Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi UFF vaikuttaa niin hinnakkaalta?

Vierailija
19.05.2026 |

Ne myy hyväkuntoisia vaatteita mutta vain hiukan halvemmalla kun Zalandosta saa uusia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirppis tai vinted-liikkeet on nykyään kalliita. Ei kannata ostaa niistä, uuden saa kun maksaa muutaman rahan enemmän.

Vierailija
2/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on. Katso kuinka rikas uff omistaja on

Vierailija
4/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Showbisnesstä tekevät. Kuinkahan moni ropo heiltä todellisuudessa menee Afrikkaan? 

Vierailija
5/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se oltava hyvää liiketoimintaa, kun tavaran saa ilmaiseksi ja sen voi sitten myydä kalliilla. 

Vierailija
6/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkkejä hinnoista. En oo vähään aikaan käynyt 

Vierailija
7/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Showbisnesstä tekevät. Kuinkahan moni ropo heiltä todellisuudessa menee Afrikkaan? 

Ihan murto-osa 

Vierailija
8/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki 2 e.

Vierailija
9/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut yli 25 euroa.

Vierailija
10/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miehenä erehtynyt UFFiin sen yhden kusisen miesrekin luokse naureskelemaan kiinalaisille ryppyisille kauluspaidoille (20-25e) ja ysäri-bleisereille (30-40e) enkä ole paluuta UFFille sen jälkeen tehnyt. 

Vierailija
11/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miehenä erehtynyt UFFiin sen yhden kusisen miesrekin luokse naureskelemaan kiinalaisille ryppyisille kauluspaidoille (20-25e) ja ysäri-bleisereille (30-40e) enkä ole paluuta UFFille sen jälkeen tehnyt. 

Onko kivijalkakauppojen uudet vaatteet sitten paremmat?

Vierailija
12/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit tuotantokustannukset.

Vierailija
13/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella kallis. 

Vierailija
14/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se oltava hyvää liiketoimintaa, kun tavaran saa ilmaiseksi ja sen voi sitten myydä kalliilla. 

Niin mutta mieluummin vien uffin laatikkoon kuin vuokraan kalliin kirppispaikan ja jään tappiolle itse. Kierrätys parempi vaihtoehto hyville kengille ja vaatteille kuin roskis.

Vierailija
15/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta mieluummin vien uffin laatikkoon kuin vuokraan kalliin kirppispaikan ja jään tappiolle itse. Kierrätys parempi vaihtoehto hyville kengille ja vaatteille kuin roskis.

Voi niitä viedä muillekin kuin Uffille, suomalaisille, esim. kierrätyskeskukselle tai kirkkojen kirppiksille, tai Fidalle.

16/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää fidaan tai kierrätyskeskukseen, ne on kotimaisia ja luovat työtä suomalaisille!

Uffit kierrän kaukaa. Joskus tasarahapäivinä voin käydä, ei muuten.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien ihan vain sen takia että heillä on näitä lootia lähellä ja monessakin paikkaa. Omalla paikkakunnalla on vain keräämö , n 9km päässä, joka on ainoa paikka ,joka ottaa vastaan tekstiilejä.

Fidaa en ole missään nähnyt.  

Ja siis huonokuntoiset heitän sekajätteisiin, mutta UFF:ään vien ihan laadukastakin kamaa. mm käyttämättömiä kenkiä (huti ostos) kun en viitsi mitään myyntitoreja tms. Eli UFF on tähän mennessä kätevin käyttää.

Vierailija
18/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ihan  mihin tahansa muualle kuin uffiin

Katsokaa dokumentti aiheesta jostain  jos löytyy 

Afrikkaan on turha pakko myydä toppavaatteita 

Vierailija
19/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monta kertaa olen katsonut jonkin tuotteen, yleensä vaatteen, mitä noissa nyt pääasiassa myydään, hintaa ja todennut, että kaupasta saa samanlaisen samaan hintaan, ellei edullisemmallakin hinnalla. 

Vierailija
20/21 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomolle on luvattu  100000e vuosi palkat pikku pomoulle 50000e/v täyttä kusetusta  talkoolaiset kuvittelevat tekevänsä hyvää. perille menee 0.01 e  kerätystä eurosta.