Miesten naisihanne somessa vs oikea nainen
Moni mies sanoo arvostavansa naisessa luonnollisuutta ja kavahtavansa jos naisella esim täyteainetta tai botoxia laitettu. Ja sanovat, etteivät itse haluaisi omalla naisellaan olevan muokatut kasvot. Nämä samat miehet kuitenkin somessa seuraavat sellaisia naisia, joilla nimenomaan on huulitäytteet ja botoxit. Miksi näin on? Miehet kertokaa. Aika iso ristiriita on tässä puheiden ja tekojen välillä ja olen ilmiöön aina välillä törmännyt.
Kommentit (30)
Mistäs sen tietää että onko oikea nainen vai väärä...
Jos ne täytteet ja muut lisät ei ole aivan käsittämättömän törkeät, hämmentävän suuri osa ei edes tajua että mitään on muokattu.
No kyllä näkee botoksit ja rinnat yms heti. Ihan luonnottoman näkösiä. Hyi🤮
Miks sitten tapailet sellaisia joiden sanat ja teot ei kohtaa? Kunnon miehiä löytyy kans! N
Onhan se kiva katsella kauniita esineitä, mutta ei sellaisen kanssa halua olla. Yksinkertaista.
Vähän kuin että miehet mielellään polkevat kyläpyöriä, mutta eivät halua sellaista vaimoksi.
Oma nainen ja hetken runkkumatsku ovat kaksi eri asiaa.
No ei varmaan seuraa niitä viritettyjä kuminaamoja järkyttävine kumihuulineen. Ihan tarpeeksi häiritsee jossain realytysarjassa katsoa jonkun mika kauniin naamam venymistä ja sössötystä.
Somesta katsotaan niitä oikeasti kauniita. Muttei niilläkään ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa oikeiden naisten seurassa. Siellä ratkaisee kemiat, äly ja sisäinen kauneus, sekä geenien sopivuus mistä kukaan ei tiedä.
Ihanaa naisvihaa ketjun aloittajalta. Naiset osaa aina yllättää kusipäisyydellään, kateudellaan ja epävarmuudellaan. Usein nuo kaikki kolme asuu samassa päässä. Ja ne tekee naamasta rumemman kuin yksikään pistos. Nimittäin ihmisen sisin näkyy ulos.
Omien kokemusteni perusteella nämä ovat kyllä eri miehiä keskenään.
Sen sijaan on ihmetyttänyt, että meikkiä glamouria muokkausta arvostavat ovat joskus pyrkineet treffeille kanssani ja jo jutusteluvaiheessa ihmetelleet että "kun sinusta ei löydy kuvia meikattuna/juhlavaatteissa, näyttäisit vielä upeammalta varmasti 😅🙈🙊"
Lol, no ei varmaan löydy kun en ole ikinä ollut meikattuna :) Ei tullut treffejä parin tällaisen kanssa, koska jutut nyt ei muutenkaan kauhean hyvin kohdanneet ja epäilys oli suuri, etten ollut yhtään mitä hakevat.
Mieheni nimenomaan arvostaa, että en meikkaa ja että olen todella luonnollinen. Ei kauhistele säärikarvoja, ihohuokosia, tummia silmänalusia, luonnollista kehoa jne.
Uskon, että jokaiselle löytyy omansa. Monelle miehelle "oman" naisen (kuviteltu ) haluttavuus muiden miesten silmissä tuntuu olevan vähintään yhtä tärkeää kuin miten he itse naisen kokevat. Sellaisen kanssa en esimerkiksi itse sopisi yhteen, koska en tosiaan ole sillä tavalla laitettu ja kaipaan karskia miestä joka ihan itse himoaa minua täällä korpimökissä. Joku toinen kaipaa laitetun silmäkarkin esittelyä muille.
Kyllä 99% haluaa semmosen 27-vuotiaan bangaranga bum bum beiben! <3
M55
Vierailija kirjoitti:
Ei se sun nainen ole sun. Et sinä häntä omista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten omistan.
Itse en ainakaan seuraa kuin oikeita naaraita. Vaikkapa urheilijoilla on hyvä kroppa ja ne esittelevät sitä nykyään estoitta. Vaikkapa yleisurheilun ja uinnin puolelta löytyy hyviä seurattavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha lähteä viisauksia täällä jakamaan. Et sinä voi tietää omistaako vai ei. Joo, jos lain silmissä aletaan katsomaan, niin kyllä, ihmistä ei voi omistaa. Mutta minun vaimoni omistaa kyllä minut, ja hän on myös sitä mieltä, että hän on minun naiseni. Pitäisiköhän erota, kun ei osata olla nykynormien kaltaisia itsenäisiä yksilöitä. Meillä on vielä erikseen miesten ja naistenkin työt. Ei voida olla onnellisia, ja kyllä tässä nyt sorretaan vuoronperään nais-ja miessukupuolta. Ai niin, onhan niitä sukupuoliakin enemmän. Juu en osaa olla,, 27 vuotta yhdessä kuitenkin.
No en ole mies, mutta kyllä mäkin seuraan kaikenmaailman pyykkilautavatsoja joiden elämä pyörii ulkonäön ympärillä ihan vaan koska onhan ne kivoja katsella. Mutta tosielämässä en voisi sellaisen kanssa olla joka vahtii jokaista suupalaansa ja saa hepulin vääränlaisista pähkinöistä
Oletko nyt ihan varma, että ne ovat samoja miehiä?
Saa olla kyllä rautainen itsetunto jos oma mies seuraa somessa upeita naisia ja tykkäilee urakalla näiden kuvista ja samaan aikaan hän sinulle selittää että hänelle ulkonäkö ei ole puolisonsa tärkeää, vaan se mitä on sydämessä.
En ihan oikeasti tiedä mitä olen siitä mieltä. Onhan sekin toki jotain jos hän pitää minua hyväsydämisenä, mutta kyllä minä haluaisin myös olla viehättävän näköinen puolisoni silmissä.
Olenko outo ja huonoitsetuntoinen?
Vierailija kirjoitti:
Saa olla kyllä rautainen itsetunto jos oma mies seuraa somessa upeita naisia ja tykkäilee urakalla näiden kuvista ja samaan aikaan hän sinulle selittää että hänelle ulkonäkö ei ole puolisonsa tärkeää, vaan se mitä on sydämessä.
En ihan oikeasti tiedä mitä olen siitä mieltä. Onhan sekin toki jotain jos hän pitää minua hyväsydämisenä, mutta kyllä minä haluaisin myös olla viehättävän näköinen puolisoni silmissä.
Olenko outo ja huonoitsetuntoinen?
Mä en haluaisi, että puoliso tykkäisi urakalla jostain naisten kuvista, se olisi loukkaavaa. Toki joskus, mutta ei ”urakalla”
Mun tuttavamiehet ei seuraa somessa naisia joita eivät tunne. Se itse asiassa olisi noloa seurata jotain sometyrkkyä. Samoin se, jos nainen seuraisi jotain tyrkkymiestä.
Barbara on paras, voi puhaltaa kovaks tai pehmeeks