Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intiimiä hierontaa raskaana?

Eija
16.05.2026 |

Tervehdys kaikille äideille ja sellaisiksi tulossa oleville:-)

Oma kullannuppuni on jo aikuinen, mutta törmäsin tässä taannoin niin mielenkiintoiseen juttuun, että ajattelin sen täällä jakaa. Tilasin siis itselleni intiimihieronnan ja kuten arvata saattaa, sehän oli hyvin nautinnollinen vaikka ihan ekaksi tuntui että en saa jännitykseltäni hengitettyä. (toisella kerralla olin huomattavasti rennompi...) Mutta se, miksi ajattelin jakaa tämän kokemuksen täällä, johtui hieronnan jälkeen käydystä keskustelusta hierojan kanssa: hän kertoi aloittaneensa tämän intiimihieronnan aikoinaan "vahingossa", kun hänen lastensa äiti oli viimeisillään raskaana ja kaipasi hellyyttä. He olivat sitten kokeilleet hellävaraista intiimiä hierontaa / koskettelua ja rouva oli nauttinut kovasti. Tästä rohkaistuneena, myöhemmin eron tultua, tämä herra oli sitten ryhtynyt tarjoamaan tätä palvelua, ei toki mitenkään varsinaisesti odottaviin äiteihin kohdistaen. Itse vain jäin miettimään, että jos tällainen olisi ollut tarjolla silloin, kun minä omaani odottelin, niin olisin varmasti tarttunut tilaisuuteen.

Laitoin toiseen ketjuun (Eroottinen hieronta - naisille) arvostelun, siellä Matti itse oli laittanut yhteystietonsa näkyville. 

Onnellista odotusta ja kaikkea ihanaa kaikille!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi