"Valitsen sinut" - mitä tarkoittaa?
Seurustelukumppani hyveellisesti ilmoitti valitsevansa minut. Oli käynyt keskustelua toistensa tunteista työkaverinsa kanssa.
Hänestä ilmeisesti minun pitäisi nyt olla kiitollinen?
Vi**ttaa että tuollaista keskustelua on yleensä käyty. Mitä itse ajattelisit?
Kommentit (34)
Nyt kuitenkin ajattelen sinun olevan pentu, jota kenenkään ei tulisi valita!
Hän tykkää pokrmonista ja kpjta joudut taistrlrmaan työkaveria vastaan
Antaa olettaa tapailleensa jotain toista samaan aikaan, ehkä useampaakin.
No itse olen kahdesta kiinnostavasta miehestä valinnut nykyisen mieheni. En kyllä sitä miehelle kertonut, kuin vasta vuosien yhdessäolon jälkeen. Valinta on kyllä varmasti ollut oikea.
Se on narsistin koukku. Tekee ihmisestä erityisen. Vaikka ei ole.
Vastaa sille: okei, mä en ole vielä tehnyt valintaa, vasta alkukarsinnan.
Pokemonit ainakin tullut katsottua 😁
Pitääkö sinun nyt läkähtyä onnesta?🤔
Ajattelisin hänen tehneen väärän valinnan.
Sisältää vertailua. Vertailu liittyy kontrollointiin.
Jees, minäkin valitsen itseni. Se on tattis ja moro.
Siis tarkoittiko tuo, että hänellä on ollut tunteita työkaverin kanssa, ja keskustelun jälkeen valitsi sinut?
Aikamoinen tyyppi, jos katsoo, että tuo pitäisi ottaa jotenkin hyvin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoittiko tuo, että hänellä on ollut tunteita työkaverin kanssa, ja keskustelun jälkeen valitsi sinut?
Käsitin että ovat työkaverin kanssa jutelleet tunneasioista. Esimerkiksi
-No tapailetko ketään?
-kyllä tuossa olen yhtä tapaillut
-no miltä tuntuu, taitaa olla mukava kun noin hymyilet?
-hänen seurassaan on kyllä tosi kivaa ja tekee mieli aina nähdä uudelleen, ei tällaiselta ole muiden kanssa tuntunut pitkään aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-No tapailetko ketään?
-hänen seurassaan on kyllä tosi kivaa ja tekee mieli aina nähdä uudelleen, ei tällaiselta ole muiden kanssa tuntunut pitkään aikaan
Eihän tuo sitten ole niin paha tilanne. Mutta onhan se vähän omahyväistä julistaa valinneensa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-No tapailetko ketään?
Ja tätä samaa harrastaa lähes kaikki naiset.
Parisuhteisiin liittyen käytetään paljon vääränlaista sanastoa. Kaikki "kelpaamiset", "valitsemiset" ja "hyväksymiset" pitäisi poistaa käytöstä. Toisen ihmisen kanssa ollaan siksi, että halutaan olla sen ihmisen kanssa, joka hän on. Se ei ole kilpailu, jossa ihmisiä pisteytetään, valitaan jatkoon seuraavalle kierrokselle tai kelpuutetaan mukaan koska hän on suoriutunut karsinnoista.
Tietenkin ihmisistä tulee kyynisiä pelureita tai sitten pettyneitä ja katkeria, jos mitä suurimmassa määrin ihmisen syvimmistä ja herkimmistä tunteista syntyvästä asiasta tehdään työhaastattelun tai edustusjoukkueeseen valitsemisen kaltainen tilanne. M38
Olen sanonut noin baarissa naiselle.