Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petrillä on lähes 30 vuotta vanha Linda-siideri jääkaapissaan – Näin käy pullolle, jos Suomi voittaa Euroviisut

Vierailija
16.05.2026 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/18f5d037-cd96-4e91-aa35-1061581f339b

Enolta peritty! Nimmarilla! Ei aukaista, vaikka tulisi voitto nyt! Se on se juttu!

Antakkee armoo? Ei vaan jaksaisi näitä Petrejä.  Ja miksi ääliön nimi on usein Petri?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla tekemällä tehdyt ongelmat!

Vierailija
2/6 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kaikki sinunkin asiasi tehtäisiin julkisiksi, niin eiköhän niistäkin löytyisi jotain ns omituisia tapoja? Luulen niin, suurimmalla osalla meistä niitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja  rento pääministerimme leikkii liekinheittimellä!

Hänkin on Petri. Melkein. Vähän vajaa Petri.

Vierailija
4/6 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kaikki sinunkin asiasi tehtäisiin julkisiksi, niin eiköhän niistäkin löytyisi jotain ns omituisia tapoja? Luulen niin, suurimmalla osalla meistä niitä on.

Siinäpä se. Jos minulla olisikin vastaava "löytö" jääkaapissa, perittynä enolta ja säilytetty 30 vuotta, niin tuskin ilkiäisin tulla sen kanssa julkisuuteen, kuten Petri tässä. Ja selvästi ylpeänä.

Mutta Suomi on täynnä teikäläisiä.

Vierailija
5/6 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kyllä kannatakaan enää avata, tai ainakaan juoda. Sisältö on mennyt vanhaksi jo n. 28v sitten.

Vierailija
6/6 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hymy hyytyy Ap:lta, kun Petri myy pullon voiton jälkeen Miljardilla dollarilla Sothebysissä jollekin Elon Muskille.

Nii! Ettäs tiijät! Siitäs saat sitten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi