Erikoisjoukot Matias ihastunut?
Matias P taitaa olla ihastunut Martinaan. Ainut kerta kun hän on hymyillyt ja ollut vaikeuksia pitää tiukka ilme oli, kun Martinaa kuulusteltiin.. Väkisin vääntyi suu Matiaksella hymyyn..! Katsokaa vaikka tallenteesta. Tuleva pari? Mitä mieltä te muut olette? Oletteko huomanneet, että Matias vilkuilee Martinaa? Esitteli itseään ilman paitaakin yhdessä jaksossa.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Jopas täällä on löysämoraalisia, kun ei voi mitään kai yhdessä harrastaa ilman panemista. Töissäkin ehkä vaikeaa, kun työkaverinkin kanssa pitää mennä hommailemaan jonnekin siivouskomeroon?
Totta kai. Aina näin. Sulla kiristää pipo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oli jo ennen erikoisjoukkojen kuvauksia sopineet Hyrox kisaamisesta yhdessä. En usko, että on sutinaa heillä, kavereita ovat. Ootteko huomannu että Martinallakin on paljon kavereita urheilupiireistä. Matias on liian poikanen Martinalle jotenkin.
Onko reilua, että valmentajan kaveri on kisaamassa ohjelmassa?
Ei muuten todella ole tämä ok. saa etuuksia ja kevennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta spekulointia jollain aivottomalla realityllä
Käsikirjoitetulla sellaisella. "Ja Matias, muistathan sitten olla numero ysin kohdalla hellämielinen, jotta saadaan kunnon draamaa peliin"?
Ihan vaan mun mielipide, mutta draamaa on aivan tarpeeksi ilman käsikirjoittelujakin. Draamalla on vielä tapana lisääntyä kun tulee olo, että no hulluahan kaikki on joka tapauksessa niin antaa mennä vaan. Eli draama vähemmäksi tais ens kaudella kaikki on yhdessä siivouskomerossa puimassa välejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoitetulla sellaisella. "Ja Matias, muistathan sitten olla numero ysin kohdalla hellämielinen, jotta saadaan kunnon draamaa peliin"?
Ihan vaan mun mielipide, mutta draamaa on aivan tarpeeksi ilman käsikirjoittelujakin. Draamalla on vielä tapana lisääntyä kun tulee olo, että no hulluahan kaikki on joka tapauksessa niin antaa mennä vaan. Eli draama vähemmäksi tais ens kaudella kaikki on yhdessä siivouskomerossa puimassa välejään.
Parasta draamaa onkin sellainen joka lähtee elämään tarkoituksettomasti ja spontaanisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas täällä on löysämoraalisia, kun ei voi mitään kai yhdessä harrastaa ilman panemista. Töissäkin ehkä vaikeaa, kun työkaverinkin kanssa pitää mennä hommailemaan jonnekin siivouskomeroon?
Ja sulla syyhyää jo alapää? Jos itse naiskentelet kaikki vastaantulevat, ei silti tarvitse alkaa vihjailemaan muiden suhteen samanlaisesta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla syyhyää jo alapää? Jos itse naiskentelet kaikki vastaantulevat, ei silti tarvitse alkaa vihjailemaan muiden suhteen samanlaisesta käytöksestä.
Kuulkaas käsikirjottajat, eipä yritetä luoda mitään uutta tunteita&räjähteitä-formaattia nyt. Halatkaa ja sopikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyhyää. Varmaan joku tauti. Haluutko säkin? Voin antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyhyää. Varmaan joku tauti. Haluutko säkin? Voin antaa.
Se on edennyt näköjään jo aivoihin. Kuppako lie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas käsikirjottajat, eipä yritetä luoda mitään uutta tunteita&räjähteitä-formaattia nyt. Halatkaa ja sopikaa!
Joku yrittää luoda kässäriä Kauniiden ja Rohkeiden tyyliin, mutta OnlyFansin formaatilla. Saa halailla keskenään.
Joudutaan leikkimään siivouskomerossa kohta sellaista leikkiä että kun kettuilee jotain nokkelaa saa ilmastointiteipin suunsa päälle. Olis tosi tylsää hölistä siellä yksinään niin yrittäkää edes. Oon vähän alakynnessä tässä jos te yhdessä päätätte ettette aio käyttäytyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku yrittää luoda kässäriä Kauniiden ja Rohkeiden tyyliin, mutta OnlyFansin formaatilla. Saa halailla keskenään.
Halit <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No justhan se hymyili Miran kuulustelussa aivan korvasta korvaan. En oo koskaan nähnyt hänen hymyilevän niin. Mut jostain syystä ei epäillä suhdetta Miran kanssa.
Ei tietenkään. Martinasta on tässä ketjussa leivottava joku kaapista pantavaksi napattava kyläpyörä. Vihaaja keksii aina uuden keinon, jolla saa häntä halventaa.
Tuo nyt vaan on sinun tulkintasi, kun jotenkin otat nämä kirjoitukset henkilökohtaisesti. Muistatko muuten missä yhteyksissä hän alun perin tuli julkisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No justhan se hymyili Miran kuulustelussa aivan korvasta korvaan. En oo koskaan nähnyt hänen hymyilevän niin. Mut jostain syystä ei epäillä suhdetta Miran kanssa.
Ei tietenkään. Martinasta on tässä ketjussa leivottava joku kaapista pantavaksi napattava kyläpyörä. Vihaaja keksii aina uuden keinon, jolla saa häntä halventaa.
Tuo nyt vaan on sinun tulkintasi, kun jotenkin otat nämä kirjoitukset henkilökohtaisesti. Muistatko muuten missä yhteyksissä hän alun perin tuli julkisuuteen?
Mä vaan sivusta muistutan tähän että alunperin EI ollut minkäänlaisia salarakkaushommia Martinalla, vaan jostain missijutuista se tuli.
Kaikki on ihmisiä ja kukaan ei oo täydellinen. Varmaan voimme elää toistemme epätäydellisen ihmisyyden kanssa. Group hug <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matiaksessa on vähän sellaista hurmurin vikaa niin ei siitä tiedä mitä se ajattelee. Ehkä on kaikille sellainen. Mä en ainakaan osaisi tulkita. Aika vähän antaa itsestään tulkittavia signaaleja ulospäin.
No ei kai ku kaikki naiset lakoaa ku se vaan katsoo päin. Oikeesti. En kestäisi.
Kyllä se vetovoimastaan on tietoinen.
No voi pyhä jysäys! Kyllä on kauimmaisessa päässä vetovoimajonossa. Onko tässä nyt sama ilmiö, kun naiset haluaa aina pelastaa ja käännyttää miehen pahoista tavoistaan? Tällä kertaa tietenkin muuttaa hänet lempeäksi, lämpimäksi ja inhimillisesti käyttäytyväksi, ystävälliseksi ihmiseksi, jolla olisi empatiaa ja suuri sydän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää väliin haukkua Martinaa ettei kukaan huomaisi että on ihastunut. Ikinä ole näissä ohjelmissa edes hymynkaretta tuolla mustasilmämällä ollut, mutta kun Martina, niin kas; hymy oli väkisin kokoajan korvissa asti kuulustelupöydässä.. hahhaa!
Kyllä. Sitä on hankala peittää. Todella hankala.
Hymyhän voi tarkoittaa vaan että on iloinen. Ihan mysteeri tuon miehen ajatukset. Miten te osaatte lukea ihmisiä? Mun mielestä tuo on just ihmistyyppi josta on lähes mahdoton lukea että mitä miettii.
Ei siinä tarvinnut mikään ihmistuntija olla, kun näki Petäistön kasvojen sulavan siinä kun kuulustelivat Martinaa ja Martina alkoi itkemään siinä kun kertoi miten saa ”kaiken paskan” sisältään pois. Ja sitten Petäistö pehmeällä äänellä kysyi, että eikö se ole vain hyvä kun saa pskan pois sisältään?Robin Hendry oli toinen kuulustelija ja hänen ilme ja silmät normaalit, Petäistö hempeili ja silmissä oli jotain muuta kuin yleensä.
Mä luulen että se vaan on empaattinen ihminen sen pintansa alla. Reaktio olis varmaan samanlainen murtuisi kuka vaan nainen tuollain sen edessä. Ehkä Martinan kohdalla reagoi vähän voimakkaammin siksi, että vahvanoloinen ihminen päästi kuorensa alas. Sympatiseerasi sitä, koska ymmärsi miltä tuntuu tai jotain sellaista. Mutta voihan siinä olla perää. En usko että Martina olisi murtunut ellei olisi kokenut sitä turvalliseksi just Matiaksen edessä. Mitä se olikin.
Koki turvalliseksi? Minä näin sen murtumisen normaalina reaktiona, kun ihminen on kuormittunut äärimmilleen. Kuten muistanette, Martinan aggressiothan läikkyivät yli takavuosina. Viime vuosina hän on purkanut niitä mm. trialthloniin, mutta kisaamisen lopetettuaan sisäiset paineet pitää purkaa kuitenkin johonkin. Kun niitä kasautuu, padot aukeavat väkisin jossain. Jos on hankkinut kovan kuoren itselleen, ja sitä pyrkii mahdollisimman pitkään pitämään, on huomattavasti vaikeampi elellä kuin tavallisella joka käänteessä kyynelehtivällä, herkällä ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää väliin haukkua Martinaa ettei kukaan huomaisi että on ihastunut. Ikinä ole näissä ohjelmissa edes hymynkaretta tuolla mustasilmämällä ollut, mutta kun Martina, niin kas; hymy oli väkisin kokoajan korvissa asti kuulustelupöydässä.. hahhaa!
Hymyhän voi tarkoittaa vaan että on iloinen. Ihan mysteeri tuon miehen ajatukset. Miten te osaatte lukea ihmisiä? Mun mielestä tuo on just ihmistyyppi josta on lähes mahdoton lukea että mitä miettii.
Ei siinä tarvinnut mikään ihmistuntija olla, kun näki Petäistön kasvojen sulavan siinä kun kuulustelivat Martinaa ja Martina alkoi itkemään siinä kun kertoi miten saa ”kaiken paskan” sisältään pois. Ja sitten Petäistö pehmeällä äänellä kysyi, että eikö se ole vain hyvä kun saa pskan pois sisältään?Robin Hendry oli toinen kuulustelija ja hänen ilme ja silmät normaalit, Petäistö hempeili ja silmissä oli jotain muuta kuin yleensä.
No ehkä Petäistö tykkää ärhäkistä taistelukoirista ja ärhäkistä taistelunaisista? Martinan elämäkertakin on nimetty 'Taisteluni' ja sen on kirjoittanut Hippo Taateli.
Martina sanoi jossain haastattelussa, että ovat Matiaksen kanssa kuin sama ihminen kahdessa eri kehossa - toinen naisen kehossa ja toinen miehen kehossa.
Eli heillä voi olla sellaista platonista sielunkumppanuuttakin tuo, ei välttämättä seksuaalista tai romanttista. Toki ovat silti varmaan panneet :D
Vierailija kirjoitti:
Niin? Et se sinäkään elämässäsi pelkästään järkeviä ja älykkäitä asioita tee, sen kertoo jo tuo että olet täällä vauvapalstalla.
Silloin kun Matias petti vaimoaan, kimulit olivat selvästi jätkää nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että se vaan on empaattinen ihminen sen pintansa alla. Reaktio olis varmaan samanlainen murtuisi kuka vaan nainen tuollain sen edessä. Ehkä Martinan kohdalla reagoi vähän voimakkaammin siksi, että vahvanoloinen ihminen päästi kuorensa alas. Sympatiseerasi sitä, koska ymmärsi miltä tuntuu tai jotain sellaista. Mutta voihan siinä olla perää. En usko että Martina olisi murtunut ellei olisi kokenut sitä turvalliseksi just Matiaksen edessä. Mitä se olikin.
On siellä moni nainen itkenyt, mutta kuten aiemmin kirjoitin: silmissä oli jotain muuta kuin yleensä.
Yleensä sillä on se huskymainen tuijotus eikä silmistä näe mitään nuissa tilanteissa, vaikka kuulusteltava itkisi. Toki varmaan ihan normaali empatiakyky pinnan alla kuitenkin, sitä ei vaan saa tuossa Erikoisjoukoissa silleen näyttää. Kuuluu olla sellainen kova kuulustelija.
Toinen missä huomasin jotain normaalista poikkeavaa ja pehmenemistä kasvoilla oli Knutti siinä kun Tero itki isyysjuttuja ja oman isänsä alkoholismia, ja kävi mielessä olikohan Knutilla omaa kokemusta taustalla vai muuten vaan inhimilliset tunteet siinä tuli pintaan.
Edellisen kauden jälkeen Petäistö hengasi yhdessä Noora Toivon kanssa.