SDP sinä maksat enemmän veroja jotta luxus säilyy ns köyhillä
Kommentit (62)
Verot maksettava veronmaksukyvyn mukaan eikä veronmaksuhalun jottavaltio saa lisää verotuloja koska Suomi on ylivelkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän köyhiä enemmän demareita
Suomi pitää pitää köyhänä.
Suomessa oli ennätys työllisyys vielä kolme vuotta sitten kun pääministeri oli demari.
Asiat olivat kohtalaisen hyvin, vaikka en demari olekaan. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtionveroa joutaakin nostaa. Sitähän maksavat vain yli 29300 vuodessa tienaavat, joille nyt on tarjoiltu niitä "tuntuvia veronkevenyksiä". Itselläni veroprosentti nousi. Mun kuukausitulo on alle 1500 euroa.
Te persulit ette ilmeisesti ole lukeneet edes verokorttianne.
Suomeksi: kaikkia sellaisia veroja joita MINÄ en joudu maksamaan saa ja pitääkin nostaa 100%
Suomi on tänään siinä jamassa kuin se on juuri sinun takiasi: suomalaiset ovat vaalista toiseen äänestäneet euforian vallassa puolueita jotka ovat luvanneet ottaa rahat pois kaikilta muilta ja antaa minulle sekä asettaa kaikille muille uusia rajoituksia ja sääntöjä jotka eivät kosketa juuri minua.
Tähänhän koko poliittinen himmeli perustuukin. Äänestäjä valitsee puolueen ja ehdokkaan, joka ajaa nimenomaan hänen eikä naapurin etuja.
Kyse ei ole yritysvihasta vaan siitä että ylivelkainen valtio tarvitsee lisää verotuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtionveroa joutaakin nostaa. Sitähän maksavat vain yli 29300 vuodessa tienaavat, joille nyt on tarjoiltu niitä "tuntuvia veronkevenyksiä". Itselläni veroprosentti nousi. Mun kuukausitulo on alle 1500 euroa.
Suomeksi: kaikkia sellaisia veroja joita MINÄ en joudu maksamaan saa ja pitääkin nostaa 100%
Suomi on tänään siinä jamassa kuin se on juuri sinun takiasi: suomalaiset ovat vaalista toiseen äänestäneet euforian vallassa puolueita jotka ovat luvanneet ottaa rahat pois kaikilta muilta ja antaa minulle sekä asettaa kaikille muille uusia rajoituksia ja sääntöjä jotka eivät kosketa juuri minua.
‘Paras argumentti demokratiaa vastaan on viiden minuutin keskustelu keskivertoäänestäjän kanssa.’
- Winston Churchill
Kuvaa tilannetta edelleen hyvin. Tämän tietävät myös poliitikot. Siksi tyhjillä lupauksilla pääsee niin pitkälle, koska harva hahmottaa edes mistä on kysymys. Pääasia, että itse on saamapuolella ja kaikkia muita, jotka tienaavat enemmän pitää verottaa 100%. Vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Luxus köyhillä????
Joo, nykyään asunto, ruoka, lääkkeet ja vaatteet ovat luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän köyhiä enemmän demareita
Suomi pitää pitää köyhänä.
Suomessa oli ennätys työllisyys vielä kolme vuotta sitten kun pääministeri oli demari.
Oliko palkat sellaisia, että niillä tuli toimeen ilman tukiaisia, vai oliko kyse 9e päivä tempputyöllistämisestä? Vai paisutettiinko julkistataloutta keksimällä lisää hiirennapsuttajien ja paperinpyörittäjien virkoja? Vai lykättiinkö avustusrahaa järjestöille, joilla palkattiin muutama viinerinmussuttaja johonkin tuikitarpeelliseen hyvävelihommaan?
Vierailija kirjoitti:
Viisastelee porvari. Yritystukia on sataa eri sorttia eli niissä riittää leikattava ilman mainitsemaasi lääkejuttua.
Nimenomaan. Perskokkareet osaa aina vääristellä asioita ja puhua niiden vierestä. Alennettuja alv-kantoja ei tarvitse nostaa, esim. Ruotsi laski ruuan alv:tä puolella ja Britanniassa ruuan alv on 0%. Nimenomaan OrpoPurran oikeistohallitus nosti alv-veroja yleistä alv:tä 24%:sta 25,5%:iin EU:n toisiksi korkeimmaksi toisen oikeistopersustanian Orbanin Unkarin jälkeen. Alempi alv-kanta nostettiin 10%:sta 14%:iin ja sitten otettiin kunniaa oman veronkorotuksen pienestä laskusta ruuan osalta 13,5%:iin 😆👍
Ja että köyhä ei eroa reservistä, muuten se on palkka-armeijan paikka ja sä maksat sen.
Ihan sama mitä Lindtmanin ohjelmassa lukee, annan seuraavissa vaaleissa ääneni demareille.
Terveisin,
Kusetettu Persu ex
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä Lindtmanin ohjelmassa lukee, annan seuraavissa vaaleissa ääneni demareille.
Terveisin,
Kusetettu Persu ex
Demarit voisi vähän siivota ja nykyaikaistaa itseään, noin muuten ne ajaa eniten sitä perinteistä suomalaisten asiaa.
Meillä taitaa olla sama lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Lisää moniosaajia suomalisten eläteiksi!
Heidäthän sijoitetaan persujen makuuhuoneisiin, joten persuilla on elatusvastuu. M52
Kaikki ja kaikenlainen vasemmistolaisuus on Saatanasta ja toimii Saatanan työkaluna maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisastelee porvari. Yritystukia on sataa eri sorttia eli niissä riittää leikattava ilman mainitsemaasi lääkejuttua.
Nimenomaan. Perskokkareet osaa aina vääristellä asioita ja puhua niiden vierestä. Alennettuja alv-kantoja ei tarvitse nostaa, esim. Ruotsi laski ruuan alv:tä puolella ja Britanniassa ruuan alv on 0%. Nimenomaan OrpoPurran oikeistohallitus nosti alv-veroja yleistä alv:tä 24%:sta 25,5%:iin EU:n toisiksi korkeimmaksi toisen oikeistopersustanian Orbanin Unkarin jälkeen. Alempi alv-kanta nostettiin 10%:sta 14%:iin ja sitten otettiin kunniaa oman veronkorotuksen pienestä laskusta ruuan osalta 13,5%:iin 😆👍
Tavallaan hassua, että puhutaan yritystuen leikkaamisesta tai jopa lopettamisesta, mutta samalla otetaan esimerkiksi Iso-Britannian ruuan 0- arvonlisäverokanta. Se jos mikä on todella merkittävä yritystuki, jolla turvataan kohtuulllinen ruuan hinta.
Pointtini on, että tämä maa ei pelastu populistisilla ”laitetaan joku muu maksamaan” heitoilla. Monesti toivon, että tulisipa raatorehellisiä poliitikkoja, jotka ilman uudelleenvalinnan rannalle jäämisen pelkoa kertoisivat karut tosiseikat ja totuuden. Sillä ei vaan tule valituksi. Sen sijaan valituksi tulee kaikenlaisilla veropopulistilla puheilla, jossa maksaja on aina joku muu. Kuinkas muutenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se demarius kiteytettynä. Itse ei pienituloisena tarvitse maksaa valtionveroa ollenkaan, mutta niiltä jotka edes vähän yrittää pitää yhteiskuntaa pystyssä pitää ottaa kaikki veroina pois.
Seurauksena se, että ei kannata edes yrittää. Sitten ihmetellään, kun rahat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin,
Kusetettu Persu exDemarit voisi vähän siivota ja nykyaikaistaa itseään, noin muuten ne ajaa eniten sitä perinteistä suomalaisten asiaa.
Nimenomaan nykyaikaistaa, jotta saisivat nuoriakin äänestämään heitä. Demareiden suurin kannattajakunta kun on jo kovaa vauhtia matkalla kohti hoivakoteja ja hautaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
‘Paras argumentti demokratiaa vastaan on viiden minuutin keskustelu keskivertoäänestäjän kanssa.’
- Winston Churchill
Kuvaa tilannetta edelleen hyvin. Tämän tietävät myös poliitikot. Siksi tyhjillä lupauksilla pääsee niin pitkälle, koska harva hahmottaa edes mistä on kysymys. Pääasia, että itse on saamapuolella ja kaikkia muita, jotka tienaavat enemmän pitää verottaa 100%. Vähintään.
Suomalaisten ominaispiirre on siinä että poliitikon ei tarvitse koskaan edes luvata äänestäjän itsensä saavan mitään. Riitää kun lupaa ottaa jotain pois kaikilta niiltä joilla on jotain sellaista mitä ko. äänestäjällä ei ole ja asettaa rutkasti lisää sellaisia rajoituksia, maksuja ja lakeja jotka kurjistavat kaikkien muiden kuin äänestäjän itsensä elämää.
Rinse and repeat vaaleista toiseen toki vaihtamalla valitut uhrit joka kierroksella ja tuloksena on 2020-luvun Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Heittäydyn itsekin elätiksi heti kun SDP voittaa
Miksi?
haluatko olla perseauki?
Siis mitä? Luxus köyhillä????