Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevan naiseni maksimimitta on 160cm koska olen rakentanut ja kalustanut kämppäni noilla mitoilla

Vierailija
16.05.2026 |

Tuo rajaa kaikki koripalloa harrastavat naiset pois.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on sydänsurusi jos joudut antamaan pakit elämäsi naiselle tuommoisen pikkuasian takia.

Vierailija
2/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla myös vanha mökki, jossa tiskiallas on suunniteltu max. 160 cm pitkälle aikoinaan. On niin matalalla. Akalta kipeytyisi helposti selkä aina astioita tiskatessa jos häm olisi pidempi. Joten mulla on myös tuo sama pituuskriteeri naiselle,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minulla myös vanha mökki, jossa tiskiallas on suunniteltu max. 160 cm pitkälle aikoinaan. On niin matalalla. Akalta kipeytyisi helposti selkä aina astioita tiskatessa jos häm olisi pidempi. Joten mulla on myös tuo sama pituuskriteeri naiselle,

Kuolet yksin koska nimittelet naista akaksi. Sori siitä.

Vierailija
4/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja max 50kg.

Vierailija
5/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi sä olet varannut kämpässäsi tilaa 160 senttimetrille naista kun on kaikkien osapuolten tiedossa että sä saat elämäsi aikana tasan 0 senttimetriä naista.

Vierailija
6/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet siis itsekin tuon pituinen. 

Vierailija
7/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tiskata itse sillä välin, kun otan aurinkoa laiturilla 🌞.

N 178 cm

Vierailija
8/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja rajaa myös kaikki meidän suvun naiset pois, mikä on ERITTÄIN HYVÄ XD

Vierailija
9/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaisilta puuttuu selkeästi huumorintaju. 

Vierailija
10/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ihmettelen, miten nykyään on niin järkyn paljon järkyn pitkiä naisia, eli siis yli 180 cm pitkiä naisia! 😱

Varmaan joka päivä tulee ainakin yksi sellainen nainen vastaan! 😱

Järkkyä! 😱

Vierailija
11/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit tiskata itse sillä välin, kun otan aurinkoa laiturilla 🌞.

N 178 cm

Ei ole laituria tämä on vanhempien entinen maatila, jossa asustelen. Ei ole järveä ihan lähellä.

Vierailija
12/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentamismääräysten minimihuonekorkeus 2,5 tai 2,4 metriä.

Vierailija
13/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalaisilta puuttuu selkeästi huumorintaju. 

Kyllä mulla huumorintajua on, mutta ap:n aloitus nyt vain oli todella onneton yritys. 

Vierailija
14/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisena kääpiönä mahdat pitää sen pituista, jos se sinusta vaatii jotain erikoiskalusteita. 😂 Et ole juuri tainnut naisten vieressä edes seisoa.

Vierailija
15/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi sä olet varannut kämpässäsi tilaa 160 senttimetrille naista kun on kaikkien osapuolten tiedossa että sä saat elämäsi aikana tasan 0 senttimetriä naista.

🤣 Johan murjasit.

Vierailija
16/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolet yksin koska nimittelet naista akaksi. Sori siitä.

Entäs ukottelu? Täällä idässä päin ihan normaalia akotella ja ukotella, ei olla mistään pumpulista tehty, se ei ole täällä loukkaava sana

Vierailija
17/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait haittaa, jos nainen on esimerkiksi 167 cm leveä? Kuha ei ole noin pitkä.

Vierailija
18/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ihmettelen, miten nykyään on niin järkyn paljon järkyn pitkiä naisia, eli siis yli 180 cm pitkiä naisia! 😱

Varmaan joka päivä tulee ainakin yksi sellainen nainen vastaan! 😱

Järkkyä! 😱

Nykynuoret on aika pitkiä. Olen 175cm pitkä mies ja varmaan 1/3 teinitytöistä jotka tulee vastaan on pitempiä, tai ainakin siltä tuntuu

Vierailija
19/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni jo ajattelin ap:n kalustusta, joka on suunniteltu pariskunnalle  joiden molempien vyötärön ympärys on hiukan vajaa 160 cm. Yhteensä vajaa 320 cm. Kulmasohva on heillä kai kahden istuttava sohva.

Vierailija
20/22 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis itsekin alle 160 cm, vai muuten vain huomaavainen? Jos olet pidempi, eikö siis ärsytä istua liian matalilla istuimilla jne? Niin, ja missä päin Porvoota tämä lukaali olikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä