Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välit poikki miehen mutsiin.

Vierailija
13.05.2007 |

En ole ollut tekemisissä kohta kahteen vuoteen. Meidän tyttö täyttää kohta 3v. Mies käy tytön kans siellä ja sillon ahistaa. Sillon 2 vuotta sitten tämä ämmä haukkui mut maan tasalle, huoraksi yms. Viimene niitti oli kun kehotti poikaansa menemään isyystesteihin!! Yritti kaks kertaa käydä muhun käsiksi, mulla vauva sylissä.

Aikuismaista? Tämä kyseinen ämmä käyttää alkoholia ja sillon käyttäytyy arvaamattomasti. Pelottaa joka kerta kun kyläily koittaa. Välimatka 400km. Voiko tämä ämmä kääntää tytön mua vastaan?? Onko kohtalotovereita? Neuvoja? Ajatuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli auttamalla auttoi poikaansa pääsemään eroon minusta ja meidän yhteisistä pienistä lapsista! Ei puhettakaan että olisi kannustanut meitä hakemaan apua tms., printtaili vaan avioerohakemuksia yms.

Kuulin myöhemmin exältä, että tämä ihana entinen anoppi oli kaikissa mahdollisissa asioissa nähnyt minussa huonoja puolia, piti minua ihan hirviönä. Omassa narsisti-naistenperässäjuoksijapojassaan ei tietenkään nähnyt mitään vikoja..

Eipä sille koskaan tullut mieleen pyytää mitään sanomisiaan tai tekemisiään anteeksi, vaikka oltiin poikansa kanssa ihan hyvissä väleissä pitkän aikaa tämän episodin jälkeen. Se vaan ihmetteli, kun en halunnut nähdä häntä.

Nyt ollaan siis erottu ja harmittaa aivan älyttömästi, että sillä horolla on edelleen mahdollisuus nähdä lapsiani. Voi kun sen vois jotenkin estää. En tosiaan usko että se pystyy pitämään kammottavan käsityksensä minusta omassa mielessään, taatusti koettaa jossain vaiheessa puhua lapsille minusta paskaa - vielä ovat niin pieniä, että ei taida onnistua. Pitää toivoa että pääsen muuttamaan lasten kanssa kauas siitä hirviöstä, ettei näe lapsia enää koskaan.

Tämä nainen on alkoholisti ja uskomattoman ahdasmielinen ihminen. Epäsosiaalinen ja töykeä. Ei pidä yhteyttä osaan lapsenlapsistaan, rakkaalla pojallaan on siis lapsia pitkin poikin maailmaa (niin, ja sellaseen itsekin sekaannuin, plääh). Jos vastaan kävelisi, en tiedä voisinko sylkemättä sen päälle...

Vierailija
2/2 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ainut lapsi ja napanuora vielä kiinni. Tämä ämmä löytää kaikista vikoja ja itse tietysti täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla