Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle ostettiin tavara mikä meni rikki

Vierailija
17.05.2026 |

Oli kallis. Myyjä ei suostu korjaamaan tai antamaan uutta. Pitäisi viedä oikeuteen . En ole ostaja, joten en voi viedä. 

Nyt kuulemma ei saisi ostaa uutta ja ehjää, jotta ei oppisi että saa kaiken minkä haluaa. Wtf! 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit viedä oikeuteen. Varsinkin jos sinulla on kuitti hallussasi. Myyjä korjaa tai itkee ja korjaa tuotteen tai antaa uuden tilall (sen jälkeen kun on maksanut hulppeat asianajaja palkkiot) sekä sinun että omansa.

En voi viedä oikeuteen. Ei ole omalla nimellä ostos, eikä omalla nimellä lasku. Ei kai nyt lapsen pidä kärsiä siitä että yritys toimii rikollisesti hänelle ostetun lahjan kanssa? Hänenkö pitää saada opetus tuossa? 

Kenen muunkaan pitäisi saada opetus ? Riittää kun näkee noita kakaroita, heitellään pyöriä heitellään potkulautoja ja skeittilautoja, heitellään reppuja jne. Itse hajottaa niin voi voi 

Vierailija
22/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololollolloo. Taas tällaista Porvoosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voi asua ilman kotivakuutusta? Luulin, että se on pakollinen. Itse olen tarvinnut monta kertaa ja kokenut hyödylliseksi. 

Vierailija
24/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kotivakuutus korvaa? 

Luuletko että en olisi jo käyttänyt jos sellainen olisi olemassa

Sinulla ei ole kotivakuutusta? Ei hyvää päivää.

Vierailija
25/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit viedä oikeuteen. Varsinkin jos sinulla on kuitti hallussasi. Myyjä korjaa tai itkee ja korjaa tuotteen tai antaa uuden tilall (sen jälkeen kun on maksanut hulppeat asianajaja palkkiot) sekä sinun että omansa.

En voi viedä oikeuteen. Ei ole omalla nimellä ostos, eikä omalla nimellä lasku. Ei kai nyt lapsen pidä kärsiä siitä että yritys toimii rikollisesti hänelle ostetun lahjan kanssa? Hänenkö pitää saada opetus tuossa? 

Jos pallopääpentusi rikkoo tavaran, niin, kyllä, kai hänen se opetus pitää siinä saada. Leikkisi ensi kerralla sitten varovaisemmin.

Siis olet kaupan puolella eli tuote menee rikki, sähkövika ja kauppa ei suostu takuu korjaamaan ja lapsen pitää saada opetus? Ei ollut rikkonut mitään itse. 

Jos ostat vaikka tv:n ja siihen tulee vika, kauppa voi sanoa, että ei korjaa, eikä anna rahoja takaisin? Oikea opetus sulle. Mitäs ostit kalliin tv:n. Kaikkea ei pidä saada mitä haluaa. Kaikki ei mene niinkuin haluaa? Wtf? 

Vierailija
26/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja p.s kauppa ei edes vihjaillut että olisi itse rikottu. Sanoi vaan, että eivät hoida takuukorjausta ja pitää sopia valmistajan kanssa korjauksesta. 

Mitäköhän laki anoo tuosta? Kuitit on ja sähköpostit kaupan kanssa asiasta. 

Vierailija
27/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n salamyhkäisyys vähän viittaa siihen, että esine ei mennyt rikki vaan rikottiin, ja tästä syystä sen paremmin myyjä kuin tavaran antajakaan eivät voi eivätkä halua asiassa auttaa. 

Vierailija
28/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja p.s kauppa ei edes vihjaillut että olisi itse rikottu. Sanoi vaan, että eivät hoida takuukorjausta ja pitää sopia valmistajan kanssa korjauksesta. 

Mitäköhän laki anoo tuosta? Kuitit on ja sähköpostit kaupan kanssa asiasta. 

Mitäs verkkokaupan oma palautuspolitiikka asiasta sanoo? Ne toimitusehdot, jotka on klikattu hyväksytyiksi.

Vierailija
29/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on ettet viitsi noudattaa myyjän neuvoa ja ottaa valmistajaan yhteyttä? Myyjä myi tuotteen ehyenä. 

Vierailija
30/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tavara ja kuka osti???? Asiakaspalvelijana olen joutunut kohtaamaan paljon näitä wt-äitejä, jotka vaatii uuden tuotteen KAKARAN rikkoman tilalle. Opeta kakarallesi  jos itse rikkoo, niin uutta ei tule tilalle. 

Vierailija
31/31 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap:n salamyhkäisyys viestii minulle, että lapsi on omalla toiminnallaan aiheuttanut tuotteen rikkoutumisen. Kai sitä muuten voisi kertoa tarkemmin, mitä on tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi