Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mieheni paskamainen äitienpäivälahja

Vierailija
13.05.2007 |

Lähti autoo korjaamaan ja on sillä reissullaan edelleen... kapakoimassa kavereiden kanssa! Kusipää!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee ukko...

Vierailija
2/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes ilmoittanut mulle, et suunnitelmat muuttu. Mä odotin kotiin luvattuun aikaan, eikä näy ei kuulu. 3 tuntia myöhemmin, jo täysin huolissani, lähetin tekstarin, johon vastas, et sorry, suunnitelmat muuttu. Ei ees sen vertaa miestä, että infois vaimoonsa suunnitelmien muutoksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts

Vierailija
4/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää olla kakaran kanssa naimisissa!!!

Vierailija
5/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään. Tuli eilen sitten kotiin. Tuntuu niin pahalta että on edes täällä.

Minä en ainakaan jaksa tällästa

Tsemppia ja halauksia sulle ap, ja hyvää äitienpäivää

Vierailija
6/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen töissä koko päivän, tulin kotiin klo 20. Mies oli kahden lapsemme kanssa kotona ja oli ryypännyt itsensä aivan sikakuntoon! Eräs tuttu pariskunta oli sattumoisin onneksi poikennut käymään ja rouva soitti mulle, kun olin jo tulossa. Hän piti lapsille seuraa niin kauan, että ehdin paikalle. Lapset olivat olleet keskenään pihalla, en tiedä kuinka kauan. Tää on ihan hirveää, itkettää koko ajan. Mitä jos mulla olisi mennyt myöhempään, olin nimittäin nytkin puoli tuntia ylitöissä, ja jos tää pariskunta ei olisi tullut käymään??? Mies olisi taatusti seuraavaksi sammunut, koska sammui aika pian paluuni jälkeen.

Vierailija
7/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suututtaa kun mies laitto mun leiville tuorejuustoa eikä kasvismargariinia! Onneksi en hälle älähtänyt, oli sentään laittanut mulle aamiaisen valmiiksi ja sain nukkua puoli ysiin ja lapsetkin on ruokittu. Tosin mies on nyt alakerrassa nukkumassa tai lukemassa hesaria.

t. kotimami

Vierailija
8/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin makaa yks paskiainen tuolla krapulaansa... Että kivaa ENSIMMÄISTÄ äitienpäivää... Olis ollu tosiaan kiva, että olis huomioinu edes tämän ensimmäisen jotenkin. =' 0( Mut eipä sitä varmaan saa vaatia, vaikka olen ollu hänen(kin) lapsensa kanssa 10kk 24/7 käytännössä ihan yksinhuoltajana... Eli tuo luuseri ei ole käyny kuin syömässä ja nukkumassa kotona, puhumattakaan, että olis ollu lapsensa kanssa tai vaihtanu edes vaippaa... Ottaa kans niin h*lvetisti päähän! Mut eroa olen harkinnu muutenkin jo pitempään, eli ei tää äitienpäiväpettymys tietysti paljon enää siihen lisää tee... =0/

Vierailija:

Mua suututtaa kun mies laitto mun leiville tuorejuustoa eikä kasvismargariinia! Onneksi en hälle älähtänyt, oli sentään laittanut mulle aamiaisen valmiiksi ja sain nukkua puoli ysiin ja lapsetkin on ruokittu. Tosin mies on nyt alakerrassa nukkumassa tai lukemassa hesaria.

t. kotimami

Vierailija
9/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo kaikki palkitut äidit Halosenkaan äitejä vaikka jakaa niitä kunniamerkkejä äideille.

Vierailija
10/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maistuuki varmaan hyvältä,ja voihan sitä olettaa et mies teki sen täysin omasta tahdostaan

Vierailija
11/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä kaikista lopuista päivistä (ap:n kuvaus). Mitä virkaa sillä miehellä on jos äiti hoitaa lapset aina ja mies lojuu krapulassa sohvalla? Miehestä ei ole kumppaniksi eikä isäksi. Mikä virka hänellä sitten on ap:n elämässä? Ja onko muka mies muuttunut tuollaiseksi vasta lasten jälkeen? Yeah right.

Vierailija
12/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niistä kaikista lopuista päivistä (ap:n kuvaus). Mitä virkaa sillä miehellä on jos äiti hoitaa lapset aina ja mies lojuu krapulassa sohvalla? Miehestä ei ole kumppaniksi eikä isäksi. Mikä virka hänellä sitten on ap:n elämässä? Ja onko muka mies muuttunut tuollaiseksi vasta lasten jälkeen? Yeah right.

Vierailija
13/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenestäkään tule alkoholistia yhdessä yössä. Niiden menneiden hyvien aikojen takia moni sinnittelee paskan äijän kanssa ja erotessa itkee nimenomaan niitä menetettyjä hyviä hetkiä. Ei kukaan äijän paskamaisuutta jää kaipaamaan.

Vierailija
14/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon kittaaminen ei todellakaan ala yhdessä yössä vaan merkkejä siitä on usein jo vuosia ennen.

Ja kyllä, vastuuntuntoisesta, huolehtivasta, aikuisesta ja fiksusta miehestä tulee harvemmin tuosta noin vain piittaamatonta, itsekästä, ryypäävää penskaa, joka vähät välittää vaimostaan ja lapsistaan.

Vierailija
15/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vmäinen temppu naiselta pilata hyvä mies!

Vierailija
16/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei koskaan kasva aikuiseksi vaan on ikuisesti lapsi. Kaivakaa siis kaikki naiset lapsen kehitys oppaat esiin ja ottakaa oppia miten 1-5v itsetuntoa voi kohentaa. Samat keinot toimii " aikuisiin" miehiinkin.

Vierailija
17/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tajus, se helkutin idiootti tajus!

Tuli kotiin aamusta, selvinpäin, koska oli toisten kuskina. Meni makkariin ja löysi tyhjän sängyn. Tuli olkkariin varovasti, korvat luimussa kuin pahanteosta yllätetty kakara. Yleensä uhmaa ja riitelee, kun on loukannut mua, mut nyt oli kuin ihmisen mieli. Ei huudettu, ei tapeltu, puhuttiin asiat (tai siis minä puhuin) läpi ja mies nyökytteli ja ymmärsi. Mentiin nukkumaan.

Heräsin parin tunnin unien jälkeen, kun lapset toivat onnessaan äidille kunnon aamiaisen (paistetut munat, paahtis jne.). Ei auttanut muu kuin syödä, vaikkei olis maistunutkaan. Ihania lapsia meillä :) Ukko kuorsas siinä vieressä.

Nyt mies on aivan ihana, rakastava, huolehtiva, ymmärtävä... ja minä toivon, että tämä ihanuus ja autuus kestäisi edes tämän päivän iltaan asti!

Voimia kaikille muillekin aikuisten kakaroitten kanssa painiville ja mukavaa äitien päivää meille itsekullekin :)

Vierailija
18/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös seksuaalisilla vähemmistöillämme on lapsia ja oikeus äitien- ja isänpäivään.

Vierailija
19/19 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös heidän kohdalleen saattaa osua päihdeongelmainen kumppani. Ja myös heidän kumppaninsa saattavat matkan varrella muuttua toisenlaisiksi kuin pariskunnan tavatessa ja seurustelusuhteessa ollessa.

27