Miksi UFF vaikuttaa niin hinnakkaalta?
Ne myy hyväkuntoisia vaatteita mutta vain hiukan halvemmalla kun Zalandosta saa uusia.
Kommentit (21)
Koska se on. Katso kuinka rikas uff omistaja on
Showbisnesstä tekevät. Kuinkahan moni ropo heiltä todellisuudessa menee Afrikkaan?
Onhan se oltava hyvää liiketoimintaa, kun tavaran saa ilmaiseksi ja sen voi sitten myydä kalliilla.
Kerro esimerkkejä hinnoista. En oo vähään aikaan käynyt
Vierailija kirjoitti:
Showbisnesstä tekevät. Kuinkahan moni ropo heiltä todellisuudessa menee Afrikkaan?
Ihan murto-osa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 2 e.
Olen joskus miehenä erehtynyt UFFiin sen yhden kusisen miesrekin luokse naureskelemaan kiinalaisille ryppyisille kauluspaidoille (20-25e) ja ysäri-bleisereille (30-40e) enkä ole paluuta UFFille sen jälkeen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miehenä erehtynyt UFFiin sen yhden kusisen miesrekin luokse naureskelemaan kiinalaisille ryppyisille kauluspaidoille (20-25e) ja ysäri-bleisereille (30-40e) enkä ole paluuta UFFille sen jälkeen tehnyt.
Onko kivijalkakauppojen uudet vaatteet sitten paremmat?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se oltava hyvää liiketoimintaa, kun tavaran saa ilmaiseksi ja sen voi sitten myydä kalliilla.
Niin mutta mieluummin vien uffin laatikkoon kuin vuokraan kalliin kirppispaikan ja jään tappiolle itse. Kierrätys parempi vaihtoehto hyville kengille ja vaatteille kuin roskis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta mieluummin vien uffin laatikkoon kuin vuokraan kalliin kirppispaikan ja jään tappiolle itse. Kierrätys parempi vaihtoehto hyville kengille ja vaatteille kuin roskis.
Voi niitä viedä muillekin kuin Uffille, suomalaisille, esim. kierrätyskeskukselle tai kirkkojen kirppiksille, tai Fidalle.
Viekää fidaan tai kierrätyskeskukseen, ne on kotimaisia ja luovat työtä suomalaisille!
Uffit kierrän kaukaa. Joskus tasarahapäivinä voin käydä, ei muuten.
🇺🇦🇮🇱
Itse vien ihan vain sen takia että heillä on näitä lootia lähellä ja monessakin paikkaa. Omalla paikkakunnalla on vain keräämö , n 9km päässä, joka on ainoa paikka ,joka ottaa vastaan tekstiilejä.
Fidaa en ole missään nähnyt.
Ja siis huonokuntoiset heitän sekajätteisiin, mutta UFF:ään vien ihan laadukastakin kamaa. mm käyttämättömiä kenkiä (huti ostos) kun en viitsi mitään myyntitoreja tms. Eli UFF on tähän mennessä kätevin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin ihan mihin tahansa muualle kuin uffiin
Katsokaa dokumentti aiheesta jostain jos löytyy
Afrikkaan on turha pakko myydä toppavaatteita
Vierailija kirjoitti:
No monta kertaa olen katsonut jonkin tuotteen, yleensä vaatteen, mitä noissa nyt pääasiassa myydään, hintaa ja todennut, että kaupasta saa samanlaisen samaan hintaan, ellei edullisemmallakin hinnalla.
pomolle on luvattu 100000e vuosi palkat pikku pomoulle 50000e/v täyttä kusetusta talkoolaiset kuvittelevat tekevänsä hyvää. perille menee 0.01 e kerätystä eurosta.
Kaikki kirppis tai vinted-liikkeet on nykyään kalliita. Ei kannata ostaa niistä, uuden saa kun maksaa muutaman rahan enemmän.