Suomi ei ole varautunut mitenkään mihinkään
Drooneja ei nähdä eikä saada ammuttua alas.
Kaapeleita katkotaan eikä kukaan huomaa mitään ennen kuin on liian myöhäistä.
Korona kun tuli niin Sanna Marin vannoi, että Suomi on varautunut hyvin ja suojavarusteita riittää kaikille kahdeksi vuodeksi. Ne loppuivat kahdessa viikossa.
Puolustusvoimat piirtelee pippelin kuvia taivaalle.
Kyllä venäjä näkee tämän kaiken
Kommentit (85)
Kai nyt edes kuntien pienille tärkeille pomoille on omat bunkkerit varattu maanalaisin nettiyhteyksin, varustelluin jääkaapein ja porealtain? Viikoittain vaihtuvat kukka-asetelmat pöytiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaikki valittajat ja ulisijat toimivat varmaan kaikki itse hyvin aktiivisesti esim vapaaehtoisina maanpuolustusjärjestöissä, ovat käyneet armeijan ja valmiina itse puolustamaan maata, heillä on täydellinen kotivara koko perheelle useammalle päivälle erilaisissa tilaneissa selviytymiseen jne..
Sanotaan vaikka näin, että toimisin ihan mielelläni. En ole missään nähnyt mitään ilmoituksia tai mainoksia tällaisesta toiminnasta. Mikähän siinäkin on?
No kato se, että ei mainosteta, on PV:n nerokas ja halpa tapa mitata kokelaan todellista maanpuolustustahtoa.
Jos ei itse pysty selvittämään mahdollisuuksiaan maanpuolustukseen, niin on oikein sopiva kriisiajan miinanpoljentaan.
Niitäkin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin tohon listaan vielä väestönsuojat, jotka YLLÄTYS YLLÄTYS, toimivatkin polkupyörä- ja romuvarastoina, eikä niissä ole mitään selvitymiseen tarvottavia valmiuksia.
Yksi kuva väestönsuoja, esitellään muille ja siinä ämpäri vessana. Esitelty mm. Kuninkaallisille.
Eihän noista kenestäkään ole tosihommiin. Järkeä on vain nimeksi ja sekin vähä käy hitaalla. Herran haltuun.