Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lähetin eilen kaverin vaimolle kolme viestiä humalassa (nyt kaveri vihainen ja vaimo on estänyt minut ) olen mies 50vv

Vierailija
17.05.2026 |

kirjoitin kaverin vaimolle viestin messsengerissä. hän hyväksyi minut viikolla kaveriksi ja olin eilen humalassa. Halusin kehua häntä, laitoin sanasta sanaan näin:

viesti yksi:

Moi, pakko kyllä sanoa, että Ville on varsinainen onnenpekka, kun hänellä on tuollainen vaimo, ulkonäkö plus luonne kunnossa.

viesti kaksi: Jos mulla olisi tuollainen vaimo pitäisin siitä kiinni kyllä kovasti siis, että suhteeemme kestää ja pysyy hyvänä.

viesti kolme:.

Anteeksi, että häiritsin ei mulla muuta, mutta halusin vain kertoa tämän. 

En saanut viesteihin vastausta ollenkaa ja seuraavana päivänä vaimo sekä kaveri on estänny minut facessa. kaveri soitti ihmettelevän ja vihaisen puhelun. Ilmeisesti hän on nyt sitä mieltä, että olen yrittänyt hänen vaimoaan häiritä. Halusin vain sanoa tuon, en halunnut häiritä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt rehellisesti Ap, halusiko kuitenkin kokeilla kepillä jäätä? Oletko ihastunut vaimoon? Jos et oikeasti yrittänyt mitään, pyydä kaveriltasi anteeksi ja sano että olit humalassa ja filosofisissa tunnelmissa. Sitten jätät kaverin vaimon kaikin tavoin rauhaan jos haluat säilyttää kaverisuhteen. 

en halunnut.

ap

Vierailija
22/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta 😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa - känniviestejä juntilta! Voiko nainen enempää toivoa!

Vierailija
24/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lämmitti mieltä kun sanoit niin.

Mies ne estot laittoi.

Vierailija
25/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatto kuitenkin vähän olla kärki märkänä kirjoittaessa. 

Vierailija
26/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lukenut ja poistanut viestit.

Kaverille olisin säästänyt muutaman sanan, kun nähdään. "Kiitos kauniista sanoista. Arvostatko mieheni ystävyyttä ollenkaan? Tuommoiset viestit loppuu nyt!"

Vierailija
27/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei maailma tuollaiseen kaadu. Ihmiset on niin tiukkapipoisia nykyään. Luulisi kaverisi olevan imarreltu ku noin kauniisti hänen vaimolleen kirjoitit. Kaverillasi on huono itsetunto, jos ei tuollaista kestä ja hänen vaimonsa lienee joku kukkahattu, jos ei tykkää kehumista.  Ei mitään suhteellisuuden tajua, heti ajatellaan, että olet iskemässä häntä, haluat naimisiin ja punaisen tuvan kaverisi vaimonsa kanssa. Vaimo ei liiemmältä saa ilmeisesti kehuja, jos ajattelee sellaisen isku yrityksenä.  Minä saan niitä joka päivä, enkä tosiaankaan ota niitä vakavasti.kivaahan se on, jos tykätään. Ei se ole mieheltäni pois, jos minusta muutkin pitävät. Jos kaverisi nyt hylkää sinut, niin ajattele niin, että et sinä moisilla mitään tehnytkään. Eri asia, jos olisit vaimon haukkunut ja surkutellut kaverisi kohtaloa, se ei ole niin mukavaa. Parempi AP. Siis noin päin, et tehnyt mitään väärää, kun kerrot, että tykkäät ihmisestä, olkoon se kuka tahansa. 

Vierailija
28/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Ei maailma tuollaiseen kaadu. Ihmiset on niin tiukkapipoisia nykyään. Luulisi kaverisi olevan imarreltu ku noin kauniisti hänen vaimolleen kirjoitit. Kaverillasi on huono itsetunto, jos ei tuollaista kestä ja hänen vaimonsa lienee joku kukkahattu, jos ei tykkää kehumista.  Ei mitään suhteellisuuden tajua, heti ajatellaan, että olet iskemässä häntä, haluat naimisiin ja punaisen tuvan kaverisi vaimonsa kanssa. Vaimo ei liiemmältä saa ilmeisesti kehuja, jos ajattelee sellaisen isku yrityksenä.  Minä saan niitä joka päivä, enkä tosiaankaan ota niitä vakavasti.kivaahan se on, jos tykätään. Ei se ole mieheltäni pois, jos minusta muutkin pitävät. Jos kaverisi nyt hylkää sinut, niin ajattele niin, että et sinä moisilla mitään tehnytkään. Eri asia, jos olisit vaimon haukkunut ja surkutellut kaverisi kohtaloa, se ei ole niin mukavaa. Parempi AP. Siis noin päin, et tehnyt mitään väärää, kun kerrot, että tykkäät ihmisestä, olkoon se kuka tahansa. 

Joopa joo. Kaverin ja hänen vaimonsa syy, kun ap käyttäytyy kelpo i-diootin tavoin.

Vierailija
29/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surkea tyhmyri ja homo.

Vierailija
30/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet surkea tyhmyri ja homo.

Eihän nyt kerta homoksi tee, ja kymmenestä nollaantuu ;))

Vierailija
31/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Kaverin ja hänen vaimonsa syy, kun ap käyttäytyy kelpo i-diootin tavoin.

No periaatteessa kyllä, jos tuollaisesta vetävät herneet nenään. Ei AP ole idiootti, jos kertoo, että ihminen on hänen mielestään kiva ja ihana. AP:n viestissä ei ollut mitään pahaa.   Kokeilisitte joskus muutkin sanoa tunteemme, ei maksa mitään ja normaalit ihmiset yleensä ilostuvat tuollaisesta. Ei ihme, jos ette saa kehuja koskaan muilta ihmisiltä ja/tai töissä, kuka tuon tyyppisille ihmisille mitään uskaltaisikaan sanoa, kun heti kuvitellaan ties mitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme