Jos vaate on vedenkestävä, mitä väliä sillä on, mitä materiaalia se on?
Ohje kesäleirille, jossa on n. 8-10-vuotiaita; ihmettelen tätä ohjeen kohtaa: Kumisaappaat ja sadevaatteet (hupullinen sadetakki, kurahousut, kurarukkaset), Huom. vedenkestävät ulkoiluvaatteet eivät riitä sadevaatteiksi.
No, kyllä voimme nämä lainata jostain, ei ongelma, mutta miksi ihmeessä vedenkestävät ulkoiluvaatteet eivät kelpaa, vaikka niiden pointtina on olla, noh, vedenkestäviä eli sadevaatteita...?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittakaapa muutkin pervoperan aloitus asiattomaksi.
Jos punkit ei sinua kiinnosta, mene itse toiseen ketjuaan. Minua ainakin kiinnostaisi tietää, miten punkkitarkastukset toteutetaan esim. leireillä.
Se voi olla kesäsäällä jopa kevyempi, että pukee vuorittomat kurahousut leggareiden ja t-paidan päälle kuin että vetäisi päälle jonkin kuuman Gore-puvun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä, mutta olen aina ihmetellyt, kuka tekee noille alakoululaisille leiriläisille punkkitarkastuksen iltaisin, jos siis ollaan yötä? Ja olettaen liikutaan myös luonnossa päivän aikana?
Lapset käsitellään päivän päätteeksi liekinheittimellä, niin punkit palaa pois.
Heko heko. Punkki on Suomen vaarallisin eläin. Ihan asiallinen kysymys. Kaikki normaalit vanhemmat tekee lapsilleen punkkitarkastuksen päivittäin, jos yhtään ulkona liikkuu ja on punkkikausi eli noin huhti-lokakuu.
Höpö höpö. Suomen vaarallisin eläin on suomalainen mies. Hävitettävä koko maasta.
Ilmoittakaapa muutkin pervoperan aloitus asiattomaksi.