etsin lasten äitienpäivälahjat " kuumenee-kylmenee" -leikillä :)

Lastenohjelmien jälkeen lähdimme käymään pikaisesti minun työpaikallani, alle tunnin kesti se reissu.

Haimme grilliltä purilaiset ja rouskutimme ne kotona katsoen eilistä euroviisufinaalin uusintaa.

Päiväunet- ah, niin makoisat.

Söimme Frödingen-pakastekakkua ja joimme mehua.

Nyt suunnittelemme ulos lähtemistä, ehkä mennään heittelemään kiviä läheisen järven rannalle.

Illalla jääkiekon katselemista ja ehkä saunotaan.

Aika erilainen äitienpäivä mitä yleensä :)

Vierailija
2/3 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja mies antoivat ruusuja ja lasten päiväkodissa askartelemat kortit. Sitten lähdettiin syömään serkkujen, tätien ja setien kanssa nepalilaiseen ravintolaan. Nyt suunnittelen päiväunille menoa. Illemmalla voisi ehkä vielä käydä ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin pitkään koko perhe.. (yhdeksään)

sitten alakertaan aamupalalle jonka mies kattoi lasten kanssa kun minä sain rauhassa käydä aamujutuilla ja pukeutua

aamupalalla sain lahjoja

oltiin yhdessä

mies teki juhla-aterian, syötti nuoremmaisen ja laittoi hänet nukkumaan

sitten mentiin esikoisen ja miehen kans syömään.

esikoinen katsoi videota, nuorempi nukkui ja minä karkasin miehen kans rakastelemaan yläkertaan. :D

ulkoiltiin yhdessä ja leikittiin pihalla

mies meni esikoisen kanssa urheiluhalliin pitämään harkkoja pojille, (esikoinen pomppii siellä patjoilla)

mies tulee kohta kotiin ja mennään kävelylle kun aurinko paistaa..

sit taas syömään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä