Nykyiset/entiset työttömät, onko teitä kiusattu työkkärissä?
Kertokaa omia kokemuksianne. Oletko kokenut työttömänä kiusaamista työkkärin taholta?
Kommentit (7)
Eivät usko "ei" sanaa. Hirveetä pakottamista ja suostuttelua, kun olen kieltäytynyt
No onhan se aikamoista kiusaamista, kun joutuu nöyristelemään ja selittelemään
Ei, mutta ihmettelin eräässä virastossa kun yks tyyppi alkoi luettelemaan Kela etuisuuksien mitä saan ja ei ollut muuten Kela. Wtf. Sanoin kyllä hieman ihmetellen että ai teillä suora yhteys Kelaan, mutta en kysellyt enempää kun olin muissa asioissa liikenteessä.
Hulvaton Suomi ! Tietoturva loistava ja myös yksityisyyden suoja!
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ihmettelin eräässä virastossa kun yks tyyppi alkoi luettelemaan Kela etuisuuksien mitä saan ja ei ollut muuten Kela. Wtf. Sanoin kyllä hieman ihmetellen että ai teillä suora yhteys Kelaan, mutta en kysellyt enempää kun olin muissa asioissa liikenteessä.
Pääseekö jopa terveyskeskuslääkäri työttömän tietoihin käsiksi?
Virkailijat pilaavat tahallaan hakemuksia esim. työkyvyttömyyseläkkeelle aikovien. Juuri nämä "asiantuntijat". Älkää luottako niihin vaan tehkää ne itse ja lähettäkää ne ajoissa. Ei ne mitään rakettitiedettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö jopa terveyskeskuslääkäri työttömän tietoihin käsiksi?
kyllä pääsee ainakin maisan kautta siellä on kaikki tietosi ja yhteydenottosi esim. sosiaalitoimeen ym.
Minut on laitettu turhille kursseille ilman minkäänlaista perustetta siitä, että kurssi olisi hyödyllinen juuri minulle.