Mielipiteesi fazerin parhaat karamelleista?
Ajattelin ostaa imeskeltäviksi. Siihen ne sopii hyvin.
Kommentit (51)
Todella kaukana parhaista. Sulla ei taida olla hampaita niiden syömiseen, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Toscanat on parhaita. Onneksi joka pussissa on 50% niitä.
Pussissa on 0 % Toscana-karkkeja.
Kannattaa varoa mitä puhuu Fazerista netissä. Voi tulla ambulanssi hakemaan.
Muistan nuo lapsuudesta. En tuhlaisi rahaa niihin.
hammassyöpöt. mutta kiss ja jääkarhu hyviä ja niin tosca se ruske. joo hyviä olisi...
Ainoat hyvät siinä pussissa on ne kiskis ja jääkarhut karkit
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää termiä karamelli?
kyllä ok, mutta itse sanon makeinen. molemmat ok. onhan karamellikastike myös. vasta vai vihta.... kiva, että on variaatioita
Todella hyvä pussi. Tykkään! Kaikki karkit hyviä, mutta jääkarhu ja Tosca on parhaat, appelsiini ehkä se huonoin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa mitä puhuu Fazerista netissä. Voi tulla ambulanssi hakemaan.
Tippuu "vahinogossa" ikkunasta?
Maistoin niitä varmaan ekaa kertaa viime vuonna ja oon yli 30v. En ymmärrä miten kukaan nauttii niistä sokerimälleistä. Siis eiks karkin pitäisi maistua muultakin kuin värjätyltä sokerilta? En muista koskaan lapsuudessa kenenkään syöneen noita enkä edes tiennyt että noita saa edelleen kaupasta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ok, mutta itse sanon makeinen. molemmat ok. onhan karamellikastike myös. vasta vai vihta.... kiva, että on variaatioita
Kömpelö sana, vaikka periaatteessa oikein onkin.
Jos nuo on Fazerin parhaat, millaisia ovat ne huonoimmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kömpelö sana, vaikka periaatteessa oikein onkin.
Karamelli tai makeinen. Mutta EI " karuski". Irtomakeinen, mutta ei irtsari ( itsari- no epäsuorasti onkin jos mättää kiloja noita.)
Ikääntyneet käyttää usein sanaa karamelli. Nuoret kokit toki karamellikastiketta ja nuoremmat mutta toki sivistyneet vanhuksetkin sanaa makeinen.
On yhtälailla -Karamellipuoti- kuin Makeiskauppa ja se yleinen sana kansan keskuudessa - Karkki-.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä pussi. Tykkään! Kaikki karkit hyviä, mutta jääkarhu ja Tosca on parhaat, appelsiini ehkä se huonoin.
Mites kiskis, sehän on ihan huippu.
Nykyiset on kaukana parhaista. Reseptejä on muuteltu, eikä niitä ole enää tunnistaa. Ennen Toscan sisällys suli ohuiksi kerroksiksi suussa, nyt se tasapaksu mäykky. Jääkarhut ovat myös kovia sokerimöykkyjä, ei niissä ole entisenlaista täytettä. Pilattuja kaikki. Vajaa vuosi sitten ostettin pussi vanhojen muistojen kunniaksi, toista kertaa ei osteta.
Vierailija kirjoitti:
Maistoin niitä varmaan ekaa kertaa viime vuonna ja oon yli 30v. En ymmärrä miten kukaan nauttii niistä sokerimälleistä. Siis eiks karkin pitäisi maistua muultakin kuin värjätyltä sokerilta? En muista koskaan lapsuudessa kenenkään syöneen noita enkä edes tiennyt että noita saa edelleen kaupasta 🤔
Et sitten ole koskaan saanut niitä oikeita Fazerin parhaita ennen niiden uusimista tasapaksuiksi sokerimöykyiksi.
Pussin nimi on Fazerin Parhain.
Ei Fazerin Parhaat.
Toscanat on parhaita. Onneksi joka pussissa on 50% niitä.