Miten Bulgaria voitti raadit tuolla biisillä
Oliko se teknisesti parasta laulantaa vai oliko laulajalla vain isoimmat tissit?
Kommentit (153)
Bingobango - Lönkötönkö -dingadonga-
Mää oooleeen bango-bango ! Kinkku-kankku! Tönkkö-rönkkö.
Katos mun tömpsä-römsä! Oon hiukka hötsön tötsön kapina-apina, eehee eehee siks sanon
BINGOBANGO! OOOHAHAA ! TSUHRTUH!
Aahahaa-aahaa-pööö-pööö-huhuu!
Twelve points !!! Ylivoimainen voittaja löytyi! Reilu ja rehellinen äänestys .
Mun mielestä se nainen kuulosti ku olis vetäny nuotin vierestä aika useasti 😬
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian esitys ehdottomasti coolein. Oli myös pakko käydä vetämässä käteen.
Joo alko paskattaa kun näin sen tissit. Pyysin muijaa että saanko kokeilla ulostaa kerran sun rinnoille. Suostui, mutta ei se sitten kiihottanutkaan seksuaalisesti kun muija rupesi yökkimään.
Vierailija kirjoitti:
"Bangaranga" ei tarkoita yhtään mitään vaan se on pelkkää mulat ti huo ran mongerrusta. Oikeastaan koko Bulgarian viisuvoitto kertoo lähinnä Euroopan ja lännen heikentyneestä tilasta. Bulgarian esiintyjä on eliitin ihannenainen: isotissinen tyhmä mulat ti, jolla tyhmän näköisiä tatuointeja ja joka hokee sanaa mikä ei tarkoita yhtään mitään. Siinä täydellisen tottelevainen typerä 70äö NPC-lammas eliitille. Tällaiseksi he haluavat muuttaa Euroopan.
Ai saatana, sielä on Pihtiputaan mummolla menny sokurit sieraimeen. HAHHAHHAH
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei sitten ollut "vähä-älyisen Tiktok kansan renkutus"? :)
Se ei voittanut rasteja, kun kisat piti saada Ruotsiin. Abba 50v juhlavuoden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittävän monta naapurimaata.
Muilla mailla ei oo sit naapurimaita, joten Bulgaria voittaa joka kerta. Silti oli vasta eka voitto.
Onhan meilläkin hyviä naapurimaita. Idässäkin vois olla monta pientä hyvää, vaan on tuo yksi iso ...... no tiedätte mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ( o )( o )
Kaunis muodokas nainen vau! Helppo sabluuna jos haluaa voittaa viisut.
Äänestääkö naiset tissejä?
Heteromiehet äänestää. Naisten äänet jakautuu usealle esiintyjälle.
Nauroin ääneen, luuletko että hetero miehet äänestää Euroviisuissa?
Huvitti, kun ennen Ylen viisulähetyksen alkua toimittaja löysi haastateltavaksi vain ilmiselvän homoparin.
Voittokappalen nimi Bangaranga tarkoittaa meteliä tai iloista sekasortoa Jamaikan patois-murteella. Daran mukaan kappale kertoo hänen kokemuksistaan ahdistuksen ja ADHD:n kanssa, jotka hänelle diagnosoitiin viime vuonna. Hän on kirjoittanut kappaleen yhdessä kolmen muun tekijän kanssa.
Vähän vähemmän älykkäät ei vieläkään ymmärrä, että Euroviisut on KAPPALE-kilpailu, ei laulukilpailu. Voittavassa kappaleessa pitää olla hyvä musiikki, hyvä laulu ja hyvä show.
Jos kyse olisi pelkästään perseiden näyttelystä niin sittenhän Kyprus tai Saksa olisi voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian koreografia oli vaikea ja niin pikkutarkasti synkronoitu kaikkien lavalla olleiden osalta, että luulen sen tuoneen renkutukselle lisäpojoja. Ja kohtalaisen tarttuva, letkeä bangarangatushan tuo oli, ei siinä mitään, mutta ei ollut munkaan ykkössuosikkeja.
Ai se oli tanssikilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Eurivoosuissa on nykyään niin epämusikaallista menoa, että ihan sama kuka sen sontakilpailun voittaa tai häviää. Paras oli ehdottomasti Kroatia. Tuli ihan The Witcher mieleen!
Itsekin tykkäsin tästä, ainut hyvä kappale koko kisassa!
Vierailija kirjoitti:
Bingobango - Lönkötönkö -dingadonga-
Mää oooleeen bango-bango ! Kinkku-kankku! Tönkkö-rönkkö.
Katos mun tömpsä-römsä! Oon hiukka hötsön tötsön kapina-apina, eehee eehee siks sanon
BINGOBANGO! OOOHAHAA ! TSUHRTUH!
Aahahaa-aahaa-pööö-pööö-huhuu!
Twelve points !!! Ylivoimainen voittaja löytyi! Reilu ja rehellinen äänestys .
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei
En mieti huomista ku tartun tuopista niinku
Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku
Muutama piña colada on jo takana
Silti mul on vielä naamataulu vakava (yeah, yeah, ye-ye-yeah)
Minäkin olen jo iäkkäämpi, mutta tykkäsin kovasti Bangarangasta, kovin on tanssittava biisi. En ole humppaihmisiä.
Tässä pitäisi olla kriteerit, jolla juryt biisejä arvioi:
Vocal capacity of the performer(s).
Composition and originality of the song.
Quality of the performance on stage.
Overall impression of the act.
Kun näitä kriteerejä peilaa biiseihin, on mielestäni häpeällistä, että Suomi sai monen maan juryltä pyöreät nolla pistettä. Koko raatisysteemin saisi lakkauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko voittajan olla teknisesti paras laulaja? Vai riittääkö voittoon tarttuva kappale ja iloinen mieli? Minä sanoisin että hyvä voitto oli.
Ei tässä polittisesti korruptoituneessa kilpailussa ole laulamisesta ollut kysymys enää vuosikausiin, ihan sama kuinka vireessä tai epävireinen artisti on. Mitä vähemmän vaatteita ja mitä enemmän tissiä ja persettä -kisat nämä enää ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian koreografia oli vaikea ja niin pikkutarkasti synkronoitu kaikkien lavalla olleiden osalta, että luulen sen tuoneen renkutukselle lisäpojoja. Ja kohtalaisen tarttuva, letkeä bangarangatushan tuo oli, ei siinä mitään, mutta ei ollut munkaan ykkössuosikkeja.
Ai se oli tanssikilpailu.
Meinasit ettei esitys vaikuta pisteisiin? :)
Tällaiset ketjut tuo aina mukavasti incelit ja femcelit yhteen 😅 Isotissisten naisten vihaaminen 🤣
Bangaranga on energiaa, jota meissä jokaisessa on. Se kuvaa sitä hetkeä, kun päättää toimia rakkauden ohjaamana, ei pelon, hän kommentoi kappalettaan BBC:n mukaan.
Viisuesityksessä nähty koreografia perustuu muinaiseen bulgarialaiseen Kukeri-perinteeseen, jossa naamiotuneet ja eläinten turkiksiin pukeutuneet hahmot karkottavat pahoja henkiä.
– Haluan kiittää kaikkia, jotka löysivät itsestään Bangarangan energian ja tunsivat yhteyden sen voimaan. Vasta, kun riisumme naamiomme, voimme olla rehellisiä itsellemme. Se on sitä todellista Bangarangaa, hän sanoi voittonsa jälkeen.
Fiksu nainen :) ja samaistun itse
Aivot narikkaan?