Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin miehen kosimaan mua?

Vierailija
19.05.2026 |

Takana jo kolme yhteistä vuotta ja vuosi asuttu kimpassa.

Mut se tärkein eli sormus puuttuu.

Miten saan miehen kosimaan mua ja menemään kanssani naimisiin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi ja järjestä ns. shot-gun wedding

Vierailija
22/30 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu kääntyi katoliseksi ja totesin, että vakaumus kieltää esiaviollisen seksin.

Pääsi naimisiin, avioliitto kesti alle kaksi vuotta ja eron jälkeen tuo syvä vakaumus ja Jumalan pelkokin unohtuivat.

Hyvä satu, kukaan päästään terve mies ei noin paljoa reiän perässä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen pitäisi kosia sinua?

jotta saisin laillisesti puolet miehen omaisuudesta

Kosinta ei oikeuta omaisuuden ositukseen. Pikku-pentti on hyvä ja opiskelee, mitä tarkoittaa kosinta ja mikä ero sillä on avioliittoon, joka on yhteiskunnallinen taloudellis-perimyksellinen instituutio.

Vierailija
24/30 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala multimiljonääriksi. Sen jälkeen kysy, saisitko olla miehesi sugar mama.

Vierailija
25/30 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaile ja liikuttele älä missään tapauksessa täräytä vaatimuksena. Silloin mies kosii velvollisuutena ja suhteen loppumisen pelossa ja voi aina vetää kosinnan takaisin ja loukata sillä. Jos mies kosii hänen pitää hoksata se itse, siten että istutat vain ajatuksen ikäänkuin siemenenä päähänsä. 

Vierailija
26/30 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et niin mitenkään, jos ei halua naimisiin mennä.

Nimim.  Kohta 50 vuotta avoliitossa

Vierailija
27/30 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjaile ja liikuttele älä missään tapauksessa täräytä vaatimuksena. Silloin mies kosii velvollisuutena ja suhteen loppumisen pelossa ja voi aina vetää kosinnan takaisin ja loukata sillä. Jos mies kosii hänen pitää hoksata se itse, siten että istutat vain ajatuksen ikäänkuin siemenenä päähänsä. 

Jos ei mies tajua ilman vihjailuja, antaisin olla. Naisen on parempi olla yksin. T: kokemuksen syvällä rintaäänellä

Vierailija
28/30 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverisi ei rakasta sinua tarpeeksi, kun ei ole kosinut.

Väärin! Voi poikakaverisi rakastaa sinua ja haluta viettää vaikka loppuelämänsä kanssasi. Hän ei ehkä vain halua NAIMISIIN. Kosinta tarkoittaa, että pyytää toista  menemään kanssaan NAIMISIIN. Joidenkin ihmisten mielestä avioliitto on  vanhanaikaista tai muuten vain turhaa. 

Vierailija
29/30 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies tajua ilman vihjailuja, antaisin olla. Naisen on parempi olla yksin. T: kokemuksen syvällä rintaäänellä

Mitäpä, jos vain selvittäisit AP, että haluaako se mies edes naimisiin? Monet miehetkin näkee sen vanhanaikaisena ja turhana instituuttina nykyään.

Vierailija
30/30 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi