Missä vaiheessa raskautta miehenne on jättänyt baarissa juoksemisen pois?
Kommentit (7)
ympäripäissään olevan miehen kanssa joka tulee suoraan baarista. Kyllä se varmaan olisi jossain vaiheessa hyvä lopettaa?
jos et sitä juoksua jaksa katella. Ei se siihen raskauteen tai synnytykseen lopu, toisinaan jopa pahenee.
Muistelen, että kun esikoinen syntyi 7 vuotta sitten, kävimme yhdessä raskausaikana kapakassa. Minä tietysti kuskina. Viimeisen kerran kävimme sukulaisten kanssa juhlimassa miehen synttäreitä ravintolassa, kun olin jotain rv 25. Minä kuskina. Seuraavan kerran mies kävi, kun juhli varpajaisia.
Noiden varpajaisten jälkeen tahti on hiljennyt - osin omasta halustaan, mutta suurimmaksi osaksi, koska minä pakotan olemaan kotona :) Kahteen vuoteen ei ole tainnut käydä baarissa kertaakaan. Ja viimeisen kuuden vuoden aikana ehkä yhteensä nelisen kertaa.. Nyt kolme lasta. Itse kävin viime kesänä kerran konsertissa+ravintolassa, sitä ennen meni monta vuotta ilman.
Ei ole vielä lopettanut, joskaan ei baarissa liikaa juokse muutenkaan. Sitten kun alkaa olla laitokselle lähtö hollilla niin saa luvan olla ajokunnossa ja saatavilla ilman mitään baareja.
miehesi itsestään lopettavan baareissa juoksentelun. Jos olisi fiksua ja huomioon ottavaa tyyppiä, olisi jo huomannut sen sinua häiritsevän ja ymmärtänyt vähentää/lopettaa.
Sun pitää selkeästi kertoa miehelle, että toivot bilettämisen loppuvan. Ja varmaan syytä myös käydä keskustelu siitä, minkälaista baarielämää teidän perheen vanhempien sopii viettää vauvan synnyttyä.
Kädet ristiin vain, että miehesi on fiksumpi kuin niin moni av-mamman mies, jota kiinnostaa vaan oma hauskuun, ei perhevastuu.
Meidän tuttavapiirissä on tosi harvinaista, että baareihin lähdetään ilman puolisoa.
Pistäisi kyllä todella miettimään, että mitä se mies sieltä baarista oikein etsii.
Miksi pitäisi?