Timo Heinonen (kok): Venäläisten omistamat kiinteistöt tulisi pakkolunastaa.
Kyllä, ehdottomasti. Vanhat virheet pitäisi korjata.
Myös Jarno Limnell (kok) sanoo, että venäläisomisteiset kiinteistöt kriittisen infrastruktuurin vieressä ovat turvallisuusriski myös silloin, kun niissä ei näytä tapahtuvan mitään.
https://www.verkkouutiset.fi/a/ei-saa-olla-sinisilmainen-venalaisten-om…
Kommentit (27)
No, Suomen valtio on muutenkin roistovaltio, joten ei tämäkään varastaminen ja rikollisuus yllättäisi. Suomen valtio voisi sentään sen verran osoittaa suoraselkäisyyttä, että myöntäisi julistaneensa sodan Venäjälle, jonka nojalla varastelun voisi edes jotenkin oikeuttaa, mutta ei, valtio on pelkuri ja passiivisaggressiivinen rotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei hallitus jo toimi? Minkä tähden sen nimi on hallitus, kun mitään ei tapahdu? Olisko vetelys parempi nimi? Pakkolunastus reilulla hinnalla. Vaikka euro. Tai olkoon kymppi. Ja sit v:ttuun täältä.
Oletko ukrainalainen vai miksi venäläisten touhut herättävät sinussa niin paljon intohimoa? Itse olen suomalainen enkä kaltaisesi juureton globalisti, joten Ukrainan sota ei kiinnosta minua tai heijastu elämääni täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Eli ensin kokkarit myy kiinteistönsä venäläisille ja nyt sitten itketään valtiota apuun ongelman ratkaisemisessa? Olisiko pitänyt ajatella sitä isänmaan etua jo silloin kun ne myytiin?
Tätä sopiikin kysyä.
Timo ”ootko lukenu” Heinonen.
Niitä mitään lunastaa pidä. Otetaan haltuun turvallisuuteen vedoten ja ilmoitetaan, että palautuksesta voidaan keskustella sitten kun voidaan katsoa, että Venäjä ei ole enää sotilaallinen uhka meille, liittolaisillemme ja kumppaneillemme.
Valtio kun vain maksaa siitä käyvän hinnan, eihän siinä mitään sitten eli me veronmaksajat kauppahinta maksetaan.
Kyllä sitä on ihmiset nyt hyvin kyllä peloiteltu Venäläisillä kun koronat ei enää tepsi.
Eli ensin kokkarit myy kiinteistönsä venäläisille ja nyt sitten itketään valtiota apuun ongelman ratkaisemisessa? Olisiko pitänyt ajatella sitä isänmaan etua jo silloin kun ne myytiin?