Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppamies jätti vessan kannen auki

Vierailija
19.05.2026 |

Meni tunteisiin. Kyllä meidän vessaa saa käyttää jos on pakko, mutta sulkisi nyt hemmetti sentään kannen ennen kuin vetää vessan. Rengas oli tietysti myös ylhäällä.

Ja olivat siis tehneet töitä ehkä max. tunnin, lähinnä suojanneet pienen osan lattiasta tätä päivää varten. Sen aikaa ei voinut pidättää.

Meni käsipyyhkeetkin vaihtoon; tuskin tuollainen tyyppi pesee käsiään joko ollenkaan tai ainakaan kunnolla.

Lisäksi vessan ovi oli jätetty auki. Meillä on vielä vessan seinässä pöntön päällä kyltti jossa lukee "sulje kansi", ihan siksi ettei kissa vahingossa hyppää avoimeen pönttöön. Ilmeisesti siinä oli ainakin yksi sana liikaa.

Ja juu, ei auta että vingun täällä mutta kunhan puran ärsytystäni. Ei ole muutenkaan kivaa että kotona ramppaa ventovierasta porukkaa kun isäntäväki on muualla, ja nyt vielä tämä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeän tämän jankuttajan "kansihulluksi". Meille normaaleillehan on täysin se ja sama onko kansi auki vai kiinni. On muutakin elämää. 

Hyi. Tiesitkö että se vessan vesipisarasekamelska nousee kahden metrin korkeuteen kun vessan vetää?

Ap

Tiesitkö että sillä ei ole arkielämän kannalta mitään väliä? 

No kenelle on, kenelle ei. Itse en suostu asumaan kodissa jonka vessan pinnat ovat kusen ja scheissen peitossa, mutta kukin tyylillään.

Ap

Vierailija
22/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeän tämän jankuttajan "kansihulluksi". Meille normaaleillehan on täysin se ja sama onko kansi auki vai kiinni. On muutakin elämää. 

Hyi. Tiesitkö että se vessan vesipisarasekamelska nousee kahden metrin korkeuteen kun vessan vetää?

Ap

No kenelle on, kenelle ei. Itse en suostu asumaan kodissa jonka vessan pinnat ovat kusen ja scheissen peitossa, mutta kukin tyylillään.

Ap

Mitäpä tuohonkin sanoisi 🙄 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisano sopimus ja tee remppa loppuun itse, omilla pikku keinokynsilläsi.

Vierailija
24/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mitäpä tuohonkin sanoisi 🙄 

Ei varmaan kannata sanoa mitään. Meillä on vaan eri käsitys perushygieniasta.

Ap

Vierailija
25/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisano sopimus ja tee remppa loppuun itse, omilla pikku keinokynsilläsi.

En voi. Ei ole minun remppani kyseessä, vaan vuokranantajan tilaama peruskunnossapitotyö. Siksikin harmittaa etten itse varsinaisesti hyödy tästä mitenkään tai voi koko hommaa mitenkään estää, ja joudun päästämään kotiini epäsiistejä ihmisiä sotkemaan.

Juu, tiedän että kunnossapitoa on pakko tehdä, mutta ottaa silti päähän.

Ap

Vierailija
26/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vtun pska ääliö minkä teki. Prkele hlvetti käy stana potkimassa munat kurkkuun.  Äläkä prkele ainakaan maksa sitä vtun laskua.

Lasku ei tule mulle onneksi muuta kuin aikanaan vuokrankorotuksen muodossa.

En tiedä mitä tekisin jos olisin tämän työn itse tilannut. :D 

Ap

Joutuisit maksamaan  remppa ukkon kuset ja  vessan tuuletuksen kansi auki.Jos olisit itse korjauksen tilannut nyt sait ne ilmaiseksi.

Vierailija
27/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vtun pska ääliö minkä teki. Prkele hlvetti käy stana potkimassa munat kurkkuun.  Äläkä prkele ainakaan maksa sitä vtun laskua.

Lasku ei tule mulle onneksi muuta kuin aikanaan vuokrankorotuksen muodossa.

En tiedä mitä tekisin jos olisin tämän työn itse tilannut. :D 

Ap

Joutuisit maksamaan  remppa ukkon kuset ja  vessan tuuletuksen kansi auki.Jos olisit itse korjauksen tilannut nyt sait ne ilmaiseksi.

En olisi halunnut niitä ilmaiseksi enkä rahapalkinnon kanssa.

Ap

Vierailija
28/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ihmiset jaksavat nillittää.  Pikkuasia

Vierailija
29/29 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä ihmiset jaksavat nillittää.  Pikkuasia

Verrattuna vaikkapa sotaan tai vakavaan sairauteen, kyllä. Oman kotini asioissa tämä on iso asia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi