Miten Bulgaria voitti raadit tuolla biisillä
Oliko se teknisesti parasta laulantaa vai oliko laulajalla vain isoimmat tissit?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän nuorisoon uppoaisi sama kappale, jos sanoiksi vaihdettaisiin SIIVOA, TISKAA, IMUROI, LUUTUA? Vieläkö nousisi ykköseksi? ;-D
No mitä nykyään juttua kuulee, niin jo roskispussin jäteastiaan viemisestä pitäisi maksaa.
"Bangaranga" ei tarkoita yhtään mitään vaan se on pelkkää mulat ti huo ran mongerrusta. Oikeastaan koko Bulgarian viisuvoitto kertoo lähinnä Euroopan ja lännen heikentyneestä tilasta. Bulgarian esiintyjä on eliitin ihannenainen: isotissinen tyhmä mulat ti, jolla tyhmän näköisiä tatuointeja ja joka hokee sanaa mikä ei tarkoita yhtään mitään. Siinä täydellisen tottelevainen typerä 70äö NPC-lammas eliitille. Tällaiseksi he haluavat muuttaa Euroopan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt miten kaikki ärsyttävimmät rangatanga rintintintititin runkkutunkku biisit pärjää. Ei paljoa vaadi tehdä johonkin jytkytykseen yhtä lausetta toistavat sanat.
Koska ilmeisesti kohdeyleisö on juuri tätä kaikista vähä-älyisintä 10 sekunnin nylkytysporukkaa. Ei sitä muuten selitä.
Tää biisi jää soimaan sun päähän
Bulgarian koreografia oli vaikea ja niin pikkutarkasti synkronoitu kaikkien lavalla olleiden osalta, että luulen sen tuoneen renkutukselle lisäpojoja. Ja kohtalaisen tarttuva, letkeä bangarangatushan tuo oli, ei siinä mitään, mutta ei ollut munkaan ykkössuosikkeja.
Rasittava renkutus, mutta toisaalta kiva että nyt voitto meni uuteen maahan. Olin helpottunut ettei Israel tai Kreikka voittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten uutisissa sanottiin niin tänä vuonna on raatiin päästetty teinejä niin tällaisia nuorten juttuja sitten äänestetään. Ei enää Linda 56 kiinnosta
Siis sinne on päästetty joku yksittäinen parikymppinen. Se että sinä olet vanha ei tee nuorista aikuisista teinejä😂
Ihan oli sanottu siinä jutussa että nämä tik tok ajan raadin edustajat äänestää nuoremman genren musiikkia eli tuollaista tanssijuttua kuten Bulgaria että vaikuttaa tuleviin vuosiinkin.
Tanssi vaatii jopa taitoa, etenkin livenä. Ei riitä että on paita auki napaan asti tai kyykkypaska korkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Se voitti YLEISÖN äänillä.
Balkanilaisen yleisön. Ehdotankin, että laulukilpailun nimeksi vaihetaan Balkanian Song Contest (BSC).
Jos olisi oikeasti paljon nuoria, niin esim Ruotsi olisi saanut enempi pisteitä. Ikä ei tuohon voittoon vaikuttanut, äänestäjätkin usein vanhoja ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ( o )( o )
Kaunis muodokas nainen vau! Helppo sabluuna jos haluaa voittaa viisut.
Äänestääkö naiset tissejä?
Heteromiehet äänestää. Naisten äänet jakautuu usealle esiintyjälle.
Nauroin ääneen, luuletko että hetero miehet äänestää Euroviisuissa?
Itä-Euroopassa kyllä ja myös Etelässä.
Lampaita pelottaa tällaiset biisit.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko voittajan olla teknisesti paras laulaja? Vai riittääkö voittoon tarttuva kappale ja iloinen mieli? Minä sanoisin että hyvä voitto oli.
Kyllä, niinhän Käärijästäkin tuli ilmiö. Ei paras laulaja, mutta biisi tarttuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt miten kaikki ärsyttävimmät rangatanga rintintintititin runkkutunkku biisit pärjää. Ei paljoa vaadi tehdä johonkin jytkytykseen yhtä lausetta toistavat sanat.
Koska ilmeisesti kohdeyleisö on juuri tätä kaikista vähä-älyisintä 10 sekunnin nylkytysporukkaa. Ei sitä muuten selitä.
No miksi te odotitte voittoa jollekin Liekinheittimelle jos on niin helppoa tehdä voittava runkkutunkku biisi ja käydä vähän tanssahtelemassa lavalla.
Oisko vaikka sen vuoksi, että se vaatii vähän kykyäkin.
Käärijä ei sitten ollut "vähä-älyisen Tiktok kansan renkutus"? :)
Minun teoriani on että kun eletään vaikeita aikoja halutaan jotain tuollaista kuin Bulgarian esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ( o )( o )
Kaunis muodokas nainen vau! Helppo sabluuna jos haluaa voittaa viisut.
Äänestääkö naiset tissejä?
Heteromiehet äänestää. Naisten äänet jakautuu usealle esiintyjälle.
Lesbot äänestää tissejä. Saisipa lipaista....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raatien pisteet hajosi ennennäkemättömällä tavalla. Että sellaista se on, "ammattilaiset" arvioimassa.
Raati koostuu kai julkimoista.
Olisi tosiaan joskus kiinnostavaa kuulla, millaisella koulutuksella "ammattilaisraatiin" pääsee - vai riittääkö tosiaan se, että on julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko voittajan olla teknisesti paras laulaja? Vai riittääkö voittoon tarttuva kappale ja iloinen mieli? Minä sanoisin että hyvä voitto oli.
Kyllä, niinhän Käärijästäkin tuli ilmiö. Ei paras laulaja, mutta biisi tarttuva.
Käärijää pystyy sentään kuuntelemaan, tätä ei!
Nauroin ääneen, luuletko että hetero miehet äänestää Euroviisuissa?