Kuuntelin yhden, joka väitti osaavansa hyvin enkkua, puhetta ja RÄJÄHDIN!
Kun hän sanoi talking ja walking, niin hän äänsi ne tolking ja wolking. Mahaa kiemurruttaa edelleen. Varsinainen Cambridgen ihme! 🤣
Kommentit (29)
Minä räjähdin kun näin sinun suomen kielen taitosi.
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse puhua rallienglantia
Otsikon perusteella ap taitaa puhua hoonosoomea.
Ooksä se sama, joka eilen repesi kun koko iäkkäämpi ihminen oli sanonut miukumauku?
Jos oot, niin miten sä voit fyysisesti kun oot saanut noin paljon fyysisiä vammoja lyhyen ajan sisään 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ooksä se sama, joka eilen repesi kun koko iäkkäämpi ihminen oli sanonut miukumauku?
Jos oot, niin miten sä voit fyysisesti kun oot saanut noin paljon fyysisiä vammoja lyhyen ajan sisään 🤔
Sama pässi jonka koko perhe räjähti kun näkivät nimen Rusta.
Mulla on tapana sanoa kävelystä waki waki ja puhumisesta taki taki. Olen työskennellyt aasialaisten kanssa vuosikymmeniä ja opin heiltä englantiin oman aksentin. Ennen sitä puhuin jamaikalaisittain englantia, koska tykkäsin kuunnella koko ysärin alun ajan reggaelevyjä brigdonissa Lontoon alueella, jossa opiskelin.
Mun englanti on niin hyvää että kykenen ymmärtämään sitä ihan kenen tahansa puhumana. Kaikki murteet ja tyylit menee. Puhumattakin selvää että mun englannin kieli on kymppi.
Ja taas mennään.
Muista nauraa myös sushi buffetissa ja mäkkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeinhan hän ne sanat lausuit, kun kerran ymmärsit ne XD
Päin honkia!
AP
Räjähtikö myös peräsuolen laskeumasi?
Sinulta ap räjähti ripulipaskat perseestä.
Voihan sitä englantia osata vaikka miten hyvin huolimatta siitä jos ääntäminen ontuu. Itte ainakin muutan aksentin riippuen kenen kanssa puhun.
Ällää ei noissa sanoissa tarvitse lausua. Ne on äänettömiä kuin pieru kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Lattia luuluttu jo useaan kertaan pask asta tämän jäljiltä.
Hulluilla on halvat huvit.
Mahaa kiemurruttaa joku englannin sanojen ääntäminen.
Vaikka ei itse osaa edes äidinkieltään suomea.
Tai ehkä se äidinkieli ei ole suomi vaan joku haiseva venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ällää ei noissa sanoissa tarvitse lausua. Ne on äänettömiä kuin pieru kirkossa.
Riippuu ihan brittien murteista niin kylläpä lausutaan jos olet Walesissa esim. Nyt vähän tarkkuutta siihen osaamiseen kuin olisi jo.
Aapee, nukkumaan! Päiväunien aika. Nyt on hepuli.
Oikeinhan hän ne sanat lausuit, kun kerran ymmärsit ne XD