IL: Israel oli suomalaisten suosikki Euroviisuissa - täydet 12 pistettä yleisöltä
"Suomalainen yleisö antoi Israelille 12 pistettä Euroviisuissa"
Suomen antamat yleisöäänet:
12 Israel
10 Romania
8 Tanska
7 Bulgaria
6 Ruotsi
5 Italia
Ilmeisesti enemmistö suomalaisista kuitenkin Israelin puolella ja vastustajat vain pieni äänekäs vähemmistö.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b1250001-87be-4b3b-9492-c560ff…
Kommentit (742)
Tää tais nyt riittää mulle. Viisujen seuraaminen pitäisi olla iloinen asia, mutta aiheuttaa vain ihmetystä. Kuten tuo Israel ja voittajakin.
Joo ehkä mä lopetan näiden seuraamisen tähän, kun joku persu sai kohtauksen ja esittää vassaria. Noloa käytöstä
Millainen yleisö suomessa sitä 12 pistettä äänesti?
Suomen biisi oli oikein hyvä ja onnistunut esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi viddu, persut ne vaan itkee ja spämmii
Itke hamashuo.ra, itke.
Ja taas persu spämmii. Hae apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OECD maiden köyhin lastenmurhaaja saanut jumipäät mobilisoitumaan pinkkipesuunsa. Ehkä että kukaan ei miettisi kuinka se joukkora*skaa syytesuojattomia palestiinalaisvankeja kidutuslaitoksissaan? Vai onko tapetilla NY Timesinkin artikkelissa mainitut koirat, joita Israel käyttää "tarpeisiinsa". Miten on Israel-botit?
Oletko jo järjestänyt Gazan Priden?
Taidat todella rakastaa seksuaalivähemmistöjä? Kun siis heidän mahdollisuutensa paraateihin oikeuttavat sinulle systemaattisen lasten murhaamisen; näännyttämällä, pommein... sekä joukkorai*kaukset kidutuslaitoksissa? Tämä oikeus joukkor*iskauksiin on muuten sellainen joka saa israelilaiset ihan mellakoimaan - siis r*iskaamisoikeuden puolesta.
Kysyin oletko jo järjestänyt Gazan Pridea.
Ilmeisesti et ole, eikä aikeitakaan ole.
Oletko sinä ollut järjestämässä Israelin pridea? Järjestäjänä tiedät varmaan kertoa kuinka kaukana pidätte sen alueellisesti maailman suurimmasta määrästä amputoituja lapsia (Gazasta siis)? Pari kilometria? Vai puhutteko te Israelilaiset maileista, jenkki aksentilla, kuten alueelle natiivien ihmisten kuuluukin :)
Pitäisikö niiden lasten olla muuallakin kuin Hamasin ihmiskilpinä?
Vierailija kirjoitti:
Joo ehkä mä lopetan näiden seuraamisen tähän, kun joku persu sai kohtauksen ja esittää vassaria. Noloa käytöstä
Eiköhän ne risut kuulu vasemmistoll ja komukoille.
Vierailija kirjoitti:
Juutalaisviha näyttää olevan nousussa tälläkin palstalla
Se, ettei hyväksy Israelin valtion ylimitoitettua sodankäyntiä palestiinalaisia siviilejä vastaan, ei ole mitään juutalaisvihaa. Kysymys on valtion toimista, ei mistään uskonnosta.
Huh huh. Israelin menestys viisuissa on näköjään saanut vasemmistolaiset ihan todenteolla sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne risut kuulu vasemmistoll ja komukoille.
Persulla taas rentfree elää vassarit päässä. Pyydä edes vuokranmaksua
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Israelin menestys viisuissa on näköjään saanut vasemmistolaiset ihan todenteolla sekaisin.
Sähän näitä kavereinesi tänne spämmit. Noloa käytöstä teiltä!
Jos ei kannata Israelia ja hyväksy heidän toimiaan, kannattaa Hamasia. Niinkö? Aika mustavalkoista ajattelua.
Israel oli sysipaska, ja on kansallinen häpeä jos joku niin paskaa esitystä äänesti - vaikka unohtaisi kokonaan kansanmurhan, jota israelilaiset parasta aikaa työstävät.
Kaikkiaan Euroviisuissa tuntuu olevan vallalla se, että paskin voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Persusaastat taas puolustelee ääripää netanyahun hallitusta. Ei eroa mitenkään hamasista
Israelilla ei edelleenkään ole kirjattua tavoitetta hävittää kokonaista kansaa.
Hamasilla on. Tämä on ero vaikket sitä ideologista syistä voikaan tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kannata Israelia ja hyväksy heidän toimiaan, kannattaa Hamasia. Niinkö? Aika mustavalkoista ajattelua.
No jos Israelia kannattava on persu, niin eiköhän tuo logiikka päde molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Tää tais nyt riittää mulle. Viisujen seuraaminen pitäisi olla iloinen asia, mutta aiheuttaa vain ihmetystä. Kuten tuo Israel ja voittajakin.
Ehkä EBUn ratkaisuilla viisuissa on lopulta vain Israel. Voinee sitten ihan avoimesti tehdä kappleita palestiinalaisten lasten murhaamisesta, laajentumishaluistaan ja siitä kuinka kouluttaa koiria r*iskaamaan syytesuojattomia vankeja kidustuslaitoksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Israel oli sysipaska, ja on kansallinen häpeä jos joku niin paskaa esitystä äänesti - vaikka unohtaisi kokonaan kansanmurhan, jota israelilaiset parasta aikaa työstävät.
Kaikkiaan Euroviisuissa tuntuu olevan vallalla se, että paskin voittaa.
No siis paskin voitti. Eihän kukaan kuuntele sitä bulgarian lahjatonta biisiä vapaa aikana. Se oli vain joku random spektaakkeli.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan rehellinen olen niin aika kovasti he itse tilaavat sitä noilla tempuillaan. Olin ennen neutraali Israelin suhteen, mutta kaikenlainen jatkuva perseily on saanut oman asenteeni pakkaselle heitä kohtaan. Ja tarkennetaan että en ole Hamasin tai muiden hullujen asialla, vaan ajattelen ihan vaan järjellä tuota kuviota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä kuinka vasemmistolaiset vihaa juutalaisia yhtä paljon kuin Fuentes.
Se on jännä että te puolustatte netanyahun hallituksen terroria. Vaikka tekee samaa paskaa kun hamas
Kiitos että tunnustat kannattavasi Hamasia.
Lukutaidottomuutesi perusteella en ihmettele mitä sinä kannatat ja miksi. Avaa silmäsi jo, liian kauan menty pää pensaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei hyväksy Israelin valtion ylimitoitettua sodankäyntiä palestiinalaisia siviilejä vastaan, ei ole mitään juutalaisvihaa. Kysymys on valtion toimista, ei mistään uskonnosta.
Ihan turhaan yrität selitellä antisemitismiäsi.
Tuo kortti ei oikein toimi ihmisiin enää, liian kauan tukeuduttu yhteen sanaan jonka oletetaan pistävän stoppi kaikkeen kritiikkiin. Aika köyhää...
Kyllä nyt vihervassaria vtuttaa😂