Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten tästä VÄSYMYKSESTÄ pääsee eroon???
13.05.2007 |
puoli vuotta masislääkkeitä syöty. Yks kuukausi oli tossa välissä ok! Nyt vaan väsyttää hyvä kun jaksaa puhua saati kuunnella ketään. Leuat vaan loksuu..mä en jaksa etten jaksa mitään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mulla on diagnosoitu vaikea masennus. Lääkitys on ollu yli 2v ja enemmän tai vähemmän väsynyt olo on ollu jo 6 vuotta. Mulla on myös syömishäiriö, mikä saattaa vaikuttaa siihen, että aloitin lenkkeilyn, mut pieni hölkkälenkki iltasin piristää jonkin verran. Edelleen nukun pitkin päivää ja vaan lojun kotona, mut jos vaan saan itteni raahattua lenkille, niin seuraavana päivänä on vähän parempi olo.
Lenkkeilyn alottamisessa autto se, et ostin uudet lenkkikamat ja juoksen vaan myöhään illalla, kun ei tuu enää ihmisiä vastaan.
Toinen vähän piristävä asia on rutiinit. Oon sairaslomalla lukiosta ja kaikki päivät tuntuu valuvan hukkaan koneella istuen, mut esim. tietty aamurutiini auttaa jotenkuten. Eli hesari ja muutama voileipä. Ja niinkin tavallinen asia, kuin peseytyminen piristää. Eli hampaat aamulla puhtaaks ja suihkuun, minkä jälkeen rasvaus ja puhtaat vaatteet. Raikkaan oloisena on helpompi saada jotain tehdyksikin.
Toivottavasti joku näistä jutuista auttaa sinua! voimia :)