Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyiset/entiset työttömät, onko teitä kiusattu työkkärissä?

Vierailija
17.05.2026 |

Kertokaa omia kokemuksianne. Oletko kokenut työttömänä kiusaamista työkkärin taholta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on laitettu turhille kursseille ilman minkäänlaista perustetta siitä, että kurssi olisi hyödyllinen juuri minulle. 

Vierailija
2/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät usko "ei" sanaa. Hirveetä pakottamista ja suostuttelua, kun olen kieltäytynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aikamoista kiusaamista, kun joutuu nöyristelemään ja selittelemään

Vierailija
4/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ihmettelin eräässä virastossa kun yks tyyppi alkoi luettelemaan Kela etuisuuksien mitä saan ja ei ollut muuten Kela. Wtf. Sanoin kyllä hieman ihmetellen että ai teillä suora yhteys Kelaan, mutta en kysellyt enempää kun olin muissa asioissa liikenteessä.

Hulvaton Suomi ! Tietoturva loistava ja myös yksityisyyden suoja! 

Vierailija
5/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta ihmettelin eräässä virastossa kun yks tyyppi alkoi luettelemaan Kela etuisuuksien mitä saan ja ei ollut muuten Kela. Wtf. Sanoin kyllä hieman ihmetellen että ai teillä suora yhteys Kelaan, mutta en kysellyt enempää kun olin muissa asioissa liikenteessä.

Pääseekö jopa terveyskeskuslääkäri työttömän tietoihin käsiksi?

Vierailija
6/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkailijat pilaavat tahallaan hakemuksia esim. työkyvyttömyyseläkkeelle aikovien. Juuri nämä "asiantuntijat".  Älkää luottako niihin vaan tehkää ne itse ja lähettäkää ne ajoissa. Ei ne mitään rakettitiedettä ole. 

Vierailija
7/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö jopa terveyskeskuslääkäri työttömän tietoihin käsiksi?

kyllä pääsee ainakin maisan kautta siellä on kaikki tietosi ja yhteydenottosi esim. sosiaalitoimeen ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi