Lue keskustelun säännöt.
Nainen, oletko "ykköspaikalla"?
16.05.2026 |
Onko sinulla varma olo paikastasi? Maailma on täynnä viehättäviä ihmisiä. Kaikkien kauniiden naisten joukosta, koetko sinä, että olet kumppanillesi ykköspaikalla?
Jos olet, mistä se tunne muodostuu?
Jos et, mikä siihen vaikuttaa?
Kommentit (22)
En deittaile nyt ketään mutta edellisen tapailukumppanin kanssa koin nimenomaan että oon "like I'm the only girl in the world". Tuntui maailman parhaalta. Se muodostui toisen perusluonteesta, miehestä jonka sydän on puhdasta kultaa. Eli se ei tuntunut lainkaan teennäiseltä vaan kummallakin oli/on edelleen syvä kunnioitus ja arvostus toista kohtaan. N34
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ajattele olevani ykköspaikalla, koska mulle ei ole luontaista vertailu. Jos kokisin olevani jotenkin vertailtavana, lopettaisin suhteen.
Mieheni sanoo joka päivä rakastavansa ja kehuu ylitsevuotavasti ulkonäköäni ja kaikkea muutakin. Hän pitää minua kauniina, haluttavana, söpönä ja hupsuna. Hän rakastaa luonnettani. Nämä tiedän hänen käytöksestään eli hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.
Mutta tiedostan, että hän voi myös rakastua toiseen kuten minäkin voin. Ainahan se on mahdollista, mutta ei näytä tällä hetkellä kovin todennäköiseltä, kun olemme olleet jo niin kauan yhdessä. Mutta jos niin käy, hän varmasti kohtelee yhtä hyvin seuraavaakin rakkauden kohdettaan. Hän on sen luonteinen, oikea, maskuliininen mies.