Muita joita ei hetkauta nuo eksyneet drronit suuntaan taikka toiseen?
Saa olla aika helkkarin monta droonia pään yläpuolella ennen kuin vaivaudun muuttamaan suunnitelmiani niiden takia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Esimakua tulevasta. Alkaa kenties sinuakin hetkauttelemaan kun joka ikinen yö taivaalla liitelee muutama sata täydessä räjähdelastissa olevaa droonia ja ohjusta.
Suomessa on asumatonta pinta-alaa. Todennäköisyys, että osuu, on hyvin pieni. Toistaiseksi täällä ei ole räjähtänyt yksikään.
Toista se on siellä teillä Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin vielä eilen ajattelin, mutta tänä aamuna heräsin kolme tuntia ennen kellon soittoa järjettömään hävittäjämeteliin, niin kyllä se sitten sapetti ja vaikutti tiloihin.
Koko päivä meni kärttysenä, kun unet jäi kesken.
Sama. Aamulla tuli herättyä myös siihen kun hävittäjät leisi talon yli. Herättivät samalla koko naapuruston. Kaikki olivat "että mitä ihmettä?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimakua tulevasta. Alkaa kenties sinuakin hetkauttelemaan kun joka ikinen yö taivaalla liitelee muutama sata täydessä räjähdelastissa olevaa droonia ja ohjusta.
Suomessa on asumatonta pinta-alaa. Todennäköisyys, että osuu, on hyvin pieni. Toistaiseksi täällä ei ole räjähtänyt yksikään.
Omaa napaa tuijottava perskokkari. Onneksi tämä hallitus vaihtuu pian!
Vierailija kirjoitti:
Naisena minua ahdistaa kaikki (ahdistus on yleistynyt naisilla) ja yritän terapiassa käsitellä asiaa. Kaikki tietysti pohjautuu lapsuuteen ja sota-aikoihin - minun tehtäväni on käsitellä tunteita. En käytä alkoholia, en käytä maitoa, en lihaa - meditoin ja olen itsenäinen ajattelija.
Eli olet yli kahdeksankymppinen?
Meditoiva kasvissyöjä sinun ikäluokassasi on harvinaisuus, ja vielä harvempi käy terapiassa, varsinkaan jos on meditoiva kasvissyöjä.
Kuule minäpä luulen, että olet Santeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa napaa tuijottava perskokkari. Onneksi tämä hallitus vaihtuu pian!
Mites se näihin drooneihin vaikuttaa?
Naisena minua ahdistaa kaikki (ahdistus on yleistynyt naisilla) ja yritän terapiassa käsitellä asiaa. Kaikki tietysti pohjautuu lapsuuteen ja sota-aikoihin - minun tehtäväni on käsitellä tunteita. En käytä alkoholia, en käytä maitoa, en lihaa - meditoin ja olen itsenäinen ajattelija.