Tyttöjen ulkona liikkumista on alettu rajoittaa Suomessa
"Kokoomuksen kansanedustaja Terhi Koulumies kertoo Facebookissa järkyttyneensä havainnostaan tyttöjen ulkona liikkumisen rajoittamisesta."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f9694646-bc50-4451-b40f-a2f8890a0…
Tähän on siis tultu.
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto unelmaa.
Vasemmisto lupaa turvallisuutta ja se uppoaa hienosti naisiin.
Se mitä ei kerrota on, että vasemmiston turvallisuutta varten pitää luopua vapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit saivat mitä halusivat, niin nytkö ei sitten kelpaa? Ei tätäkään ongelmaa ollut ennen modernia feminismiä. Eihän vain muuten nämä tyttäriään rajoittavat henkilöt ole vasemmiston tai vihreiden äänestäjiä?
Feministit eivät halunneet tuota! Feminismi tarkoitti alunperin sukupuolten välistä tasa-arvoa!
. Kuuluisa yhdysvaltalainen feministi Gloria Steineim on sanonut että "Feministi on kuka tahansa ihminen, joka tunnistaa naisten ja miesten välisen tasa-arvon ja täyden ihmisyyden."
" A feminist is anyone who recognizes the equality and full humanity of women and men. "
Gloria Steineim on syntynyt vuonna 1934. Hän on ollut feministi 1960-luvulta lähtien.
Minäkin olen feministi. Olen myös sukupuolten välisen tasa-arvon puolustaja.
Neiti on hyvä ja haastaa sitten julkisesti feministisen ajatuspajan ja feministisen puolueen hullut joiden mukaan islam on oikeassa naisten ja homojen suhteen.
Minä en miehenä uskalla koska minut sen takia maalitetaan ja sinä kuulut kyllä siihen maalittavaan porukkaan.
Onko ne naiset lesboja vai heteroseksuaaleja?
Homoja ja lesboja on pidetty entisaikoina outona ja heidän seksuaalista suuntautumista on pidetty psykoottisena mielisairautena.
Taitaa nuo mainitsemasi hullut olla lesboja!
Jos suomalainen puolustaa epäoikeudenmukaista islamia, se suomalainen on hullu tai idiootti!
Sellaiset hullut pitäisi lähettää Irakiin tai hullujenhuoneelle!
Monet valveutuneet feministit ovat yrittäneet maksaa samalla mitalla takaisin miehille.
Valveutuneen feminisesti ajattelevat naiset ovat kehittäneet miesvihan vastaiskuksi naisvihalle.
Jos joku idiootti on sanonut naisten olevan lapsellisia ja tyhmiä, valveutunut feministi on maksanut samalla mitalla takaisin ja sanonut miesten olevan lapsellisia ja tyhmiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vaihtoehtoja on kaksi, anna tyttäresi liikkua vapaasti ja joutua sitten seksuaalirikoksen uhriksi ja/tai katuryöstetyksi, tai rajoita liikkumista. Kummanko valinnan teet?
Onpas sinulla logiikkaa. Jos liikumista rajoitettaan, se tarkoittaa, että jossakin jossain vaihessa silti liikuttaan. Entäs jos jotain tapahtuu juuri sillä ajalla? Mitä hyötyä on sitten rajoituksista? Ei kokonaan liikkumista voi kieltäö. Rajoitukset täytyy saada rikollisten toiminnalle.
Suollat puhdasta vihapuhetta!
Eräs demarimummohan se loihe lausumaan jotakuinkin seuraavasti kun kansalaiset olivat 2015 huolissaan tällaisen kehityksen mahdollisuudesta; rässismi näyttäytyy suomalaisissa vielä niin voimakkaanna että ilmiselvästi tarvitsemme paljon lisää tämän kaltaista maahanmuuttoa.
Häsähäsä emme suostu pelkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset aina halusi.
Naiset halusivat nuorena tyttönä että heidän samanikäinen veljen liikkumista rajoitetaan. He eivät halunnut että tytöt ovat ainoita, joiden pitää pelätä. Se olisi tuntunut inhottavalta ja epäreilulta. Huumeet ja alkoholi on riskitekijöitä niin tytöille kuin pojillekin. Sukupuolitaudit on riskejä pojille ja tytöille.
Naiset haluavat että kaikilla on samat oikeudet ja samanlaiset mahdollisuudet, riippumatta siitä mikä heidän sukupuolensa on.
Hyvä, jos vanhemmat rajoittavat viisaasti tyttöjen liikkumista, varsinkin kesällä vähäisissä vaatteissa on liian suuri kiusaus sellaisille, joiden kotimaissa naiset liikkuvat hyvin peittävästi pukeutuneina. Viisautta on ennalta tehdä oma osuus ikävien tapahtumien estossa, emme elä enää missään lintukodossa.
Tuolla ajattelumallilla lisääntyy vain muunsukupuolisten ja transsukupuolisten määrä.
Minä ainakin naisena olisin vaihtanut sukupuoleni mieheksi tai muunsukupuoliseksi heti 18-vuotiaana, jos minun liikkumista alaikäisenä olisi rajoitettu enemmän kuin samanikäisen veljeni liikkumista.
Huumeet ja alkoholi on riskitekijöitä niin tytöille kuin pojillekin. Sukupuolitaudit on riskejä pojille kuin tytöillekin.
.