Miten tätä tylsistymistä jaksaa?
Nyt on vielä aamu ja parin tunnin hereillä olon jälkeen olen täysin tylsistynyt. Keskusteluissa on mitättömän vähän aiheita mihin viitsii osallistua. Mitään järkevää tekemistä ei ole ja tätä tylsyyttä pitäisi kestää ties kuinka pitkään. Ei pelkästään tätä päivää vaan varmaan toista kuukautta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baariin ja kaljakaupan kautta kotiin
Ei ole rahaa noin kalliisiin harrastuksiin. Päihteet olisi hyvä ratkaisu mutta ei pysty kun ei ole rahaa.
Ap olet idiootti, tämä sen kertoo. Aikuinen ihminen ei keksi muka mitään tekemistä ja päihteet olisi hyvä ratkaisu :DD Taidat olla palstan kuuluisa Allu, luusereiden luuseri.
En ole allu mutta päihteiden avulla saa tylsyyden pois. Oikein kunnon aineilla saisi hengen pois ja sehän on niissä parasta.
Seuraava tukierä kun tulee niin haet ison annoksen vaikka fentanyyliä ja tuikkaat suoraan suoneen. Kaksi unelmaa kerralla, päihtymys ja sanojesi mukaan "paras" että turha elämäsi päättyy, kun et aio sillä mitään hyödyllistä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on hyvin pelkistetty. Kaikki olemassa olevat ja keksittävät asiat ovat kielletty tai jos ovat sallittuja niin niiden tekeminen ei onnistu ilman rahallista korvausta. Elin tilasi on rajattu parin hassun seinän sisään jossa tuijotat ruutuja. Sinua riistetään kaiken aikaa siksi että maailmaan sopisi yhä enemmän ihmisiä. Vaikka mikään ei ole syytäsi.
Riistetään? Ap ei ole töissä, hänelle maksetaan asunto ja eläminen, muut tuottaa kaikki palvelut, ruuan jne. Ap on siis pelkästään saajan osassa, itse riistäjä. Tekisi jotain hyödyllistä elämällään tai kuolisi pois 👍🏻
Mietin itsaria paljon. Jos olisi jotain vahvoja kipulääkkeitä niin voisin ottaa.
Riistetään? Ap ei ole töissä, hänelle maksetaan asunto ja eläminen, muut tuottaa kaikki palvelut, ruuan jne. Ap on siis pelkästään saajan osassa, itse riistäjä. Tekisi jotain hyödyllistä elämällään tai kuolisi pois 👍🏻