Kysymys naisille: miten miehenne pukeutuu kotona? (varsinkin jos on jo lapsia)
Itse olen sinkkumies ja olen kotona shortseissa ja t-paidassa aina vaikka minulla on todella vaativa työ , jossa on puku päällä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne lapset vaikuttaa pukeutumiseen?
Ei voi vetää muna paljaana ympäri kämppää.
ap
En ikinä suostuisi asumaan sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä on normaalia hillua kotona munasillaan. Oli sitten lapsia tai ei.
Myös suihkussa uimahousut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin siten että kun kotona on lapsia, on hyvä pukeutua jotenkin eikä kulkea pelkissä boksereissa, mitä mieheni teki usein ennen lasten syntymää.
No kai niissä boksereis voi, kunhan ei ihan pallit paljaana heiluen.
Jos Isäsi olisi teiniaikanasi ollut aina kotona boksereissa niin se olisi ok?
ap
No se oli aina valkoisissa kalsareissa, ei minua häirinnyt yhtään. Mutsi oli myös alusvaatteissa usein. Jos siis oli lämmintä. Muuten pitivät jotain aamutakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin siten että kun kotona on lapsia, on hyvä pukeutua jotenkin eikä kulkea pelkissä boksereissa, mitä mieheni teki usein ennen lasten syntymää.
No kai niissä boksereis voi, kunhan ei ihan pallit paljaana heiluen.
Ei enää siinä vaiheessa kun lasten kaverit alkavat käydä kylässä. En ainakaan itse tykkäisi että omia lapsia on kaverin luona vastassa vanhemmat pelkissä alusvaatteissa.
No tietty se on eri asia, jos on mitä tahansa vieraita.
Ei enää siinä vaiheessa kun lasten kaverit alkavat käydä kylässä. En ainakaan itse tykkäisi että omia lapsia on kaverin luona vastassa vanhemmat pelkissä alusvaatteissa.